240 paikkainen terassiravintola Kuopion Torille

PeeÄssä avaa 240 paikkaisen terassiravintolan Kuopion Torille.

Kuopion Kaupunkikeskustan Kehittämisyhdistys ry ja paikalliset ravintolatoimijat ponnistavat voimiaan uudella isolla yhteisellä terassialueella Kuopion Torilla.

Alue on avautunut tänään 2.7.2020.

Osuuskauppa PeeÄssä / Hophaus Kuopio on mukana Kuopion torin isossa terassialueessa yhdessä Bierstuben, Burger5:en ja Gastrobar B/P:n kanssa.

Hophausin osalta torilla on asiakaspaikkoja kaikkineen 240 kpl ja alueelle on myönnetty anniskelulupa. Myynti hoidetaan Hopwagen bussista.

Hopwagen -burgerbussista löytyvät kevään mittaan erittäin suuren suosion saaneet 100% lähiruokaburgerit sekä muuta sormiruokaa moneen makuun. Omistaja hyötyy eniten, sillä kaikille ruokatuotteille on tarjolla asiakasomistajan etuhinnat. Bussin juomalistalta löytyvät niin viinit, panimojuomat kuin virvokkeetkin.

Asiakkaiden käytössä on myös omat wc-tilat terassin yhteydessä

Hophausin Terassialue palvelee Ma-La 10.-22, Su suljettu
Huom! säävaraus

Voit myös tilata burgerit ennakkoon soittamalla p. 050 534 3158

Yhteistoimintaneuvottelut Nina&Henrissä ovat päättyneet27.8.2020 10:16:50 EESTTiedote

Nina&Henrin yhteistoimintaneuvottelut on päättyneet 24.8.2020. Osuuskauppa PeeÄssä on päättänyt lakkauttaa Nina&Henrin myymälän tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Liiketoiminta loppuu vuoden loppuun mennessä. Kaikille Nina&Henrin työntekijöille on tarjottu töitä muista PeeÄssän toimipaikoista. - Olemme saaneet asiasta paljon asiakaspalautetta ja pyrkineet huomioimaan ne päätöksissämme. Nina&Henrin tuttua ja asiantuntevaa henkilökuntaa sekä tuotemerkkejä löytyy jatkossa Sokokselta. Muotikauppa on ollut jo pitkään trendiltään laskevaa ja sitä kautta taloudellisesti erittäin haastavaa. Tämä on näkynyt vahvasti myös Nina&Henrissä, kertoo toimialajohtaja Jouni Ruotsalainen. Käydyillä yhteistoimintaneuvotteluilla ei ole vaikutusta muiden yksiköiden toimintaa.

Sähköautoille latauspisteitä26.8.2020 08:16:50 EESTUutinen

Asiakastoiveissamme on selkeästi yleistyneet kyselyt sähköautojen latausmahdollisuuksiin liittyen. Sähköautojen latauspisteet ovat entistä tärkeämpiä sekä ympäristö- että palvelunäkökulmasta. Latauspisteet toteutetaan yhteistyössä Fortumin Charge & Drive -verkoston kanssa. Fortum vastaa pikalatauspisteiden järjestelmistä ja ylläpidosta. Yhteistyön tarkoituksena on luoda asiakasomistajillemme käyttöön hyvä latauspisteiden verkosto, joka osaltaan mahdollistaa sähköautoilla liikkumisen. Latauspisteitä rakennetaan PeeÄssällä 23 yksikköön. AC-latauspiste on jo käytössä: ABC Varkaus ABC Siilinjärvi ABC Marjahaka ABC Pyhäjärvi ABC Kiuruvesi Prisma Kuopio Prisma Iisalmi Sale Vehmersalmi Sokos Hotel Koljonvirta S-Market Kiuruvesi S-Market Ykkösrasti AC-latauspiste on tulossa syksyn aikana: Prisma Varkaus (uusi) Original Sokos Hotel Puijonsarvi Break Sokos Hotel Tahko S-Market Juankoski S-Market Kaavi S-Market Keitele S-market Maaninka S-Market Pielavesi S-Market Siilinjärvi Sale Jynkkä Latausen