Ystävyydellä Sirpa sukeltaa Sirpa Selänteen maailmaan

Otava julkaisee 10. tammikuuta Merja Asikaisen kirjoittaman Ystävyydellä Sirpa -teoksen, joka tarjoaa kiinnostavia tositarinoita ja oivalluksia ystävyydestä.

Ystävyyttä kannattaa hoitaa, huoltaa ja hehkuttaa. Ystävyydellä Sirpa -teoksen kannustavilla neuvoilla saat ystävyyssuhteesi kukoistamaan.

Ystävyydellä Sirpa on kirja ystävyyden moniuloitteisuudesta. Tietokirjailija Merja Asikainen pohtii ystävyyden perusteita ja täydentää havaintojaan laajan ystäväpiirin omaavan Sirpa Selänteen tosielämän tarinoilla.

- Kerron kokemuksistani ja ajatuksistani. Mietin usein, millainen olen ystävänä ja miten voisin olla vielä parempi kanssakäymisessäni muiden kanssa, Sirpa Selänne sanoo. Hän puhuu avoimesti suhteistaan lähipiiriinsä. Lähimpiin kuuluvat perheenjäsenet, mutta myös lukuisat ystävät sekä Suomessa että maailmalla.

Kirjassa on lukijalle tarkoitettuja tehtäväsivuja, jotka edistävät omien ystävyyssuhteiden hoitamista.

Merja Asikainen on tietokirjailija ja toimittaja. Ystävyydellä Sirpa on hänen 11. kirjansa.

Sirpa Selänne on Kaliforniassa asuva perheenäiti, jolle laaja ystäväpiiri on aina ollut tärkeä osa elämää.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt: adele.couavoux@otava.fi
Arvostelukappaleet: arvostelukappale@otava.fi

Yhteiskuva Sirpa Selänne ja Merja Asikainen, Kuvaaja Jari Tolvanen

Alkuvuoden himotuimmat dekkariuutuudet ovat pian täällä15.1.2019 08:46Tiedote