Visit Naantali

Suomen paras asiakasteko 2013 kunniamaininta Muumimaailma Oy:lle

Jaa

CXPA Finland on Customer Experience Professionals Associationin (CXPA.org) paikallisjärjestö ja yhteisö Suomessa. Voittoa tavoittelemattoman yhteisön perustaminen julkistettiin kansainvälisenä asiakkuuskokemusten päivänä, 1.10.2013, Ylen Isossa Pajassa järjestetyssä Customer Experience Day Finland -tapahtumassa. CXPA Finlandin toiminta Suomessa perustuu vapaaehtoistyöhön ja yrityslahjoituksiin. Toimintaa vetää CEO Sirte Pihlaja Shirutesta. Ensimmäisen suurtapahtuman tuotantoon ovat osallistuneet myös Etuma, Questback ja Yle.

Tunnustuksella halutaan tuoda esille ihmisiä, jotka vaikuttavat

osaltaan mieleenpainuvien asiakkuuskokemusten syntymiseen arjen keskellä.

Tapahtumassa palkittiin vuoden 2013 Suomen asiakastekona Fazerinkumppanuuksista ja

tapahtumista vastaava kumppanuuspäällikkö Liisa Eerola tiimeineen asiakaskeskeisen

yrityskulttuurin edistämisestä.

Muita palkintosijoja ei jaettu erikseen. Kunniamaininnan kisassa sai Naantalin Muumimaailma Oy.

Palkintoraadin perustelut Muumimaailman kunniamaininnasta ovat:

Yli kahdenkymmenen vuoden ajan Muumimaailman vahvuus on ollut kansainvälinen,
vahva brändi: kaikki suomalaiset tuntevat Muumit, ja hahmot kiinnostavat ympäri
maailmaa.

Muumimaailma onkin alueensa merkittävä, tunnettu toimija ja Naantalin
kaupungin kesän (ja talven) vetonaula. Kaikki nämä vuodet Muumimaailma on
tuottanut unohtumattomia elämyksiä lapsille ja vähän vanhemmillekin: päivä
Muumimaailmassa on kokemus vertaansa vailla. Matkailu Muumi-filosofian mukaan
kiinnostaa myös turisteja.

Vuosi vuodelta myös aasialaisten ja venäläisten
vieraiden määrä on kasvanut jonkin verran. Japanilainen toiveuni onkin
Muumihäät. Teemapuiston toimintaa on alusta alkaen ohjannut tarinoista tuttu
Muumi-filosofia: halu tarjota lapsille ja heidän perheilleen yhdessäoloa ja
opettavaisia seikkailuja turvallisella ja kestävällä tavalla.

Muumimaailma eroaa muista perhekohteista siinä, että siellä ei ole laitteita, vaan kävijät
astuvat satumaailmaan ja pääsevät sen osaksi. Kohteen valtteja ovat aitous ja
osallistumisen tuomat aidot elämykset. Tuttujen satuhahmojen halaaminen on
monelle lapselle kesän paras hetki.

Asiakasymmärrystä korostaa myös se, miten Muumimaailmassa on osattu huomioida lapsiperheiden erilaiset erityisruokavaliot. Ravintoloissa palvelu sujuu mutkattomasti ja nopeasti
riippumatta siitä, mitä kommervenkkejä kunkin lapsen ruokavalioon kuuluu.

Lisätiedot:

Ann-Karin Koskinen

markkinointijohtaja

Muumimaailma Oy

ann-karin.koskinen@muumimaailma.fi

p. 040 5900701

 

 

Tietoja julkaisijasta

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Visit Naantali

Veneala toivoo Naantalin Venemessujen järjestämistä2.2.2021 08:16:00 EET | Tiedote

Hankalasta koronatilanteesta huolimatta Naantalin Venemessujen organisaatio työskentelee sen eteen, että toukokuun viimeisenä viikonloppuna messuveneet olisivat jälleen esillä Naantalin rannassa. -Venealalle tulevasta keväästä on tulossa haasteellinen, kun perinteiset sisähalleissa tapahtuvat messut on peruttu. Kevään messut ovat aina olleet alalle tärkeä kanava asiakkuuksien hankinnassa ja kaupantekemisessä. Moni kauppias toivookin nyt, että Naantalissa messut saataisiin kuitenkin järjestettyä koronasta huolimatta. Usko tähän on vahva, koska ulkoilmatapahtuma voisi olla mahdollista järjestää turvallisesti näissäkin olosuhteissa, miettii messujen toimitusjohtaja Tuomas Levanto.

STORT GEMENSAMT TURISMPROJEKT I EGENTLIGA FINLAND OCH SATAKUNTA BEVILJAS PENGAR Köpbarhet i fokus i Egentliga Finlands och Satakuntas turismorganisationers gemensamma digiprojekt19.10.2020 18:01:49 EEST | Tiedote

Det gemensamma och länsöverskridande projektet Finnish Archipelago 2025 – hållbar tillväxt genom digitalt produkturval samordnas i samarbete av Visit Pori, Visit Rauma, Yrityssalo, Kimitoöns kommun, Pargas stad, Visit Turku och Visit Naantali, med den sist nämnda som projektadministratör. Det deltagande områdets ihopräknade turismintäkt för år 2018 var en miljard euro och den sysselsättande effekten som turismen genererar 5470 årsverken för samma år.

Varsinais-Suomen ja Satakunnan matkailuorganisaatioiden kaupallinen digihanke; Yhteinen Finnish Archipelago 2025. Digitaalisella matkailutuotteistolla kestävää kasvua19.10.2020 13:00:00 EEST | Tiedote

Ylimaakunnallisen yhteishankkeen muodostavat Finnish Archipelago-konsortio, johon kuuluu Visit Pori, Visit Rauma, Yrityssalo, Kemiönsaaren kunta, Paraisten kaupunki, Visit Turku ja Visit Naantali, joka on hankkeen hallinnoija. Osallistuvien alueiden yhteenlaskettu matkailutulo oli 1 mrd.€ ja työllistävä vaikutus 5470 htv.

Artesaaniruoan mestaruutta Raisiossa tavoittelee 66 yritystä 130 tuotteella6.10.2020 13:19:10 EEST | Tiedote

Raisiossa lokakuun 14. – 16. päivä järjestettävään Artesaaniruoka SM 2020 -kilpailuun on ilmoittautunut 66 yritystä yli 130 tuotteella. – Kilpailu järjestetään nyt viidennen kerran ja tällä kertaa osallistujia on kaikkialta Suomesta, iloitsee Suomen Artesaaniruoka ry:n puheenjohtaja Eija Lamsijärvi. – Kaikki tuotteet ovat käyneet läpi esikarsintaseulan, jossa on tarkastettu, että ne täyttävät artesaaniruoan kriteerit. Niitä ovat mm. se, että tuote on valmistettu paikallisista raaka-aineista ilman keinotekoisia aromeja tai säilöntä- ja väriaineita. Samalla on myös varmisteltu, että tekijän kädenjälki näkyy tuotantoketjussa, Lamsijärvi jatkaa.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme