Ylivieskan Alko uudistuu, myymälä kiinni 6.–13.5.

Ylivieskan Alko on kiinni remontin vuoksi 6.–13.5., ja se avataan jälleen 14.5. klo 9. Myymälän ollessa kiinni palvelevat lähimmät Alkon myymälät esimerkiksi Nivalassa, Kalajoella ja Oulaisissa.

- Hienoa, että saamme nyt Ylivieskaan Alkon uuden konseptin mukaisen myymälän. Uudistuksella pyrimme vastaamaan yhä joustavammin muuttuviin asiakastarpeisiin sekä luomaan parhaat mahdolliset puitteet huippuasiakaspalvelulle ja inspiroivalle työympäristölle, kertoo Pohjois-Suomen aluepäällikkö Kaija-Leena Kerkelä.

Ylivieskan Alkon valikoima koostuu remontin jälkeen noin 1 600 nimikkeestä, joista panimotuotteita on noin 250, väkeviä noin 500 ja viinejä noin 850. Valikoimaa uudistetaan remontin yhteydessä kesäsesonki huomioon ottaen noin 70 tuotteella. Tämän lisäksi Alkon verkkokauppa palvelee asiakkaita noin 8 500 tuotteen koko valikoimalla. Verkkokaupan kautta kaikki Alkon tuotteet ovat tilattavissa mihin tahansa myymälään tai noutopisteeseen.

- Otamme mielellämme vastaan asiakkailta myös tuotetoiveita ja toteutamme niitä aina mahdollisuuksien mukaan. Haluamme ylläpitää asiakkaidemme näköistä valikoimaa. Lämpimästi tervetuloa tutustumaan uuteen myymäläämme; sen monipuoliseen valikoimaan sekä raikkaaseen uuteen ilmeeseen, palvelupäällikkö Henna Hemilä-Syrjälä sanoo

Alko pyrkii aktiivisesti vähentämään myymäläketjunsa ympäristövaikutuksia. Liikepaikan valintaan vaikuttavat esimerkiksi synergiaedut, joita ovat mm. yhteinen pullojen ja tölkkien kierrätys, jätehuolto ja vartiointi. Yhteistoiminnan kautta haetaan ekologista tehokkuutta ja kustannussäästöjä sekä parempaa palvelua asiakkaille.

Lisätiedot:

aluepäällikkö Kaija-Leena Kerkelä, p. 020 711 6901

Heli Hassinen-Biberger Alkon uudeksi henkilöstöjohtajaksi1.8.2019 09:00:00 EESTTiedote

Filosofian maisteri, MBA Heli Hassinen-Biberger on nimitetty Alkon uudeksi henkilöstöjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa tehtävässään loppuvuoden 2019 aikana. Heli Hassinen-Bibergerillä on laaja-alainen kokemus henkilöstöjohtamisen ja liiketoiminnan tehtävistä eri palvelualan yrityksissä. Hän työskentelee tällä hetkellä Realia Group -konsernin henkilöstöjohtajana. Aiemmin hän on toiminut johtotehtävissä muun muassa ISS Palveluissa ja Nissanilla. Hassinen-Bibergerillä on vahvaa kokemusta ja näyttöä strategiaa tukevista henkilöstön sekä organisaation kehittämishankkeista. Hän on kehittänyt HR-toimintamalleja painopistealueina esimerkiksi johtaminen, esimiestyö ja osaamisen kehittäminen niin kotimaisissa kuin kansainvälisissäkin organisaatioissa. ”Toivotan Heli Hassinen-Bibergerin lämpimästi tervetulleeksi Alkoon. Hänellä on monipuolinen kokemus palveluyritysten henkilöstön johtamisen ja kehittämisen osa-alueilta”, toimitusjohtaja Leena Laitinen kertoo. ”Olen saanut Alkon my