Avaus Marketing Innovations Oy

Terhi Villanova Avaus Marketing Innovations Oy:n Smart Advertising -yksikön johtajaksi - Avaus Marketing Innovations panostaa ohjelmallisen mainonnan suunnitteluun

Jaa

Tulospohjaisen mainonnan asiantuntija Terhi Villanova aloittaa Avaus Marketing Innovationsin Smart Advertising -yksikön vetäjänä. Villanova vastaa yrityksen nopeimmin kasvavasta liiketoiminta-alueesta, älykkäistä mainontaratkaisuista ja mediasuunnittelusta. Villanova on aikaisemmin toiminut iProspectin asiakkuusjohtajana. Avaus Marketing Innovations käynnisti ohjelmallisen mainonnan suunnitteluun ja toteutukseen keskittyvän liiketoiminnan vuoden 2014 alkupuolella.

Terhi Villanova
Terhi Villanova

Avaus Marketing Innovations on pohjoismainen digitaalisen markkinoinnin palveluyritys, joka on hiljattain laajentanut tarjoomaansa markkinointiteknologioista myös uusiin mainosteknologioihin.
- Ohjelmallinen mainonta mullistaa markkinointia parhaillaan. Olen pitkään työskennellyt tulospohjaisen mainonnan ratkaisujen parissa ja Avaus Marketing Innovationsissa ollaan nyt muutoksen eturintamassa, sanoo Terhi Villanova. Avaukselle Villanovan houkuttelivat erityisesti yrityksen kyky kehittää innovatiivisia markkinoinnin ratkaisuja asiakkaiden kanssa.
- Pioneeri-asenne, tekemisen meininki ja hankkeiden suurehko kokoluokka tekivät minuun vaikutuksen.

Avaus Marketing Innovationsin ratkaisut perustuvat analytiikan ja datan laajamittaiseen hyödyntämiseen markkinoinnissa ja mainonnassa. Yrityksen Smart Advertising -liiketoiminnan kehittäjän Erkko Simsiön mukaan Avaus on kehittänyt erittäin kustannustehokkaita ja tuloksekkaita mainonnan ratkaisuja. Esimerkiksi datan avulla pystytään kohdentamaan halutuille uusille ja olemassaoleville asiakkaille juuri heidän tarpeeseensa sopivaa sisältöä reaaliaikaisesti.
Simsiön mukaan Avauksen kyky työskennellä datan kanssa markkinoinnin eri toimenpiteissä on poikkeuksellista jopa kansainvälisessä vertailussa.
- Nyt puhumme mainonnan automaatiosta. Uusimmilla käytössämme olevilla kohdentamisen metodeilla markkinoinnin panoksista saadaan kaikki tehot irti, Simsiö kertoo.

Lisätietoja:

Erkko Simsiö                                                         
Senior Advisor, Smart Advertising                 
Avaus Marketing Innovations                       
050-389 8736, erkko.simsio@avaus.fi                           

Terhi Villanova
Head of Smart Advertising
Avaus Marketing Innovations
050-375 9987, terhi.villanova@avaus.fi

Avaus Marketing Innovations on Pohjoismaiden johtava markkinoinnin uudistaja. Avaus auttaa suuria B2C ja B2B -yrityksiä parantamaan markkinoinnin tuloksellisuutta siirtymällä kampanjalähtöisestä markkinoinnista jatkuviin dataohjattuihin monikanavaisiin markkinointiohjelmiin. Avauksella työskentelee 65 analytiikan, teknologian, sisältömarkkinoinnin, digitaalisen mainonnan ja strategisen markkinoinnin ammattilaista. www.avausmarketing.fi

Kuvat

Terhi Villanova
Terhi Villanova
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Avaus Marketing Innovations Oy
Avaus Marketing Innovations Oy
Merimiehenkatu 36 d
00150 HELSINKI

020 1500 300, info@avaus.fihttp://avausmarketing.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Avaus Marketing Innovations Oy

Asiakkuusindeksi 2016: S-Pankki nousi kärkeen asiakasuskollisuudessa27.9.2016 11:00Tiedote

Yritysten asiakasuskollisuutta seuraavan Asiakkuusindeksi 2016 -tutkimuksen ykkössijalle on noussut S-Pankki. Veikkaus nousi viime vuoden viidenneltä sijalta toiseksi. Kolmikon täydentää tasapisteissä olleet OnniBus sekä Osuuspankki. Kovimmasta noususta vastasi LähiTapiola, joka kipusi listalla 11 sijaa ylöspäin. Tänään julkistetun tutkimuksen ovat tehneet Asiakkuusmarkkinointiliitto (ASML) ja Avaus Marketing Innovations Oy.