Yle palaa STT:n hallitukseen

Suomen Tietotoimiston ylimääräinen yhtiökokous valitsi yhtiön hallitukseen uusia jäseniä keskiviikkona. Hallitusta täydennettiin, koska Alma Median ja TS-yhtymän edustajat erosivat hallituksesta Sanoman ostettua niiden STT-osakkeet.

Yle palaa STT:n hallitukseen. Sitä edustaa vastaava päätoimittaja Jouko Jokinen.

Muita uusia jäseniä ovat kaupallinen johtaja Petteri Putkiranta (Sanoma), kaupallinen johtaja Kari Mononen (Sanoma) ja vastaava päätoimittaja Kaius Niemi (Sanoma). Vanhoista jäsenistä jatkavat vastaava päätoimittaja Pekka Mervola (Keskisuomalainen), vastaava päätoimittaja Tomi Einonen (MTV) ja vastaava päätoimittaja, kustantaja Tapio Sadeoja (Sanoma).

Hallitus valitsee keskuudestaan puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan järjestäytymiskokouksessaan myöhemmin.

Helsingin Sanomien Putkiranta johtaa STT:n hallitusta20.8.2018 14:02Tiedote

Suomen Tietotoimiston hallitus järjestäytyi lopullisesti kokouksessaan maanantaina. Hallituksen puheenjohtajaksi on jo aiemmin valittu Helsingin Sanomien kaupallinen johtaja Petteri Putkiranta. Maanantaina varapuheenjohtajaksi valittiin Keskisuomalaisen vastaava päätoimittaja Pekka Mervola. Lisätiedot: Hallituksen puheenjohtaja Petteri Putkiranta 09 1221 Vastaava päätoimittaja Pekka Mervola 050 5549435 Vastaava päätoimittaja, toimitusjohtaja Mika Pettersson 040 5078803