240 paikkainen terassiravintola Kuopion Torille

PeeÄssä avaa 240 paikkaisen terassiravintolan Kuopion Torille.

Kuopion Kaupunkikeskustan Kehittämisyhdistys ry ja paikalliset ravintolatoimijat ponnistavat voimiaan uudella isolla yhteisellä terassialueella Kuopion Torilla.

Alue on avautunut tänään 2.7.2020.

Osuuskauppa PeeÄssä / Hophaus Kuopio on mukana Kuopion torin isossa terassialueessa yhdessä Bierstuben, Burger5:en ja Gastrobar B/P:n kanssa.

Hophausin osalta torilla on asiakaspaikkoja kaikkineen 240 kpl ja alueelle on myönnetty anniskelulupa. Myynti hoidetaan Hopwagen bussista.

Hopwagen -burgerbussista löytyvät kevään mittaan erittäin suuren suosion saaneet 100% lähiruokaburgerit sekä muuta sormiruokaa moneen makuun. Omistaja hyötyy eniten, sillä kaikille ruokatuotteille on tarjolla asiakasomistajan etuhinnat. Bussin juomalistalta löytyvät niin viinit, panimojuomat kuin virvokkeetkin.

Asiakkaiden käytössä on myös omat wc-tilat terassin yhteydessä

Hophausin Terassialue palvelee Ma-La 10.-22, Su suljettu
Huom! säävaraus

Voit myös tilata burgerit ennakkoon soittamalla p. 050 534 3158