Jaajon uusin aluevaltaus haastaa Nasdaq jättiläistä: ”Mysoda - hiilihapotuslaitteitamme myydään jo kuudessa Pohjois-Euroopan maassa”

Jaa

Monia yrityksiä ja tempauksia luotsaava Jaajo Linnonmaa on jo pitkään liputtanut hiilihapotuslaitteiden puolesta. ”Mulla oli jo pikkupoikana limukone, joten kun ne tulivat 2000-luvulla taas kauppojen hyllyyn, hurahdin niihin taas täysin. Oon jo vuosia ihmetellyt, kun jengi roudaa limuja ja makuvichyjä kaupasta kotiin selkä vääränä, kun niiden tekeminen kotona olisi varsin helppoa. Toinen ihmetyksen aihe oli makutiivisteiden korkea hinta - Kun makutiivistemarkkinoilla ei ollut kunnolla kilpailua, hinnat oli vedetty ihan pilviin. Nyt porukalla on oikeasti mahdollisuus tehdä virvoitusjuomia himassa halvalla.” Jaajo kertoo.

Jaajo Mysoda
Jaajo Mysoda

Viime keväänä Jaajo ja Suomeen Sodastream-hiilihapotuslaitteet aikanaan lanseerannut yrittäjä Markus Lassila saivat idean perustaa yrityksen ja sen alle kotimaisen tuotemerkin, jonka ainoa tavoite on tarjota kuluttajille mahdollisuus nauttia kotona tehdyistä limuista mahdollisimman edullisesti - mausta ja helppoudesta tinkimättä.

MySoda-tuotteita on ollut saatavissa viime alkusyksystä lähtien ja nyt hiilihapotuslaitteita ja makutiivisteitä löytyy jo useista sadoista suomalaisista ja pohjoismaisista myymälöistä. MySoda-tuotteita myydään mm Gigantin myymälöissä Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa ja Islannissa, tämän lisäksi tuotteita löytää kotimaassa mm. Tokmanni-konsernin ketjuissa, osassa Keskon ruokakaupoista, osassa Prismoista, Anttiloissa, Kodin Ykkösissä, Kärkkäisellä, eräluonteisesti Lidleissä ja Euronics-ketjussa Virossa.

”Kuudessa eri verkkokaupassa olemme hiilihapotuslaitteiden myynnissä myyntitilastoissa sijoilla 1-6."Jaajo kertaa ja uskoo, että varsinkin Suomessa kotimaisena toimijana Mysodalla on hyvä mahdollisuus haastaa monikansallinen pörssiyhtiö Sodastream, joka on hallinnut Suomenkin markkinoita jo vuosia. ”Palaute jonka olen saanut suomalaisilta kotihapottajilta on ollut pelkästään positiivista, en näe mitään syytä miksei kuluttajat muissakin maissa pitäisi tuotteistamme."

Myös kauppiailta on tullut positiivista palautetta uuden tuotemerkin menekistä. Tokmanni-konsernin ostopäällikkö Petri Ahokas: ”MySoda-tuotteiden myyntiluvut ovat olleet meille positiivinen yllätys, pelkästään joulukuussa MySoda-makutiivisteitä on myyty myymälöissämme yli 10 000 kpl, tällä määrällä kodeissa valmistuu yli 80 000 litraa limpparia. On helppo huomata, että MySodan kaltaiselle tuoteperheelle on asiakkaidemme keskuudessa kysyntää”

”Olemme pieni suomalainen yritys joka haluaa tarjota virvoitusjuomansa kotona valmistaville edullisemman vaihtoehdon. Vannoutuneena virvoitusjuoman ystävänä uskallan väittää, että juomat ovat maultaan erinomaisia. Ei muuta kun testaamaan tuotteitamme.” Jaajo kehottaa lopuksi.

MySoda-tuoteperheeseen kuuluu MySoda Bubbles -hiilihapotuslaite ja seitsemän säilöntäaineetonta makutiivistettä. Yhdestä 0,33 l tiivistepullosta saa kahdeksan litraa valmista juomaa. MySoda on suomalaisen Brand Handlers Helsinki Oy:n tuotemerkki.

Lisätietoja:

Markus Lassila, 040 5410 716, mlassila@brandhandlers.fi
Jaajo Linnonmaa, jaajo@extremerun.fi www.mysoda.fi

Kuvat

Jaajo Mysoda
Jaajo Mysoda
Lataa
MySoda
MySoda
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Brand Handlers Helsinki Oy

01490 VANTAA

http://www.mysoda.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.