Yli 71 000 euroa Espooseen, Kaustiselle ja Mikkeliin Färjestadin Toto64-pelistä

Kolme suomalaispelaaja nappasi runsaat 71 000 euroa ja neljäs 29 000 euroa Ruotsin Färjestadissa ravatusta Toto64-pelistä maanantaina.

Tasan 71 277 euron voitot menivät Bubblesissa Mikkelissä pelattuun riviin sekä nettipelaajille Kaustiselle ja Espooseen. Voitot tulivat vain 6 oikein –voittoluokkaan pelatuilla peleillä, jolloin kuusi oikein -voittoluokan voitto-osuuden voittaa 2,5-kertaisina.

Lohjalainen nettipelaaja lunasti 29 192,10 euroa.

Ravit ajettiin Karlstadissa, joka on 315 kilometriä Tukholmasta länteen.

Tulokset
Toto64, Färjestad, maanantai 11.9.2017

Lähtö hevonen ohjastaja poissa
L4 Toto64-1  3 Cobbys Celeb* (SE) Petri Airaksinen 6
L5 Toto64-2 12 Alexia Marshall* (SE) Magnus Jakobsson 11
L6 Toto64-3 2 Buddha* (SE) Björn Goop
L7 Toto64-4 12 Thorn Bird* (SE) Mikael J Andersson
L8 Toto64-5 7 Farouk B.R.* (NO) Björn Goop 3
L9 Toto64-6 12 Carlos Milo* (SE) John Ö Jensen 10

Oikea rivi ja voitonjako:
3-12-2-12-7-12
6 oikein 28 510,80 €
5 oikein 75,60 €
4 oikein 5,10 €

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.