Arctic Warriors Oy

Arctic Warriors toi markkinoille uuden lappilaisen luonnontuotesarjan

Arctic Warriors -tuotteet on suunnattu kotimaisia ja luonnonmukaisia tuotteita arvostavalle, omasta hyvinvoinnistaan huolehtivalle kuluttajalle. Arktisen alueen alkuperäiskasveista valmistettujen tuotteiden takana on perinne- ja tutkimustietoa.
Arctic Warriors -tuoteperheen jokaista ravintolisää edustaa oma soturihahmonsa.

Lapin ainutlaatuisessa kasvuympäristössä kasvaa tutkitusti puhtaita ja vahvoja yrttejä ja marjoja. Keskiyön auringon ja arktisen kasvuympäristön ansiosta kasvien vaikuttavat aineet kehittyvät erityisen voimakkaiksi. Siitä huolimatta Suomeen tuodaan kalliita superfoodeja valtamerten takaa ja moni tarttuu helposti ulkomaalaiseen näyttävästi brändättyyn tuotteeseen. Lisäksi lappilaisia luonnontuotteita on hyödynnetty vähän ja alaa on vaivannut kotikutoisuus.

Kolme rovaniemeläistä yrittäjää päättivät muuttaa tilanteen ja perustivat Arctic Warriors Oy:n, joka valmistaa ja markkinoi Lapin vahvoista yrteistä tehtyjä luontaistuotteita.

Perinne- ja tutkimustietoa

Arctic Warriors –tuotesarjan pääraaka-aineina ovat ruusujuuri ja väinönputki, jotka ovat arktisen alueen alkuperäiskasveja. Kaikki tuotteissa käytetyt kasvit ovat kasvaneet Lapissa. Raaka-aineet tuotteisiin saadaan lappilaisilta pienviljelijöiltä ja kerääjiltä.

”Ruusujuuren ja väinönputken käytöstä on valtavasti perinnetietoa. Tutkittua tietoa kasvien puhtaudesta ja vaikuttavuudesta olemme saaneet MTT:n tutkijoilta”, kertoo tuotepäällikkö Katja Misikangas, jonka suvusta löytyy kansanparantajia niin pitkälle kun sukupuuta on pystytty selvittämään.

Kolme arktista soturia

Tuotesarjassa on kolme ravintolisää: Puolustaja, Taistelija ja Energia.

Yrtit on pakattu geeli- ja hunajashoteiksi easysnap-annospusseihin, joka on Suomessa uudentyyppinen ravintolisien pakkaustapa. Jokainen soturihahmolla kuvitettu pakkaus on täynnä tujua tavaraa ilman teollisia lisäaineita.

”Halusimme kehittää tuotesarjan, joka on yhtä aikaa tehokas, helppo ja turvallinen käyttää ilman että on metsässä majaileva yrttivelho ”, sanoo myynti- ja markkinointipäällikkö Tuija Kauppinen.

Tuotteet soveltuvat nautittavaksi sellaisenaan tai esimerkiksi smoothien seassa, raikkaana juomana tai teen vahvistajana. Energia-hunajashotista saa helposti imeytyvän, luonnollista energiaa antavan urheilujuoman.

Arctic Warriors –tuotteita myydään ympäri Suomea. Jälleenmyyjäverkosto laajenee koko ajan.

Lisätietoa tuotteista sekä tarinasta ja tekijöistä tuotteiden taustalla: http://www.arcticwarriors.fi

Arctic Warriors sosiaalisessa mediassa:

#ArcticWarriors

Lisätiedot ja tuotenäytteet:
Myynti- ja markkinointipäällikkö Tuija Kauppinen
Sähköposti: tuija.kauppinen@arcticwarriors.fi

Arctic Warriors Oy on rovaniemeläinen luontaistuotealan yritys, joka valmistaa ja markkinoi Lapin kasveista tehtyjä luonnontuotteita. Yhtiö on perustettu vuonna 2014.

Tuija Kauppinen
Puh 050 493 6573
Sähköposti: tuija.kauppinen@arcticwarriors.fi

Arctic Warriors -tuoteperheen jokaista ravintolisää edustaa oma soturihahmonsa.
Lataa
Ilkka Kauppinen, Katja Misikangas ja Tuija Kauppinen haluavat nostaa kotimaisten ja erityisesti lappilaisten luonnontuotteiden tunnettuutta ja arvostusta.
Lataa
Energia-hunajashotista saa nopeasti imeytyvää, luonnonmukaista energiaa ja makeutusta.
Lataa
Puolustaja-geelishotin pääyrttinä on väinönputki.
Lataa
Taistelija-geelishotin pääyrttinä on ruusujuuri.

Tietoja julkaisijasta

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi