Zeeland Family ja Silta markkinointiyhteistyöhön

Suomen monipuolisin markkinoinnin palvelutoimisto Zeeland Family ja Suomen johtava palkka- ja hr-palveluita tarjoava Silta ovat allekirjoittaneet markkinoinnin palvelusopimuksen. Yhteistyö käynnistyy syyskuussa.

Yhteistyössä Zeeland Family ottaa vastuulleen ison osan Sillan markkinointia ja yhteisenä tavoitteena on yhä voimallisemmin tukea Sillan liiketoimintastrategian toteutumista markkinoinnin keinoin.

– Silta on oman alansa johtavia ulkoistustoimijoita, joten oli luonnollista, että tiemme kohtasivat. Yhteisen työn onnistumisessa keskeistä on luomamme läpinäkyvä ja ketterä toimintamalli. Uskon, että Sillan kehityskeskeisyys ja vahva myyntiorganisaatio auttavat meitä yhdessä nopeasti siirtymään uuteen malliin. Alkava yhteistyö on myös jälleen yksi esimerkki siitä, että markkinoinnin ostaminen palveluna on vahvistumassa suomalaisessa markkinassa,  kertoo Zeeland Familyn markkinoinnin ulkoistuksista vastaava johtaja Sini Norta.

– Tarvitsimme kumppanin, jonka kautta saamme laajan markkinoinnin osaamisportfolion. Zeeland Familyn asiakasymmärrys, asiakkuuden johtamismalli, markkinoinnin automaation osaaminen ja hyvät referenssit tekivät erityisen vaikutuksen. Haluamme, että markkinointiamme ohjataan proaktiivisesti ja myyntilähtöisesti, mitkä olivat myös syyt, että päädyimme Zeeland Familyn kanssa yhteistyöhön, kertoo Sillan kaupallinen johtaja Olli Mäkinen.

Zeeland Familyyn ovat aiemmin ulkoistaneet markkinointinsa kokonaisuudessaan muun muassa Värisilmä ja Äänekosken Energia sekä SOK, joka ulkoisti markkinoinnin tuotannon Zeeland Familylle.

Lisätietoja antavat:

Sini Norta, johtaja, markkinoinnin ulkoistukset
sini.norta@zeelandfamily.fi

Olli Mäkinen, kaupallinen johtaja
Silta Oy
olli.makinen@silta.fi

Zeeland Family (Nasdaq First North: ZEE1V) on Suomen monipuolisin markkinoinnin palvelutoimisto. Tuomme suomalaisten yritysten kanssa intohimoa, rohkeutta, sisua ja uteliaisuutta markkinointiin. Yhdessä teemme tarinoita, jotka ovat totta. Liikevaihtomme oli 14 miljoonaa euroa 2016 ja palveluksessamme on yli 170 asiantuntijaa. www.zeelandfamily.fi

Silta on perustettu vuonna 2001. Palkkapalvelua ja henkilöstöhallinnon asiantuntijapalveluita tarjoavassa yrityksessä työskentelee noin 270 asiantuntijaa. Liikevaihto oli viime vuonna 19,4 miljoonaa euroa. Pääomistajia ovat Sentica Partners Oy:n rahastot.

Avidly (ent. Zeeland Family) on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää lähes 250 henkilön voimin 15 toimipisteessä. Liikevaihtomme vuonna 2017 oli noin 16 miljoonaa euroa ja liikevoitto miljoona euroa. www.zeelandfamily.fi