Ympäristöhuoltoalan yritys Remeo vahvistaa palveluverkostoaan Etelä-Pohjanmaalla

Ympäristöhuoltoalan yritys Remeo Oy ostaa 2.10.2017 päivätyllä kauppasopimuksella Härmän Jätepalvelu Oy:n liiketoiminnan ja vahvistaa siten palveluverkostoaan Etelä-Pohjanmaalla.

Härmän Jätepalvelu Oy on vuonna 1984 perustettu perheyritys, joka toimii Kauhavalla ja sen lähiympäristössä.

”Olemme erittäin tyytyväisiä siihen, että uusi omistajamme on Remeo Oy tässä tilanteessa, jossa suvustamme ei löytynyt toiminnalle jatkajaa. Liiketoiminnan myyminen Remeolle oli luonnollinen ratkaisu, sillä olemme tehneet Remeon kanssa jo pitkään yhteistyötä”, toteaa Härmän Jätepalvelu Oy:n toimitusjohtaja Eero Kuronen.

”Yrityksen liiketoiminta on vankalla pohjalla ja yrityksellä on hyvä maine asiakkaiden keskuudessa. Liiketoimintakaupalla Remeo vankistaa paikallista toimintaansa ja pystyy näin ollen tarjoamaan tasokkaita ja kustannustehokkaita palveluja kotitalouksille ja paikallisille yrityksille”, sanoo Remeo Oy:n toimitusjohtaja Jorma Kangas.

Härmän Jätepalvelu Oy:n tarjoamat palvelut jatkuvat entisen mukaisesti Remeon operoimina ja henkilökunta siirtyy Remeon palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Ostettu liiketoiminta yhdistetään Remeon Seinäjoen yksikköön.

Lisätiedot:

Toimitusjohtaja Jorma Kangas, Remeo Oy, puh. 044 781 9111, jorma.kangas@remeo.fi
Aluejohtaja Eino Antila, Remeo Oy, puh. 0400 661 799, eino.antila@remeo.fi
Toimitusjohtaja Eero Kuronen, Härmän Jätepalvelu Oy, puh. 045 329 6674, eero.kuronen@rientolanloma.net

Remeo Oy on valtakunnallinen ympäristöhuoltoalan yritys. Yhdessä asiakkaidemme kanssa kehitämme uusia ratkaisuja, joilla eilisen roskat palautetaan hyötykäyttöön, huomisen raaka-aineiksi. Työllistämme 330 ammattilaista 14 paikkakunnalla ja kahdeksassa kierrätys- ja hyötykäyttömateriaaleja käsittelevässä laitoksessa. Liikevaihtomme vuonna 2016 oli noin 74 miljoonaa euroa. remeo.fi

Remeo suunnittelee Suomen edistyksellisintä kierrätyslaitosta Vantaalle – Uusin teknologia mahdollistaa aidon hyödyntämisasteen noston22.8.2018 10:00Tiedote

Suomalainen ympäristöhuoltoalan yritys Remeo Oy suunnittelee Vantaalle rakennusteollisuuden sekä kaupan ja teollisuuden jätemateriaaleille kierrätyslaitosta, joka edistäisi merkittävästi kiertotalouden toteutumista Suomessa. Uusimman teknologian myötä laitoksella olisi mahdollista tuottaa erittäin puhtaita ja arvokkaita, uudelleen käytettäviä materiaaleja, joilla korvataan neitseellisiä raaka-aineita. Vuonna 2020 valmistuvaksi suunnitellun laitoksen käsittelykapasiteetti voi olla jopa 30 prosenttia pääkaupunkiseudun tarpeesta.