
Descomin henkilöstöjohtaja Minna Liminka palkittiin vuoden asiakastekokilpailussa
CXPA Finland palkitsi Suomen parhaat asiakasteot Customer Experience -päivässä tiistaina 7.10.2014. Kunniamaininnan saivat Descomin henkilöstöjohtaja Minna Liminka huomioivasta rekrytoinnista. Kunniamaininta tuli siitä, kun hän vastaa ja huomioi hakijat, vaikkeivat he saa hakemaansa työpaikkaa.
Minna Liminka kertoo, että hänellä on tapana vastata hakemuksiin. Joskus hän on lähettänyt sähköpostilla personoidun viestin, jossa esimerkiksi antaa opiskelijalle vinkkejä, milloin kannattaa hakea uudelleen ja mihin sillä välin kannattaa opinnoissa keskittyä. Hän on myös lähettänyt kirjeitä, joissa on ollut mukana leffalippu kiitokseksi hakemuksesta.
Tänä syksynä sellaisen sai myös eräs tamperelainen työnhakija, joka julkaisi kirjeen omaan LinkedIn-profiiliinsa. Siitä on tähän mennessä tykännyt yli 1 200 henkilöä ja yli 70 on kommentoinut kirjettä.
”Arvostan meidän asiantuntijoitamme todella paljon ja niin myös heitä, jotka haluavat meille töihin. Sen vuoksi työhakemus on kohteliaisuus, johon on hyvä vastata.”
Suomen paras asiakasteko -tunnustuksella halutaan tuoda esille ihmisiä, jotka vaikuttavat osaltaan mieleenpainuvien asiakkuuskokemusten syntymiseen arjen keskellä.
Lue lisää: CXPA Finland ja Descom.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Minna Liminka,
HR Director
Descom Oy,
puh. +358 500 640 049,
minna.liminka@descom.fi
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Descom Oy
Suomen nopeimmin kasvavat teknologiayritykset listattu – Descom sijalla 1426.11.2014 17:11:17 EET | Tiedote
Deloitte Technology Fast 50 -listaus etsi jälleen Suomen nopeimmin kasvaneet teknologiayritykset.
Descomin B2B-verkkokauppatutkimus: kuluttajistuminen ja monikanavaisuus keskiössä.20.11.2014 08:11:14 EET | Tiedote
Kuluttajaverkkokaupat ovat jatkuvasti esillä, mutta B2B-verkkokauppoja ei ole juuri tutkittu. Tutkimuksella Descom halusi tunnistaa B2B-yritysten ajankohtaiset verkkoliiketoiminnan haasteet. Tutkimusta varten haastateltiin 84 verkkoliiketoiminnan kehittämisestä vastaavaa päättäjää.
Descom panostaa kansainväliseen kasvuun8.10.2014 08:00:00 EEST | Tiedote
Markkinointi- ja teknologiayritys Descom Oy hakee kasvua myös kansainvälisiltä markkinoilta. Descom vahvistaa organisaatiotaan Suomen lisäksi Ruotsissa ja Puolassa. Yritys on toteuttanut K-rauta AB:lle ratkaisuja, joiden avulla rautakauppaketju pyrkii toimialansa johtavaksi digitaaliseksi tavarataloksi. Descom on solminut myös merkittävän puitesopimuksen suuren ruotsalaisyrityksen kanssa, jolle se toimittaa verkkokauppoja sekä monikanavaista myyntiä ja asiakaskokemusta tehostavan palvelukokonaisuuden.
Descomille asiakaskokemusliiketoiminnasta vastaava johtaja - laadukas asiakaskokemus yrityksille yhä tärkeämpi kilpailuetu12.8.2014 11:22:15 EEST | Tiedote
Markkinointi- ja teknologiayritys Descom on nimittänyt Jutta Nyblomin asiakaskokemusliiketoiminnasta vastaavaksi johtajaksi. Jatkuvaan kehitykseen ja vuorovaikutteisuuteen perustuvat asiakaskokemuksen kehityspalvelut integroidaan Nyblomin johdolla yhä kiinteämmin Descomin tarjoamiin palveluihin.
Descomin pilvitutkimus: Yli puolella yrityksistä on pilvistrategia14.3.2014 10:35:27 EET | Tiedote
Pilvipalveluista on puhuttu jo useamman vuoden. Descom halusi ymmärtää tutkimuksen kautta suomalaisten TOP 500 -yritysten pilvistrategian tilaa ja siihen vaikuttavia IT-infrastruktuurin taustatekijöitä. Erilaiset pilvipalvelut ja ratkaisumallit ovat yleistyneet myös suomalaisissa yrityksissä. Tutkimusta varten haastateltiin noin 100 tietohallintojohtajaa tai yrityksen pilvistrategiasta vastaavaa päättäjää.
Merit Consulting ja Descom yhteistyöhön10.2.2014 10:09:19 EET | Tiedote
Joulukuussa allekirjoitetulla yhteistyösopimuksella Merit Consulting Oy ja Descom Oy käynnistävät järjestelmien infrastruktuuria koskevan yhteistyön. Jatkossa Descom toimii Meritin alihankkijana ja yhteistyökumppanina järjestelmien infrastruktuuriasioissa. Meritin ja Descomin tiivis yhteistyö takaa, että normaalisti haasteellinen infrastruktuurin ja sovellusosaamisen harmaa alue saadaan katettua asiakasta tyydyttävällä tavalla.