Yli sata Lumo-vuokra-asuntoa Black Weekend -tarjouksena

Lumo-vuokrakoteja on vuokrattavissa koko viikonlopun 24.-26.11.2017 Black Friday-henkeen 20 prosentin alennuksella Lumo-verkkokaupasta.

Black Weekend -tarjoukset ovat voimassa koko viikonlopun ajan torstaista sunnuntaihin 24.-26.11. Noin sadan asunnon kolmen ensimmäisen kuukauden vuokra on nyt alennettu 20 prosenttia. Tämän jälkeen vuokra palautuu normaalihintaiseksi.

"Lumo-vuokra-asuntojen verkkokauppa osallistuu ensimmäisen kerran maailmalla suuren suosion saavuttaneeseen Black Friday -tapahtumaan. Haluamme tarjota asiakkaille mahdollisuuden valita vuokra-asunto helposti ja samalla ilahduttaa asiakkaitamme yllätystarjouksella", iloitsee yksikönjohtaja Pia Jaakola.

Lumo-verkkokaupassa on viikonlopun aikana vuokrattavana yli sata Lumo-asuntoa Black Weekend -hintaan eri puolilla Suomea. Verkkokaupasta voi vuokrata kodin heti ja muuttaa vaikka huomenna. Verkkokaupasta on vuokrattu jo noin 3 500 kotia.

Lumo-verkkokauppaan: https://verkkokauppa.lumo.fi/

Lisätietoja:

Yksikönjohtaja Pia Jaakola, Kojamo Oyj, puh. myynnin palvelut, puh. 020 508 3705, pia,jaakola(at)lumo.fi

Kojamo on vuokra-asumisen ja asuntosijoittamisen edelläkävijä, joka on uudistunut voimakkaasti viime vuosina. Uudistumisen avulla Kojamo voi luoda aidosti parempaa kaupunkiasumista nopeasti muuttuvassa maailmassa. Kojamo muuttaa suomalaista yhteiskuntaa yhdessä asiakkaiden, yritysten, kaupunkien ja muiden toimijoiden kanssa. Lumo on osa Kojamo-konsernia. Lumo.fi