Avaus Marketing Innovations Oy

Avaus Marketing Innovations perustaa teknologiakeskuksen Puolaan

Jaa

Avaus Marketing Innovations Oy perustaa markkinointiteknologiaan erikoistuvan keskuksen Puolan Gdanskiin. Nopeasti kasvanut Avaus hakee vahvistusta erityisesti teknologia- ja analytiikkaosaajista. Liiketoiminnan käynnistäjäksi on valittu Jakob Dabkowski, jolla on pitkä tausta markkinointiteknologioiden kehittäjänä.

Uusi markkinointiteknologia on markkinatutkimusyhtiö IDC:n mukaan yritysten IT-investointien nopeimmin kasvava alue. - Oikein käytettynä markkinointiteknologia tuo parempaa asiakaskokemusta ja vahvistaa yritysten kilpailuetua, sanoo Dabkowski. Hänen mukaansa Puolasta löytyy Euroopan parasta alan osaamista.

Avauksen operatiivisen johtajan Tuomo Räsäsen mukaan laajojen markkinointiratkaisujen toimituskyky on Avauksen kansainvälisille asiakkaille tärkeää. - Puola tuo meille skaalautuvuutta samalla kun pidetään kiinni markkinoinnille niin tärkeästä ketteryydestämme, sanoo Räsänen.

Yksi uusi suurasiakas vaatii Räsäsen mukaan kymmenkunta uutta erikoisosaajaa. - Suomessa olemme tähän asti onnistuneet saamaan parhaita tekijöitä, mutta tekkirekrytoinneissa on nyt haasteita, kertoo Räsänen. - Tosiasia on, että Puolassa löydämme huippuosaajia enemmän ja nopeammin.

Avauksen viime kesänä myydyllä Avaus Consuting-emoyhtiöllä on toimintoja Puolassa. - Voimme nojata heidän erittäin hyviin kokemuksiin, kertoo Räsänen.

Avaus Marketing Innovationsin liikevaihto on kasvanut yli 40 prosenttia viitenä peräkkäisenä vuotena. Yritys perustaa parhaillaan myös toimistoa Tukholmaan. Avaus Marketing Innovations on jatkanut vanhalla omistajapohjalla sen jälkeen kun emo-yhtiö Avaus Consulting myytiiin elokuussa 2014 Siili Solutions Oy:lle.

Lisätietoja:

Tuomo Räsänen
Operatiivinen johtaja
tuomo.rasanen@avaus.fi

Jacob Dabkowski
Country Manager
jacob.dabkowski@avaus.fi

Avainsanat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Avaus Marketing Innovations Oy
Avaus Marketing Innovations Oy
Merimiehenkatu 36 d
00150 HELSINKI

020 1500 300, info@avaus.fihttp://avausmarketing.fi
Avaus Marketing Innovations on Pohjoismaiden johtava markkinoinnin uudistaja. Avaus auttaa suuria B2C ja B2B -yrityksiä parantamaan markkinoinnin tuloksellisuutta siirtymällä kampanjalähtöisestä markkinoinnista jatkuviin dataohjattuihin monikanavaisiin markkinointiohjelmiin. Avauksella työskentelee 70 analytiikan, teknologian, sisältömarkkinoinnin, digitaalisen mainonnan ja strategisen markkinoinnin ammattilaista. www.avausmarketing.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Avaus Marketing Innovations Oy

Asiakkuusindeksi 2016: S-Pankki nousi kärkeen asiakasuskollisuudessa27.9.2016 11:00:00 EESTTiedote

Yritysten asiakasuskollisuutta seuraavan Asiakkuusindeksi 2016 -tutkimuksen ykkössijalle on noussut S-Pankki. Veikkaus nousi viime vuoden viidenneltä sijalta toiseksi. Kolmikon täydentää tasapisteissä olleet OnniBus sekä Osuuspankki. Kovimmasta noususta vastasi LähiTapiola, joka kipusi listalla 11 sijaa ylöspäin. Tänään julkistetun tutkimuksen ovat tehneet Asiakkuusmarkkinointiliitto (ASML) ja Avaus Marketing Innovations Oy.