
Pia Lohikoski: Lapsilisiä tulisi maksaa täysi-ikäisyyteen asti22.6.2026 09:25:12 EEST | Vasemmistoliitto | Tiedote
Vasemmistoliiton kansanedustaja Pia Lohikosken lakialoitteessa vaaditaan lapsilisän maksamisen jatkamista täysi-ikäisyyteen asti. Lohikosken mukaan oppivelvollisten nuorten velkaantumista ei voida hyväksyä. Vaikka oppivelvollisuus jatkuu 18-vuotiaaseen saakka, lapsilisiä ei makseta kuin 17-vuotiaasta.














