BookBeat

Yli 300 000 kappaletta Ruotsissa myynyt Martina Haagin riipaiseva avioerokuvaus julkaistaan suomenkielisenä äänikirjana

Äänikirjapalvelu BookBeat julkaisee ruotsalaiskirjailija Martina Haagin avioeroa kuvaavan menestysteoksen Olin niin varma meistä äänikirjana suomeksi 6.2.2017. Romaania on myyty Ruotsissa yli 300 000 kappaletta ja sen oikeudet on myyty yhdeksään maahan.

Äänikirjapalvelu BookBeat on julkaissut ruotsalaiskirjailija Martina Haagin menestysteoksen Olin niin varma meistä äänikirjana suomeksi.

Olin niin varma meistä on voimakas tarina, johon moni voi samastua. Se on ollut erittäin suosittu äänikirja BookBeatissa ruotsiksi ja uskomme sen suosioon myös Suomessa”, kommentoi BookBeatin toimitusjohtaja Niclas Sandin.

Martina Haag on ruotsalainen kirjailija, näyttelijä ja kolumnisti. Neljän lapsen äidin avioliitto päättyi vuonna 2014. Nyt Suomessa julkaistava Olin niin varma meistä käsittelee kirjan päähenkilön Petran avioeroa ja siitä selviämistä jätetyn osapuolen näkökulmasta.

”Olen todella iloinen siitä, että BookBeat pitää romaanistani ja mahdollistaa sen, että vielä useammat pystyvät tutustumaan siihen. Äänikirjat ovat hieno formaatti niille, joilla ei ole aikaa istua alas kirjan kanssa tai jotka haluavat liikkua samalla, kun he kuuntelevat”, sanoo Martina Haag.

Painettuna ja e-kirjana teos ilmestyy Suomessa Atena Kustannuksen julkaisemana. Haagin teoksista on suomennettu aiemmin Radan väärällä puolen, Ihana ja todella rakastettu sekä Meidän kotona, joissa Haag käsitteli sinkkunaisen elämää, takkuilevaa näyttelijänuraa sekä perheenäidin haasteita.

Lisätietoja:
Niclas Sandin, toimitusjohtaja BookBeat
niclas.sandin@bookbeat.com

BookBeat

BookBeat on ääni- ja e-kirjojen suoratoistopalvelu, jossa käyttäjä saa lukea ja kuunnella kirjoja rajattomasti älypuhelimellaan tai tabletillaan. Palvelu lanseerattiin Suomessa laajasti kesän 2016 aikana. BookBeatin omistaa ruotsalainen Bonnier, joka on yksi Euroopan suurimmista kustantamoryhmistä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta BookBeat

Jere oli vuoden 2017 kuunnelluin äänikirja – Norja ja Suomi kävivät tiukan kisan dekkarisarjan kärkipaikasta2.1.2018 09:00:00 EET | Tiedote

Suomalaiset kuuntelivat äänikirjoja yhteensä yli 2,5 miljoonaa tuntia vuonna 2017. Globaalisti nouseva trendi on selvästi otettu omaksi myös täällä. Äänikirjojen helppo käytettävyys älypuhelimella ja se, että kuuntelemisen voi helposti yhdistää muuhun samanaikaiseen tekemiseen, kuten autolla ajoon tai kokkaamiseen, nousi ilmiöksi ja kuuntelemisen kasvuvauhti vuoden aikana oli huima.