Yli 290 000 euroa Riihimäelle Ruotsin Åmålin Toto75-pelistä

Suomalaispelaaja nappasi runsaat 290 000 euroa Ruotsin Åmålissa ravatulta Toto75 Grand Slam -kierrokselta sunnuntaina. Voittaja on riihimäkeläinen nettipelaaja.

Voittopeli oli pelattu hajotuksella ja tarkka voittosumma kohosi 292 949,20 euroon.

Toto75 Grand Slamissa eli GS75:ssa voi voittaa ainoalla täysosumalla 1,5 miljoonaa euroa.

Toto75, 30.7.2017 Åmål, Ruotsi

Lähtö Hevonen Ohjastaja Poisjäännit
L5 Toto75-1 4 Trust Boom Bay* (DK) Lars Fredrik Kolle
L6 Toto75-2 3 Ileach C.C.* (SE) Carl Johan Jepson
L7 Toto75-3 1 Denco's Moon Kilab* (SE) Stefan Söderkvist 10
L8 Toto75-4 3 Nova Mollyn* (SE) Magnus Jakobsson
L9 Toto75-5 5 Next Love* (SE) Niclas Benzon 8
L10 Toto75-6  8 Cantab G.T.* (NO) Carl Johan Jepson
L11 Toto75-7 4 A.Hannibal* (SE) Åke Lindblom

Voitonjako
7 oikein 287 722,50 €
6 oikein 662,80 €
5 oikein 43,10 €

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.