Yle Puheen peittoalue laajenee Karstulassa, Punkalaitumella ja Padasjoella 18.1. alkaen

Yle laajentaa Yle Puheen peittoaluetta kattamaan myös Karstulan, Punkalaitumen ja Padasjoen lähetysasemat.

Lähetykset ovat käynnistyneet uusilla asemilla torstaina 18.1.2018. Muutokset parantavat Yle Puheen kuuluvuutta merkittävästi Karstulan, Punkalaitumen ja Padasjoen alueilla.

Yle Puheen uudet lähetysasemat, taajuudet ja lähetystehot

Karstula 94,9 MHz

Punkalaidun 107,0 MHz

Padasjoki 99,0 MHz

Näkyvyys- ja kuuluvuusalueet

Näkyvyys- ja kuuluvuusalueen voi tarkistaa Digitan karttapalvelusta www.digita.fi/karttapalvelu.

Digita Info

ma-pe klo 8.00–20.00

info@digita.fi

Puhelun hinta Digita Infoon on lankapuhelimesta 8,35 senttiä puhelulta sekä 6 senttiä minuutilta ja matkapuhelimesta 8,35 senttiä puhelulta sekä 17,17 senttiä minuutilta.

Ensimmäinen valtakunnallinen televisioviikko: kanavia vapaasti katsottavissa ja hyviä televisiotarjouksia11.2.2019 09:00:32Tiedote

Television merkitys on suuri, ja siksi televisio ansaitsee oman nimikkoviikkonsa. Ensimmäinen valtakunnallinen Televisioviikko järjestetään 11.-17.2.2019. Televisioviikon aikana, perjantaista sunnuntaihin 15.-17.2., katsojat voivat tutustua ilmaiseksi maksu-tv:n tarjontaan. Televisioviikon järjestävät televisioyhtiöt, operaattorit ja kaupan toimijat. Myös Teosto on mukana Televisioviikon toteutuksessa.