
Mansikan säilöntäaika on käsillä Pohjois-Karjalassa – pääsatokausi on aluillaan24.6.2026 12:57:11 EEST | ProAgria | Tiedote
Mansikat ovat kypsyneet viime vuosina kovin eri aikoina. Tämän vuoden kausi on toissavuoden tapaan aikainen ja mansikkaa on maakunnan eteläosissa poimittu avomaalta jo kesäkuun puolivälistä lähtien, samoin kasvutunneleista. Alkusadon mansikoita on siis päässyt nauttimaan jo jonkin aikaa.















