Yhdistetyn maailmancup käynnistyy – S-Pankki mukana kannustamassa

Yhdistetyn maailmancup-kiertue käynnistyy viikonloppuna Rukalla. S-Pankki on yhdistetyn maajoukkueen virallinen yhteistyökumppani. Kiertueen edetessä pankki seuraa tiiviisti urheilijoiden menestystä, tsemppaa heitä huippusuorituksiin ja kutsuu myös asiakkaansa mukaan kannustamaan.
S-Pankin Emilia Simola ja yhdistetyn urheilijat Ilkka Herola, Perttu Reponen ja Annamaija Oinas.

S-Pankki kannustaa viikonloppuna Rukalla kisaavia suomalaisia yhdistetyn urheilijoita huippusuorituksiin. S-Pankki on yhdistetyn maajoukkueen virallinen yhteistyökumppani kattaen miesten ja naisten A-maajoukkueet sekä nuorten maajoukkueen. Rukalla kisataan myös maastohiihdon ja mäkihypyn maailmancupia.

“Kauden 2022–2023 maailmancupin edetessä jännitämme ja kannustamme yhdessä muiden suomalaisten tapaan yhdistetyn urheilijoiden menestystä. Tsempataan yhdessä suomalaiset voittoon!” S-Pankin vt. toimitusjohtaja Hanna Porkka sanoo.

S-Pankki tukee myös Hiihtoliiton Lumilajit Liikuttavat -tuoteperhettä, jonka kärkituote Lasten Lumipäivät liikuttaa innostavasti ja uusin tavoin lapsia, perheitä ja opettajia. Kansainvälistäkin tunnustusta saanut lasten liikuttamisohjelma kiertää vuosittain noin 30 paikkakuntaa Suomessa, tavoitteenaan tervehenkisen liikuntapohjan rakentaminen varhaisessa iässä taustaan katsomatta.

Yhteistyö Hiihtoliiton kanssa rakentuu laajaan, arvopohjaiseen yhteistyöhön, jossa keskiössä on lasten ja nuorten liikkumisen mahdollistaminen tulevaisuudesta vastuuta kantaen. Yhteistyön painopisteet tukevat Hiihtoliiton strategiaa, jossa huippu-urheilun ohella korostuu sosiaalisen vastuun kanto kansanterveyttä edistämällä.

“S-Pankki olemassa siksi, että jokaisella olisi mahdollisuus vähän rahakkaampaan huomiseen. Kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin tarvitaan oman talouden hallinnan lisäksi muutakin. Siksi on tärkeä huolehtia omasta ja läheisten terveydestä, jossa merkittävä tekijä on säännöllinen liikunta. Meillä Suomessa on upeat mahdollisuudet harrastaa liikuntaa neljänä eri vuodenaikana, ja näin talven kynnyksellä toivotan kaikille riemukkaita hetkiä lumilajien parissa”, Porkka sanoo.

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Urheilijan talous

+358 10 767 9300https://www.s-pankki.fi

S-Pankki on kotimainen pankki ja osa S-ryhmää. Olemme olemassa siksi, että jokaisella olisi mahdollisuus vähän rahakkaampaan huomiseen. Meillä on yli kolme miljoonaa asiakasta ja tunnemme asiakkaidemme arjen. Tuomme siihen helppoutta ja hyötyä muun muassa helppokäyttöisten digitaalisten palveluidemme avulla. Täyden palvelun pankkina olemme tukena elämän pienissä ja suurissa käännekohdissa. s-pankki.fi

S-Pankin uusi rahasto sijoittaa vähähiilisempään tulevaisuuteen8.11.2023 09:00:00 EET | Tiedote

S-Pankki Ilmastotavoite Maailma Osake -rahasto sijoittaa maailmanlaajuisesti painottaen yhtiöitä, jotka tuottavat ratkaisuja yhteiskuntien siirtymässä kohti vähähiilisempää tulevaisuutta. Rahasto sijoittaa myös yhtiöihin, joilla nähdään olevan keskimääräistä paremmat valmiudet vastata yhteiskuntien vähähiilisyystavoitteiden asettamiin haasteisiin sekä hyödyntää niiden mukanaan tuomat mahdollisuudet. Rahastoa hallinnoi S-Pankki-konserniin kuuluva S-Pankki Rahastoyhtiö Oy.

S-Pankki tarjoaa uudet asuntolainat ilman toimitusmaksua maaliskuun loppuun asti19.10.2023 08:00:00 EEST | Tiedote

S-Pankki tarjoaa uudet asuntolainat ilman toimitusmaksua 19. lokakuuta alkaen maaliskuun 2024 loppuun asti. Muutos koskettaa niitä, jotka ottavat uuden asuntolainan omaan käyttöön hankittavan asunnon rahoittamiseen, asunnonvaihtajista ensiasunnon ostajiin. Tämä kattaa myös aiemmin tarjotut ja toistaiseksi toteutumattomat uudet asuntolainat. Vapaa-ajan asuntojen, korjaus- ja sijoitusasuntolainojen osalta kaikki jatkuu tutulla tavalla. Toimitusmaksujen poisto toteutetaan S-Pankissa asuntomarkkinoiden vauhdittamiseksi ja asiakkaiden rahakkaamman huomisen mahdollistamiseksi.