Yle palaa STT:n hallitukseen

Suomen Tietotoimiston ylimääräinen yhtiökokous valitsi yhtiön hallitukseen uusia jäseniä keskiviikkona. Hallitusta täydennettiin, koska Alma Median ja TS-yhtymän edustajat erosivat hallituksesta Sanoman ostettua niiden STT-osakkeet.

Yle palaa STT:n hallitukseen. Sitä edustaa vastaava päätoimittaja Jouko Jokinen.

Muita uusia jäseniä ovat kaupallinen johtaja Petteri Putkiranta (Sanoma), kaupallinen johtaja Kari Mononen (Sanoma) ja vastaava päätoimittaja Kaius Niemi (Sanoma). Vanhoista jäsenistä jatkavat vastaava päätoimittaja Pekka Mervola (Keskisuomalainen), vastaava päätoimittaja Tomi Einonen (MTV) ja vastaava päätoimittaja, kustantaja Tapio Sadeoja (Sanoma).

Hallitus valitsee keskuudestaan puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan järjestäytymiskokouksessaan myöhemmin.

Eduskuntavaalien tulosilta Pikkuparlamentissa1.4.2019 07:11:00 EESTTiedote

STT osallistuu eduskunnan Pikkuparlamentissa sunnuntaina 14. huhtikuuta median edustajille pidettävän eduskuntavaalien tulosillan järjestelyihin. Puolueiden puheenjohtajat ovat tilaisuudessa toimittajien tavattavina. Turvajärjestelyjen takia tilaisuuteen voivat osallistua vain ennakkoon akkreditoituneet toimittajat ja kuvaajat. HUOM! Pressikortti tai eduskunnan mediakortti eivät riitä. Akkreditointi on alkanut ja päättyy perjantaina 5.4.