Motiva Oy

Yritysten energiatehokkuus- ja bioenergiaratkaisut käytännössä

Tervetuloa mukaan yritysten energiatehokkuus- ja bioenergiapäivään Kajaaniin keskiviikkona 30. marraskuuta, klo 9.30 alkaen. Tarjolla on tietoa ja vinkkejä energiakustannusten alentamiseen yrityksissä muun muassa energiatehokkuussopimusten ja uusiutuvan energian avulla.

Aika: 30.11.2016 klo 9.30─16.00

Paikka: Kajaanin Teknologiakeskus, kokoustila Anturi, Kajaani

Päivän aikana kuullaan kiinnostavia käytännön kokemuksia energiatehokkuuden parantamisesta ja paikallisen bioenergian käytön tuomista hyödyistä. Lämpölaitosinvestoinnin kannattavuuden arviointiin on niin ikään valmistumassa uusi kätevä työkalu. Iltapäivän aikana tutustutaan kajaanilaisiin lämpölaitoskohteisiin, jolloin on hyvä mahdollisuus haastatella paikallisia toimijoita.

Päivän ohjelma Motivan tapahtumakalenterissa täällä.

Ilmoittaudu tilaisuuteen tilaisuuteen tästä linkistä mahdollisimman pian.

Motiva Oy
Urho Kekkosen katu 4-6

09 6122 5000http://www.motiva.fi

Motiva Oy on valtionyhtiö, joka toimii asiantuntijana energian ja materiaalien tehokkaan käytön edistämiseksi. Motiva tuottaa luotettavaa tietoa ja vaikuttavia ratkaisuja kestäviin valintoihin ja toimiin. Haluamme rakentaa resurssitehokasta Suomea, joka on osaava, hyvinvoiva, kilpailukykyinen ja vastuullinen.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Motiva Oy