YH Kodeilta valmistuu keväällä uusia vuokra-asuntoja Tampereelle

YH Kodit rakennuttaa uusia vuokra-asuntoja Tampereella Vuorekseen ja Lentävänniemeen. Vuorekseen valmistuu 58 asuntoa maaliskuussa 2019 ja Lentävänniemeen 39 asuntoa toukokuussa 2019.
Lentävänniemeen valmistuu uusia vuokra-asuntoja Männistönkadulle.

”Kohtuuhintaisista vuokra-asunnoista on edelleen pulaa. Keväällä valmistuvien 97 asunnon lisäksi rakenteilla on yhteensä 235 kohtuuhintaista vuokra-asuntoa Kangasalle, Tesomalle ja Nokialle.” toteaa Janne Tuominen, YH Kodit Oy:n toimitusjohtaja. ”Nämä asunnot valmistuvat vuodenvaihteen 2019-2020 tienoilla.” jatkaa Tuominen.

Lentävänniemeen rakenteilla oleva kerrostalo valmistuu aivan suunnitteilla olevan raitiotien viereen. Tulevat asunnot ovat yksiöitä, kaksioita ja kolmioita ja asuntojen koot vaihtelevat 31,5 neliön yksiöistä 69,5 neliön saunallisiin kolmioihin.

”Vuorekseen valmistuva kohde valmistuu viime vuonna valmistuneen vuokrakohteemme viereen lähelle Vuores-taloa.” kertoo Petro Saraste, YH Kodit Oy:n rakennuttajajohtaja. ”Vuores jatkaa kasvuaan ja uusia asukkaita on tulossa jatkuvasti. Suunnittelupöydällämme on myös uuden vuokratalon rakentamisesta Vuoreksen Rimmin alueelle.” Saraste jatkaa.

Vuorekseen valmistuvien asuntojen koot vaihtelevat 30,5 neliön yksiöistä 66 neliön kolmioihin.

Lentävänniemeen valmistuu uusia vuokra-asuntoja Männistönkadulle.
Vuoreksen Puistokadulle valmistuu uusia vuokra-asuntoja lähelle Vuores-taloa.

YH KODIT VALVOO KIINTEISTÖJENSÄ HUOLTOA UUDELLA TAVALLA - Hyvä huolto tuo palkkion, huono sanktion30.12.2019 14:11:49 EET | Tiedote

Tampereella ja Turussa toimiva YH Kodit on nostanut taloyhtiöiden huollon uudelle tasolle. Yritys on kehittänyt järjestelmän, joka parantaa taloyhtiöiden huollon laatua ja tasaisuutta. Järjestelmä perustuu jokaisessa taloyhtiössä neljä kertaa vuodessa tehtäviin kierroksiin, joissa pureudutaan käytännön tasolla huollon onnistumisiin ja parannettaviin kohtiin. Kierrosten tulosten perusteella hyvin toiminut huolto saa ylimääräisen palkkion, ja huonosta laadusta sanktioidaan.