Yle Puheen kuuluvuutta parannetaan Joensuussa 1.6.2018 alkaen

Yle Puheen kuuluvuutta Joensuussa parannetaan uudella lähetysasemalla. Lähetykset käynnistyvät uudella asemalla perjantaina 1.6.2018.

Muutokset parantavat Yle Puheen kuuluvuutta Joensuun kaupungin keskustan alueella.

Yle Puheen uuden lähetysaseman, taajuus ja lähetysteho

Joensuu 101,2 MHz, 1000 W

Joensuun ympäristössä Yle Puhetta voi kuunnella taajuuksilla:

• Koli 106,4 MHz
  • Kiihtelysvaara 100,4 MHz
  • Kerimäki 103,2 MHz

Näkyvyys- ja kuuluvuusalueet

Radiokanavien kuuluvuusalueen voi tarkistaa Digitan karttapalvelusta www.digita.fi/radionkarttapalvelu

Digita Info

ma-pe klo 8.00–20.00

info@digita.fi

Puhelun hinta Digita Infoon on lankapuhelimesta 8,35 senttiä puhelulta sekä 6 senttiä minuutilta ja matkapuhelimesta 8,35 senttiä puhelulta sekä 17,17 senttiä minuutilta.

Digita/Viestintä

Hälyri-palvelu hyödyntää Digitan IoT-verkkoa tiedonsiirrossa11.4.2019 10:20:56 EESTTiedote

Kuluttajille ja yrityksille hälytyspalveluja tuottava Esineiden.netin Hälyri-palvelu luottaa palvelussaan Digitan valtakunnalliseen LoRaWAN-teknologiaan pohjautuvaan IoT-verkkoon. Hälyri-palvelu on suunnattu esimerkiksi mökkien etävartiointiin. Yrityspuolella Hälyriä hyödyntävät muun muassa rakennusliikkeet ja varastoja omistavat yritykset, jotka tarvitsevat kevyen hälytinjärjestelmän omaisuutensa valvontaan.