Business Wire

 MyHeritage julkistaa Photo Enhancer-ominaisuuden, joka muuttaa epäselvät valokuvat teräviksi

Jaa

MyHeritage, johtava globaali palvelu sukututkimukseen ja tulevaisuuden hallintaan, ilmoitti tänään MyHeritage Photo Enhancer-ominaisuuden julkistamisesta; tehokas uusi ominaisuus muuttaa epäselvät, matala resoluutioiset tai heikkolaatuiset valokuvat teräviksi. Valokuvien laatua kohennetaan käyttämällä erikoistunutta tekniikkaa, joka tuottaa erinomaisia, teräväpiirtotuloksia

Tämä lehdistötiedote sisältää multimediaa. Katso koko julkaisu täällä: https://www.businesswire.com/news/home/20200612005192/fi/

Nähdäksesi tämän sisällön lähteestä mms.businesswire.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

MyHeritage julkistaa Photo Enhancer-ominaisuuden, joka muuttaa epäselvät valokuvat teräviksi (Graphic: Business Wire)

MyHeritage Photo Enhancer lisää vanhojen tai epäselvien valokuvien resoluutiota siten, että niissä olevat kasvot ovat teräviä ja tarkkarajaisia. Photo Enhancer-ominaisuus käyttää syvä oppimistekniikkaa, jonka MyHeritage on lisensoinut ja integroinut saumattomasti yrityksen alustaan. Ominaisuus päättelee erinomaisin tuloksin, miltä kuvan kasvot ovat näyttäneet. Laadun kohentaminen on erityisen hyödyllistä historiallisissa valokuvissa, joissa kasvot ovat usein pieniä ja epäselviä, mutta ominaisuus toimii yhtä hyvin myös uusissa värivalokuvissa. Se on parhaiten edukseen valokuvissa, joissa esiintyy useita ihmisiä, ja kohennettuja kasvoja voidaan katsoa yksi kerrallaan. Ominaisuus luo erilliset versiot alkuperäisten kuvien rinnalle ja alkuperäiset valokuvat pysyvät koskemattomina, eivätkä muutu prosessin aikana.

"MyHeritage Photo Enhancer liittyy vahvaan sarjaan MyHeritagen teknologiapohjaisia ominaisuuksia, jotka auttavat ihmisiä ympäri maailmaa kytkeytymään perheensä historiaan uusilla ja merkityksellisillä tavoilla", kertoi MyHeritage-yhtiön perustaja ja toimitusjohtaja Gilad Japhet. ”Äskettäisen valokuvien väritysominaisuuden jälkeen näimme valokuvien laadun kohentamisen seuraavana luonnollisena vaiheena, ja olemme innostuneita integroimaan tämän teknologian sukututkimusalustaamme. Tämä lisäys tekee MyHeritagesta ehdottomasti parhaan alustan historiallisten valokuvien lataamiseen, laadun kohentamiseen ja jakamiseen. Se tekee sukututkimuksesta myös hauskaa niin kuin pitäisikin.”

Hekmikuussa 2020, yritys lanseerasi MyHeritage In Color™ :n, AI-pohjaisen ominaisuuden, joka värittää mustavalkoisia valokuvia. Tämä ominaisuus on saanut valtavan suosion ja sitä on tähän mennessä käytetty 11,4 miljoonan valokuvan värittämiseen ja kuvia on jaettu runsaasti sosiaalisessa mediassa. Kuvan laadun kohentaminen ja kuvan värittäminen täydentävät toisiaan; kutsummekin käyttäjiä kohentamaan uusien kuvien lisäksi jo aiemmin värittämiensä kuvien laatua.

Integrointi sukupuiden kanssa

Miljoonat ihmiset ympäri maailmaa käyttävät MyHeritage-alustaa perhehistoriansa tutkimiseen ja perhekuviensa digitaaliseen tallentamiseen. MyHeritage-käyttäjät ovat ladanneet satoja miljoonia valokuvia alustalle ja rikastuttaneet niitä metatiedoilla ja tunnisteilla, ml. päivämäärät, paikat ja valokuvissa näkyvät henkilöt. MyHeritage Photo Enhancer osoittaa käyttäjille arvostusta heidän perintöään kohtaan nostamalla heidän esivanhemmistaan otettujen kuvien laatua. Yhdessä väritysominaisuuden kanssa nämä innovatiiviset ominaisuudet ilahduttavat käyttäjiä ja antavat uutta näkökulmaan heidän sukunsa historiaan.

MyHeritage Photo Enhancer-ominaisuus on saatavana MyHeritage-alustalla ja MyHeritagen ilmaisissa mobiilisovelluksissa iOSille ja Androidille, jotka ovat hienoja työkaluja vanhojen valokuvien skannaamiseen ja digitoimiseen fyysisistä albumeista. Kuvia, joiden tasoa on nostettu kohentamalla ja/tai värittämällä kuvaa, on helppo jakaa perheen ja ystävien kesken Facebookissa, Twitterissä, WhatsAppsissä ja muussa sosiaalisessa mediassa.

MyHeritage on sitoutunut säilyttämään historiallisten asiakirjojen aitouden, ja erottaa sen vuoksi kohennetut valokuvat alkuperäisistä käyttämällä erityistä kohokuvioitua taikasauvasymbolia kohennettujen valokuvien vasemmassa alakulmassa. Väritetyissä valokuvissa näkyy samankaltainen palettisymboli. Sekä parannetussa että väritetyssä valokuvassa on molemmat symbolit vierekkäin. Tämän avulla muut voivat nopeasti päätellä, onko valokuvaa muokattu. MyHeritage on tiukasti sitoutunut käyttäjiensä yksityisyyteen ja takaa, että valokuvien kohentaminen ja väritys tapahtuvat yksinomaan MyHeritage-palvelimilla.

MyHeritage Photo Enhancer on freemium-ominaisuus. Ensimmäisen kymmenen kuvan laadun voi kohentaa ilmaiseksi, minkä jälkeen ominaisuuden käyttö edellyttää sopimusta.

MyHeritagesta

MyHeritage on johtava maailmanlaajuinen tutkimusalusta perhehistorian tutkimiseen ja arvokkaiden terveystietojen saamiseen. MyHeritage tarjoaa miljardeja historiallisia tietoja, sukupuuprofiileja sekä edistyksellisiä mätsäysteknologioita, jotka toimivat kautta koko linjan. MyHeritage antaa käyttäjille mahdollisuuden löytää menneisyytensä ja antaa heille tulevaisuuden. MyHeritage DNA lanseerattiin vuonna 2016, ja siitä on tullut yksi maailman suurimmista kuluttaja-DNA-tietokannoista, jolla on yli 4 miljoonaa asiakasta. MyHeritage Terveys DNA-testi, joka lanseerattiin toukokuussa 2019, antaa kattavia terveysraportteja, jotta ihmisten on mahdollista ymmärtää kuinka genetiikka voi vaikuttaa heidän terveyteensä, ja tehdä tietoisia valintoja tulevaisuutensa parantamiseksi. Johtavana globaalina palveluna, jossa yhdistyvät perhehistoria ja DNA-testaus sukututkimukseen sekä terveyteen, sillä on ainutlaatuinen asema tarjota käyttäjille merkityksellinen löytämisen kokemus, joka yhdistää heidän menneisyytensä, nykyisyytensä ja tulevaisuutensa. MyHeritage on saatavana 42 kielellä ja se on Euroopan suosituin DNA-testaus- ja sukututkimuspalvelu. www.myheritage.fi

Nähdäksesi tämän sisällön lähteestä cts.businesswire.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Contact information

MyHeritage
Rafi Mendelsohn
Director of PR & Social Media
Phone: 917-725-5018
Email: pr@myheritage.com

Tietoja julkaisijasta

For more than 50 years, Business Wire has been the global leader in press release distribution and regulatory disclosure.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Business Wire

NIQ Launches New Brand Traction Score Designed to Reveal How Effectively FMCG Brands Convert Shelf Presence Into Real Consumer Purchases18.11.2025 13:45:00 EET | Press release

Coca-Cola has been recognised as the top FMCG brand in Western Europe for its success in driving conversions, according to NielsenIQ (NIQ)’s Brand Traction Score, a new metric that measures how effectively brands convert their shelf presence into actual consumer purchases. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20251118769598/en/ NIQ Brand Traction Score The NIQ Brand Traction Score combines two of NIQ’s most powerful data sources: insights from its Consumer Panel, which tracks how frequently shoppers buy a brand, and its Retail Measurement data, which captures how widely and deeply that brand is distributed across stores. This strategy saw some of the top-performing brands grow by 40% due to expanding their presence, with more than 60% of their unit growth coming from households adding these brands to their category repertoire. There was also growth (18%) from existing buyers expanding their brand and category purchas

Barilla Opens Its New Innovation Center to Drive Food Innovation Worldwide18.11.2025 13:37:00 EET | Press release

How can we bring the excellence of Italian culinary tradition into the future? How can we transform everyday products into experiences that surprise the senses, create emotions, and accompany people in moments of pleasure, sharing, and discovery? The answer for Barilla Group is the Barilla Innovation & Technology Experience (BITE) in Parma, marking the company’s most significant investment in food innovation in recent years. With almost 14,000m², more than €20 million invested and an additional €2 million per year dedicated to equipment upgrades, BITE stands as a global hub designed to foster development across the Group’s portfolio. Pasta, sauces, and bakery become a territory of exploration here, where research and technology serve Barilla's passion for good food. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20251118376430/en/ Guido, Paolo and Luca Barilla. © Barilla Rooted in an approach of collaboration with leading inte

HP Becomes Sisvel Wi-Fi 6 Pool Licensee, Ending Disputes with Wilus, Huawei and Philips18.11.2025 11:58:00 EET | Press release

HP Inc and Sisvel have concluded an agreement for the Palo Alto-based global technology leader to become a licensee of the Sisvel Wi-Fi 6 patent pool. The deal follows a mediation process ordered by Judge Rodney Gilstrap, of the US District Court for the Eastern District of Texas, as part of patent infringement litigation brought against HP by Wilus Institute of Standards and Technology, a licensor in the pool. The agreement not only ends the Wilus suit, but also actions launched against HP by other Sisvel Wi-Fi 6 pool licensors, Huawei and Philips. HP now has one-stop access to approximately 2,000 patents (245 patent families) recognised to date, through the pool’s process of independent patent evaluations, as essential to the 802.11ax Wi-Fi 6 standard. Close to 40 entities license the patents in the Sisvel Wi-Fi 6 patent pool. In addition to HP Inc, these include other recent additions such as Cisco, Netgear and Acer. “We are grateful to HP for the constructive way in which they enga

Europe's GetVocal raises $26m to scale trustworthy conversational agents for enterprises18.11.2025 11:00:00 EET | Press release

GetVocal, Europe’s leading provider of conversational AI agents for enterprise customer support, today announced the closing of a $26 million Series A investment round led by Creandum with participation from Elaia and Speedinvest, bringing GetVocal’s total fundraising to $30 million. GetVocal will use the funding to fuel product innovation, market expansion, and hiring across Europe as the company accelerates its mission to help enterprises build hybrid human-AI workforces. Founded in 2023 by AI entrepreneurs Roy Moussa and Antonin Bertin, GetVocal is headquartered in Paris, with a 60-strong team spread across Europe. It serves 23 markets, with a stronghold in France and Portugal, and a rapidly growing presence in the UK and DACH. The company tackles one of the biggest barriers to conversational AI adoption – the lack of trust and confidence in black-box autonomous systems – by building trustworthy, transparent, and governed AI agents that accelerate the customer experience (CX) market

Ant Group Unveils China’s First Multimodal AI Assistant with Code-Driven Outputs18.11.2025 10:05:00 EET | Press release

Ant Group today launched LingGuang, a next-generation multimodal AI assistant and the first of its kind in China that interacts with users through code-driven outputs. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20251117438567/en/ Equipped with the capability to understand and produce language, image, voice and data, LingGuang delivers precise, structured responses to complex queries through 3D models, audio clips, charts, animations, interactive maps, and even immediately generated applications, in addition to traditional text-based conversation. Designed around three key features, LingGuang aims to make complex knowledge simpler and more intuitive, transforming how users access information and interact with AI tools. Fast Research: LingGuang responds to user questions or keywords with dynamic, multimodal content, making research on any topic clearer and more engaging. Its 3D digital modeling capability transcends traditio

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye