Kotipizza Group Oyj
Kotipizza Group Oyj

Kotipizza Group kehittää fast casual -ravintolakonsepteja. Sen missio on tehdä maailmasta parempi paikka suupala kerrallaan. Konserni panostaa toiminnassaan asiakaskokemukseen, digitaalisiin innovaatioihin ja vastuullisuuteen.

Kotipizza Groupiin kuuluu Kotipizza Oyj, joka hallinnoi vuonna 1987 perustettua Kotipizzaa. Kotipizza on Pohjoismaiden suurin pizzaketju ja yksi Suomen tunnetuimmista ravintola-brändeistä. Vuoden franchisingketjuksi kolmesti valitussa Kotipizzassa on ympäri Suomen noin 290 ravintolaa, 300 yrittäjää ja 1700 työntekijää, jotka tekevät 10 miljoonaa pizzaa vuodessa. Kotipizzan ketjumyynti vuonna 2018 oli 122,1 miljoonaa euroa.

Konserniin kuuluvat lisäksi hankinta- ja logistiikkayritys Foodstock ja artesaaniburgereita Mibrasa-hiiligrillissä valmistava Social Burgerjoint -yhteisö, jolla on tällä hetkellä yhdeksän ravintolaa eri puolilla Suomea.

Kotipizzalaisia yhdistää rakkaus pizzaan, tahto yrittää ja rohkeus kokeilla uutta.

Tiedotteet
48
Valikko

Kotipizza Group luopuu Chalupa-konseptista15.1.2020 14:00:00 EET | Tiedote

Kotipizza Group on myynyt Chalupa-konseptin ja -brändin ketjun Think Drinks Oy:lle, jonka omistajiin kuuluu Amin Gharagozlu, toinen ketjun perustajista. Meksikolaistyylinen Chalupa-ketju on toiminut vuodesta 2015 lähtien. Ketjuun kuuluu tällä hetkellä kymmenen ravintolaa. Think Drinks Oy neuvottelee ravintoloiden jatkosta ketjun franchisingyrittäjien kanssa. ”Jatkamme home of brands -strategiamme toteuttamista Kotipizza-ketjun ja Social Burgerjoint -konseptin kanssa”, Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen sanoo.
  • 1
  • 2
  • 3
  • Viimeinen
  • >>

Kotipizza Group kehittää fast casual -ravintolakonsepteja. Sen missio on tehdä maailmasta parempi paikka suupala kerrallaan. Konserni panostaa toiminnassaan asiakaskokemukseen, digitaalisiin innovaatioihin ja vastuullisuuteen.

Kotipizza Groupiin kuuluu Kotipizza Oyj, joka hallinnoi vuonna 1987 perustettua Kotipizzaa. Kotipizza on Pohjoismaiden suurin pizzaketju ja yksi Suomen tunnetuimmista ravintola-brändeistä. Vuoden franchisingketjuksi kolmesti valitussa Kotipizzassa on ympäri Suomen noin 290 ravintolaa, 300 yrittäjää ja 1700 työntekijää, jotka tekevät 10 miljoonaa pizzaa vuodessa. Kotipizzan ketjumyynti vuonna 2018 oli 122,1 miljoonaa euroa.

Konserniin kuuluvat lisäksi hankinta- ja logistiikkayritys Foodstock ja artesaaniburgereita Mibrasa-hiiligrillissä valmistava Social Burgerjoint -yhteisö, jolla on tällä hetkellä yhdeksän ravintolaa eri puolilla Suomea.

Kotipizzalaisia yhdistää rakkaus pizzaan, tahto yrittää ja rohkeus kokeilla uutta.