Yli 71 000 euroa Espooseen, Kaustiselle ja Mikkeliin Färjestadin Toto64-pelistä

Kolme suomalaispelaaja nappasi runsaat 71 000 euroa ja neljäs 29 000 euroa Ruotsin Färjestadissa ravatusta Toto64-pelistä maanantaina.

Tasan 71 277 euron voitot menivät Bubblesissa Mikkelissä pelattuun riviin sekä nettipelaajille Kaustiselle ja Espooseen. Voitot tulivat vain 6 oikein –voittoluokkaan pelatuilla peleillä, jolloin kuusi oikein -voittoluokan voitto-osuuden voittaa 2,5-kertaisina.

Lohjalainen nettipelaaja lunasti 29 192,10 euroa.

Ravit ajettiin Karlstadissa, joka on 315 kilometriä Tukholmasta länteen.

Tulokset
Toto64, Färjestad, maanantai 11.9.2017

Lähtö hevonen ohjastaja poissa
L4 Toto64-1  3 Cobbys Celeb* (SE) Petri Airaksinen 6