Naantalin Matkailu Oy

Suomen paras asiakasteko 2013 kunniamaininta Muumimaailma Oy:lle

1.10.2013 21:00 | Naantalin Matkailu Oy

Jaa

CXPA Finland on Customer Experience Professionals Associationin (CXPA.org) paikallisjärjestö ja yhteisö Suomessa. Voittoa tavoittelemattoman yhteisön perustaminen julkistettiin kansainvälisenä asiakkuuskokemusten päivänä, 1.10.2013, Ylen Isossa Pajassa järjestetyssä Customer Experience Day Finland -tapahtumassa. CXPA Finlandin toiminta Suomessa perustuu vapaaehtoistyöhön ja yrityslahjoituksiin. Toimintaa vetää CEO Sirte Pihlaja Shirutesta. Ensimmäisen suurtapahtuman tuotantoon ovat osallistuneet myös Etuma, Questback ja Yle.

Tunnustuksella halutaan tuoda esille ihmisiä, jotka vaikuttavat

osaltaan mieleenpainuvien asiakkuuskokemusten syntymiseen arjen keskellä.

Tapahtumassa palkittiin vuoden 2013 Suomen asiakastekona Fazerinkumppanuuksista ja

tapahtumista vastaava kumppanuuspäällikkö Liisa Eerola tiimeineen asiakaskeskeisen

yrityskulttuurin edistämisestä.

Muita palkintosijoja ei jaettu erikseen. Kunniamaininnan kisassa sai Naantalin Muumimaailma Oy.

Palkintoraadin perustelut Muumimaailman kunniamaininnasta ovat:

Yli kahdenkymmenen vuoden ajan Muumimaailman vahvuus on ollut kansainvälinen,
vahva brändi: kaikki suomalaiset tuntevat Muumit, ja hahmot kiinnostavat ympäri
maailmaa.

Muumimaailma onkin alueensa merkittävä, tunnettu toimija ja Naantalin
kaupungin kesän (ja talven) vetonaula. Kaikki nämä vuodet Muumimaailma on
tuottanut unohtumattomia elämyksiä lapsille ja vähän vanhemmillekin: päivä
Muumimaailmassa on kokemus vertaansa vailla. Matkailu Muumi-filosofian mukaan
kiinnostaa myös turisteja.

Vuosi vuodelta myös aasialaisten ja venäläisten
vieraiden määrä on kasvanut jonkin verran. Japanilainen toiveuni onkin
Muumihäät. Teemapuiston toimintaa on alusta alkaen ohjannut tarinoista tuttu
Muumi-filosofia: halu tarjota lapsille ja heidän perheilleen yhdessäoloa ja
opettavaisia seikkailuja turvallisella ja kestävällä tavalla.

Muumimaailma eroaa muista perhekohteista siinä, että siellä ei ole laitteita, vaan kävijät
astuvat satumaailmaan ja pääsevät sen osaksi. Kohteen valtteja ovat aitous ja
osallistumisen tuomat aidot elämykset. Tuttujen satuhahmojen halaaminen on
monelle lapselle kesän paras hetki.

Asiakasymmärrystä korostaa myös se, miten Muumimaailmassa on osattu huomioida lapsiperheiden erilaiset erityisruokavaliot. Ravintoloissa palvelu sujuu mutkattomasti ja nopeasti
riippumatta siitä, mitä kommervenkkejä kunkin lapsen ruokavalioon kuuluu.

Lisätiedot:

Ann-Karin Koskinen

markkinointijohtaja

Muumimaailma Oy

ann-karin.koskinen@muumimaailma.fi

p. 040 5900701

 

 

Tietoja julkaisijasta

Naantalin Matkailu Oy
Naantalin Matkailu Oy
Kaivotori 2
21100 Naantali

02 435 9800, info@naantalinmatkailu.fihttp://www.naantalinmatkailu.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista jo ennen kuin ne uutisoidaan? Kun tilaat tiedotteemme tältä julkaisijalta, saat ne sähköpostiisi yhtä aikaa suomalaisen median kanssa. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Naantalin Matkailu Oy

Naantalin Matkailun Sisarten laulu -opastettu kierros on valittu Visit Finlandin kulttuurimatkailun kärkituotteeksi vuonna 201719.1.2017 12:00

Culture Finland kärkituotekilpailuun osallistui kaikkiaan 104 tuotetta, joista valittiin 20 voittajaa. Opastettu ja osin laulaen toteutettu Sisarten laulu – kierros oli mukana kovatasoisessa ja sisällöltään vetovoimaisessa kaartissa. Tuotteita arvioi kulttuurimatkailun asiantuntijoista koostuva raati, joka arvioi tuotteet Culture Finland -tuotekriteerien ja -suositusten perusteella.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.Tutustu uutishuoneeseemme