Avaus Marketing Innovations Oy

Tuomo Räsänen Avaus Marketing Innovations Oy:n operatiiviseksi johtajaksi - Operatiivinen johtaja kansainvälisen kasvun vauhdittajaksi

Jaa

Avaus Marketing Innovations on nimittänyt OTK Tuomo Räsäsen yrityksen operatiiviseksi johtajaksi. Aikaisemmin tietopalveluyritys M-Brainin toimitusjohtajana toiminut Räsänen aloitti tehtävässään joulukuussa. Räsänen vastaa kansainvälistymisen lisäksi myös Avaus Marketing Innovationsin yli 40 prosentin kasvutavoitteista vuodelle 2015.

Tuomo Räsänen
Tuomo Räsänen

Tuomo Räsäsen mukaan Avaus Marketing Innovations toimii markkinoinnin teknologiavetoisen muutoksen keskiössä. Räsänen sanoo, että yrityksessä on vahva uuden luomisen ja jatkuvan kehittämisen kulttuuri.

- Edelläkävijyys, markkinointi- ja teknologiapalvelut sekä yrittäjähenkisyys ovat asioita, jotka yhdistävät minua ja Avausta. On hienoa hypätä mukaan kovassa vauhdissa olevaan kasvu- ja tuloshakuiseen yritykseen, Räsänen jatkaa.

Avaus Marketing Innovations jatkoi entisten omistajien luotsaamana sen jälkeen kun tytäryhtiö Avaus Consulting Oy myytiin elokuussa 2014 Siili Solutions Oy:lle.

- Kaupan myötä pystyimme kirkastamaan Avaus Marketing Innovations Oy:n perustehtävän markkinoinnin teknologiavetoisena uudistajana. Kasvu ja tulokset lupaavat hyvää. Asiakassuhteemme syvenevät ja toimintamme laajenee, sanoo partneri Tom Nickels. Hänen mukaansa yritys tekee nyt oikeita asioita hyvin valituille asiakkaille.
- Meillä on kovaa osaamista erityisesti innovoinnin ja strategiansaralla. Tuomo tuo mukanaan lisää hyvää analyyttisyyttä ja tehokkuutta organisaatioomme. Näitä molempia tarvitaan kansainvälistymisessä, Nickels toteaa.

Avaus Marketing Innovationsin päätehtäviä on asiakayritystensä asiakkuuksien kehittäminen ja kokonaisvaltainen markkinoinnin uudistaminen analytiikan ja teknologia-ratkaisujen avulla. Yrityksen nopeimmin kasvava liiketoiminta-alue on uudet älykkäät mainontaratkaisut ja mediasuunnittelu.

Ennen siirtymistään Avaus Marketing Innovationsin palvelukseen Tuomo Räsänen on työskennellyt muun muassa toimitusjohtajana tietopalveluyritys M-Brainilla ja Sanoma-konsernissa Sanoma Learningin johtoryhmässä. Hän istuu HR Kaksipistenolla Oy/Heebon hallituksessa.
 

Lisätietoja:

Tom Nickels
Senior Advisor
 & Co-founder
Avaus Marketing Innovations
040 544 3348, tom.nickels@avaus.fi 

Tuomo Räsänen
COO
Avaus Marketing Innovations
040 718 2840, tuomo.rasanen@avaus.fi

Avaus Marketing Innovationson Pohjoismaiden johtava markkinoinnin uudistaja. Avaus auttaa suuria B2C ja B2B -yrityksiä parantamaan markkinoinnin tuloksellisuutta siirtymällä kampanjalähtöisestä markkinoinnista jatkuviin dataohjattuihin monikanavaisiin markkinointiohjelmiin. Avauksella työskentelee 65 analytiikan, teknologian, sisältömarkkinoinnin, digitaalisen mainonnan ja strategisen markkinoinnin ammattilaista.

Kuvat

Tuomo Räsänen
Tuomo Räsänen
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Avaus Marketing Innovations Oy
Avaus Marketing Innovations Oy
Merimiehenkatu 36 d
00150 HELSINKI

020 1500 300, info@avaus.fihttp://avausmarketing.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Avaus Marketing Innovations Oy

Asiakkuusindeksi 2016: S-Pankki nousi kärkeen asiakasuskollisuudessa27.9.2016 11:00:00 EESTTiedote

Yritysten asiakasuskollisuutta seuraavan Asiakkuusindeksi 2016 -tutkimuksen ykkössijalle on noussut S-Pankki. Veikkaus nousi viime vuoden viidenneltä sijalta toiseksi. Kolmikon täydentää tasapisteissä olleet OnniBus sekä Osuuspankki. Kovimmasta noususta vastasi LähiTapiola, joka kipusi listalla 11 sijaa ylöspäin. Tänään julkistetun tutkimuksen ovat tehneet Asiakkuusmarkkinointiliitto (ASML) ja Avaus Marketing Innovations Oy.