DNA:n kaikki liiketoiminnat yhden brändin alle

Jaa
DNA:n brändiä ja visuaalista ilmettä uudistetaan tukemaan laajentuneen liiketoiminnan kasvua. Samassa yhteydessä erilliset DNA Kauppa, DNA Welho ja DNA Business -brändit tulevat osaksi yhteistä uudistunutta DNA-brändiä.
Uusi DNA-logo (rgb)
Uusi DNA-logo (rgb)

DNA on tullut suomalaisille tutuksi erityisesti kuluttajien matkaviestinoperaattorina. Yhtiö on kuitenkin kehittynyt viimeisten vuosien aikana monipuoliseksi tietoliikennepalveluiden tarjoajaksi. DNA on Suomen suurin kaapelitelevisio-operaattori ja sillä on myös valtakunnallinen teräväpiirtoon keskittyvä antennitelevisioverkko. Tämän lisäksi DNA on kasvanut merkittäväksi yrityspalveluiden tarjoajaksi ja viimekeväisen TDC-yrityskaupan myötä yritysliiketoiminta vahvistui entisestään.

DNA uudisti hiljattain strategiaansa vastaamaan entistä paremmin toimintaympäristön muutoksia ja asiakkaiden tarpeita. Uudistetun strategian keskeisimmäksi tavoitteeksi valittiin asiakastyytyväisyys. DNA on jo ennestään keskittynyt asiakaskokemusten kehittämiseen ja saavuttanut tässä hyviä tuloksia asiakastyytyväisyyttä mittaavissa EPSI-tutkimuksissa*. Syksyn 2014 tutkimuksessa DNA:lla oli tyytyväisimmät asiakkaat kaikissa mitatuissa yrityspalvelukategorioissa ja yksityisasiakkaiden laajakaistapalveluissa. Maksutelevisiopalveluissa sillä on ollut tyytyväisimmät asiakkaat jo usean vuoden ajan.

- Tahdomme olla tulevaisuudessa yhä vahvempi toimija erityisesti viihdepalveluissa ja yritysten tietoliikennepalveluiden tarjoajana. Haluamme tehdä asiakkaidemme arjesta inspiroivampaa, tuottavampaa ja viihdyttävämpää tarjoamalla monipuoliset palvelut ja sisällöt niin yksityis- kuin yritysasiakkaille kaikkien verkkojemme välityksellä. Tähän meillä on erinomaiset lähtökohdat ottaen huomioon vahvan asemamme niin nopeissa laajakaistayhteyksissä kuin televisiopalveluissa, DNA:n toimitusjohtaja Jukka Leinonen kertoo.

DNA aloittaa TV-liittymien myynnin

Brändiuudistuksen yhteydessä DNA aloittaa uudenlaisten TV-liittymien myynnin, sillä television katselutavat ovat viime vuosina merkittävästi muuttuneet.

DNA TV -liittymä antaa asiakkaille helpon ja joustavan tavan saada televisio näkyviin kaikille eri päätelaitteille eli tablettiin, älypuhelimeen ja televisioon. Tämän lisäksi asiakkailla on mahdollisuus muokata DNA TV -liittymä itselleen sopivaksi ottamalla käyttöön tallennuspalvelun, laajan elokuvavuokraamon tai  ohjelmakirjaston.

- Meistä viihdepalveluiden ostamisen tulisi olla paljon nykyistä vaivattomampaa ja joustavampaa. Haluamme siten ravistella nykyistä markkinaa tarjoamalla uudenlaisen palvelun, jonka avulla jokainen voi rakentaa juuri itselleen sopivan televisiopalveluiden kokonaisuuden valmiiksi paketoitujen viihdepalvelujen sijaan. Asiakkaamme voivatkin valita itse haluamansa päätelaitteet ja palvelut, mitä television katsomisessaan haluavat hyödyntää, sanoo DNA:n kuluttajaliiketoiminnasta vastaava johtaja Pekka Väisänen.

DNA:lla on tällä hetkellä kaikkiaan lähes miljoona televisiopalveluiden asiakasta, kun yhteen lasketaan kaapeli-, antenni- ja mobiili-tv-asiakkaat. 

Lisätietoja:

toimitusjohtaja Jukka Leinonen, DNA Oy, puh. 044 044 1000, jukka.leinonen@dna.fi
kuluttajaliiketoiminnan johtaja Pekka Väisänen, DNA Oy, puh. 044 040 0168, pekka.vaisanen@dna.fi
johtaja Anu Shibutani, kuluttaja- ja brändimarkkinointi, DNA Oy, puh. 044 044 2469, anu.shibutani@dna.fi
DNA:n viestintä, puh. 044 044 8000, viestinta@dna.fi

*Lisätietoa EPSI-tutkimuksesta: www.epsi-finland.org

Kuvat

Uusi DNA-logo (rgb)
Uusi DNA-logo (rgb)
Lataa

Liitteet

Tietoja julkaisijasta

DNA Oyj
DNA Oyj
PL 10
01044 DNA

http://www.dna.fi
DNA Oy on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe-, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2014 oli 833,5 miljoonaa euroa ja liikevoitto 29,4 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,5 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitteristä @DNA_fi ja Facebookista.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta DNA Oyj

DNA Tower on maailman ensimmäinen masto- ja laitepaikkayritys, joka tarjoaa akkujen kapasiteettia sähkön reservimarkkinoille Elisa DES:n avulla5.6.2025 09:00:00 EEST | Tiedote

Telenor Towers -yhtiöön kuuluva DNA Tower Finland on liittänyt tukiasemiensa akut Suomen sähkön reservimarkkinoille käyttämällä Elisa Industriqin tekoälypohjaista Elisa Distributed Energy Storage (DES) -ratkaisua. DNA Tower Finland on maailman ensimmäinen masto- ja laitepaikkayritys, jonka tukiasemien akut tasapainottavat kansallista sähköverkkoa Elisa DES:n avulla.

DNA Tower becomes world's first tower company to offer battery capacity in electricity reserve markets with Elisa DES5.6.2025 09:00:00 EEST | Press release

DNA Tower Finland, a Telenor Towers company, has successfully connected base station batteries to the Finnish electricity reserve market using Elisa Industriq’s AI-based Distributed Energy Storage (DES) solution. DNA Tower Finland is the world’s first tower company whose base station batteries help to balance the national electricity grid with Elisa DES.

Vain joka kolmas yritys on linjannut tekoälysäännöt4.6.2025 08:30:00 EEST | Tiedote

Jo nyt monilla työpaikoilla kokeillaan erilaisia tekoälysovelluksia työn nopeuttamiseksi ja tehostamiseksi. Niiden käytössä suurin riski piilee yrityksen kriittisten tietojen valumisessa yrityksen ulkopuolelle, vaikka tämä olisi helposti ehkäistävissä. Ennen kuin lähtee suin päin ulkoistamaan työtehtäviään tekoälysovelluksille, onkin syytä laittaa sitä koskevat ohjeet ja -politiikka kuntoon. Valitettavan harvassa yrityksessä nämä kuitenkaan ovat kunnossa.

Only one in three companies has an AI policy4.6.2025 08:30:00 EEST | Press release

Many workplaces are already experimenting with a variety of AI applications in order to make work faster and more efficient. The main risk in using them is that critical business information could be leaked to external parties, even when this is easily preventable. Before you rush headlong into outsourcing your work to AI applications, it’s a good idea to establish proper policies and guidelines. Yet unfortunately, few companies have done so.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye