Visit Naantali

Suomen paras asiakasteko 2013 kunniamaininta Muumimaailma Oy:lle

1.10.2013 21:00 | Visit Naantali

Jaa

CXPA Finland on Customer Experience Professionals Associationin (CXPA.org) paikallisjärjestö ja yhteisö Suomessa. Voittoa tavoittelemattoman yhteisön perustaminen julkistettiin kansainvälisenä asiakkuuskokemusten päivänä, 1.10.2013, Ylen Isossa Pajassa järjestetyssä Customer Experience Day Finland -tapahtumassa. CXPA Finlandin toiminta Suomessa perustuu vapaaehtoistyöhön ja yrityslahjoituksiin. Toimintaa vetää CEO Sirte Pihlaja Shirutesta. Ensimmäisen suurtapahtuman tuotantoon ovat osallistuneet myös Etuma, Questback ja Yle.

Tunnustuksella halutaan tuoda esille ihmisiä, jotka vaikuttavat

osaltaan mieleenpainuvien asiakkuuskokemusten syntymiseen arjen keskellä.

Tapahtumassa palkittiin vuoden 2013 Suomen asiakastekona Fazerinkumppanuuksista ja

tapahtumista vastaava kumppanuuspäällikkö Liisa Eerola tiimeineen asiakaskeskeisen

yrityskulttuurin edistämisestä.

Muita palkintosijoja ei jaettu erikseen. Kunniamaininnan kisassa sai Naantalin Muumimaailma Oy.

Palkintoraadin perustelut Muumimaailman kunniamaininnasta ovat:

Yli kahdenkymmenen vuoden ajan Muumimaailman vahvuus on ollut kansainvälinen,
vahva brändi: kaikki suomalaiset tuntevat Muumit, ja hahmot kiinnostavat ympäri
maailmaa.

Muumimaailma onkin alueensa merkittävä, tunnettu toimija ja Naantalin
kaupungin kesän (ja talven) vetonaula. Kaikki nämä vuodet Muumimaailma on
tuottanut unohtumattomia elämyksiä lapsille ja vähän vanhemmillekin: päivä
Muumimaailmassa on kokemus vertaansa vailla. Matkailu Muumi-filosofian mukaan
kiinnostaa myös turisteja.

Vuosi vuodelta myös aasialaisten ja venäläisten
vieraiden määrä on kasvanut jonkin verran. Japanilainen toiveuni onkin
Muumihäät. Teemapuiston toimintaa on alusta alkaen ohjannut tarinoista tuttu
Muumi-filosofia: halu tarjota lapsille ja heidän perheilleen yhdessäoloa ja
opettavaisia seikkailuja turvallisella ja kestävällä tavalla.

Muumimaailma eroaa muista perhekohteista siinä, että siellä ei ole laitteita, vaan kävijät
astuvat satumaailmaan ja pääsevät sen osaksi. Kohteen valtteja ovat aitous ja
osallistumisen tuomat aidot elämykset. Tuttujen satuhahmojen halaaminen on
monelle lapselle kesän paras hetki.

Asiakasymmärrystä korostaa myös se, miten Muumimaailmassa on osattu huomioida lapsiperheiden erilaiset erityisruokavaliot. Ravintoloissa palvelu sujuu mutkattomasti ja nopeasti
riippumatta siitä, mitä kommervenkkejä kunkin lapsen ruokavalioon kuuluu.

Lisätiedot:

Ann-Karin Koskinen

markkinointijohtaja

Muumimaailma Oy

ann-karin.koskinen@muumimaailma.fi

p. 040 5900701

 

 

Tietoja julkaisijasta

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista jo ennen kuin ne uutisoidaan? Kun tilaat tiedotteemme tältä julkaisijalta, saat ne sähköpostiisi yhtä aikaa suomalaisen median kanssa. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Visit Naantali

Naantalin Venemessut tarjoaa merellisen elämyksen kaikille aisteille22.5.2017 08:51

Naantalin Venemessut avaa veneilijöiden kesän helatorstain jälkeisenä viikonloppuna. Ohjelmapuolella messujen odotetuin numero on lauantaina messuille saapuvan vesijettitaituri Pentti Keinäsen Vesijetti Freestyle Show sponsored by Ahola Transport. Veneiden osalta tämän vuoden messuilla nähdään uutta ja vanhaa venekantaa. Vanhin alus on sotalaiva M/S Wilhelm Carpelan vuodelta 1915 ja uutta kalustoa edustaa mm. suurin Suomessa sarjavalmistuksessa oleva moottorivene Nord Star 47.

Naantalin kaupungin ja Muumimaailma Oy:n neuvotteluissa yksimielisyys uusista pitkäaikaisista yhteistyö- ja vuokrasopimuksista11.5.2017 08:52

Muumimaailmalla alkaa 25. kesä Naantalissa. Teemapuisto on Suomen matkailun kärkituotteita, joka tuo vuosittain Naantaliin ja Turun seudulle reilut 200 000 matkailijaa. Muumimaailman olemassaolon aikana on vierailijoita ollut yli 5 miljoonaa. Muumimaailma ja Naantalin kaupunki haluavat jatkaa yhteistyötään ja ovat neuvotelleet uusista pitkäaikaisista yhteistoiminta- ja vuokrasopimuksista.

Sotalaiva Naantalissa osaksi Suomi 100 -juhlavuoden ohjelmaa27.3.2017 10:19

Naantalissa koetaan tänä kesänä historiallisia hetkiä kun yli 100 vuotta vanha von Fersen-luokan sotalaiva M/S Wilhelm Carpelan saapuu Naantalin Venemessuille. Kaikki Suomen sodat nähnyt veteraanialus on edelleen ajokunnossa ja se saapuu messuille omilla koneillaan. Sotatoimien lisäksi alus on osallistunut Suomenlahden miinanraivaustoimintaan ja toiminut pitkään yhteysaluksena Turun ja Utön linnakkeen välillä. -Aloitimme jo vuosi sitten valmistelemaan Suomen 100 –vuotisjuhlien näkymistä Naantalin Venemessuilla. Oli selvää, että messuille pitäisi tuoda esille jokin merkittävä alus, jonka vaiheet liittyvät tiiviisti Suomen historiaan ja kohtalon hetkiin. Varsinaisissa sotatoimissa mukana olleita aluksia ei vesillä enää kovin montaa ole jäljellä, kertoo Naantalin Venemessujen toimitusjohtaja Tuomas Levanto. -Pitkän prosessin ja erinäisten neuvottelujen jälkeen päädyimme tuomaan messuille M/S Wilhelm Carpelanin. Aluksessa tiivistyy Suomen merenkulun ja laivaston historia. Olemme todella

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.Tutustu uutishuoneeseemme