Hesburger vahvistui mobiilissa

Hesburger on julkaissut uudet verkkosivut. Sivusto suunniteltiin käyttäjälähtöisesti ja se tarjoaa kaikki samat tiedot ja toiminnot päätelaitteesta riippumatta.
- Verkkosivujemme mobiilikäyttäjien määrä on kasvanut räjähdysmäisesti viime vuosina. Asiakkaamme ovat paljon liikkeessä, ja haluamme palvella heitä 100-prosenttisesti siellä, missä he ikinä tarvitsevat meistä tietoa, sanoo Hesburgerin varatoimitusjohtaja Jari Vuoti.
- Ravintolahaku on yksi käytetyimmistä palveluista verkkosivuillamme, ja se onkin nostettu nyt keskeiseen rooliin sivustollamme. Sivustolle on nostettu mukaan myös sosiaalinen media. Nyt asiakkaammekin voivat vaikuttaa siihen, minkälaista sisältöä Hesburgerin sivuilla nähdään.
Kaksisuuntainen kanava
Interaktiivisella etusivulla korostuvat ajankohtaiset tarjoukset ja käyttäjien luoma Instagram-sisältö. Sivuilta löytyvät myös kattavat vastaukset useimmin kysyttyihin kysymyksiin sekä yksityiskohtaiset tuotetiedot. Asiakkaat pääsevät myös arvioimaan tuotteiden makua, ulkonäköä ja sitä, vastaako tuote heidän odotuksiaan. Bonusklubin toiminnot on tuotu esiin entistä selkeämmin ja LastenKlubin pelitkin on uusittu kokonaan.
Kaikki Hesburger-konseptit - HeseCafe, HeseKebab, HesePesu, HeseHotelli ja Hesburger-kastikkeet - on koottu yhteen saman sateenvarjon alle. Myös maakohtaisten sivustojen välillä siirtyminen on tehty näppäräksi.
- Uskomme, että sivusto vastaa hyvin asiakkaidemme tiedonjanoon - haluamme kertoa avoimesti niin tuotteistamme kuin toiminnastamme. Sisältöä tullaan ylläpitämään ja kehittämään aktiivisesti, ja päivityksiä voi seurata sosiaalisen median kanavissamme, Vuoti vinkkaa.
Analytiikka uudistuksen pohjana
Uudistuksen toteutuksesta vastaa Satumaa Family Business.
- Hesburgerin verkkopalvelu-uudistuksen lähtökohtana oli suunnitella ja toteuttaa nykyaikainen kokonaisuus, joka toimii luontevasti kaikissa päätelaitteissa. Rakenteellisesti palvelu-uudistuksen pohjana oli vanhojen verkkosivujen analytiikkadata, jonka perusteella sivuston käyttäjien ohjaaminen suosituimpiin sisältöihin on nyt huomattavasti helpompaa, kertoo Head of Digital Matias Mero Satumaa Family Business -toimistosta.
- Paransimme asiakaspalvelu- ja palautekulmaa tuomalla useimmin kysyttyjä kysymyksiä sivuille aihealueittain jaoteltuna. Käyttäjät voivat nyt myös arvostella Hesburger-ravintoloita ja tuotteita sivuille rakennetun arvostelumekanismin avulla. Siitä kertyvää dataa hyödynnetään jatkossa Hesburgerin palvelu- ja tuotekehityksessä, jatkaa Mero.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Jari Vuotivaratoimitusjohtaja
Puh:+358 400482 352jari.vuoti@hesburger.fiKuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Hesburger
Hesburger uudistaa henkilöstön koulutusta ja ravintola-arkea tekoälyn ja pelillisen oppimisen avulla – investoi yli 760 000 euroa9.4.2025 08:30:00 EEST | Tiedote
Hesburgerin henkilöstö saa tänä vuonna käyttöönsä tekoälybotin ja pelillisen oppimisympäristön. Viime vuonna koulutukseen suunnattiin yli 760 000 euroa.
Hesburgerin myynti kasvoi Suomessa lähes 4 %, ulkomailla 12 % – uudet ravintolat ja digitalisaatio vauhdittavat kasvua5.3.2025 09:12:55 EET | Tiedote
Hesburger-ketjun ravintolat kasvattivat vuonna 2024 myyntiään 6,3 % vuoteen 2023 verrattuna. Suomessa myynti kasvoi 3,61 % ja ulkomailla 12 %. Koko ketjun verollinen myynti oli 488,6 miljoonaa euroa, josta Suomen ravintoloiden osuus oli 295 miljoonaa euroa.
Tornioon uusi Hesburger – ainutlaatuiset panostukset autoileville ja pyöräileville asiakkaille30.1.2025 08:51:50 EET | Tiedote
Torniossa avaa ovensa uusi Hesburger, joka palvelee drive-in-asiakkaitaan ennätyksellisellä määrällä palveluluukkuja. Hesburger Tornio Drive-in -ravintolan avajaisia vietetään tänään klo 10.00. (30.1.2025).
Vuoden paras Hesburger on Vantaa Tikkurila28.1.2025 08:31:00 EET | Tiedote
Hesburger Vantaa Tikkurila palkittiin Suomen parhaana Hesburger-ravintolana Hesepäivillä Vantaalla. Hesburgerin henkilöstöjuhlassa vuoden 2024 parhaimman ravintolan palkinnon vastaanotti Tikkurilan ravintolapäällikkö Jenna Perämäki.
Hesburger kierrättää 400 tonnia kasviöljyä21.1.2025 08:31:00 EET | Tiedote
Hesburger-ravintoloissa paistetaan päivittäin tuhansia kiloja ranskanperunoita rapsiöljyssä. Käytön jälkeen kasviöljy kerätään talteen, ja se toimitetaan eteenpäin jatkojalostusta varten. Talteen kerättyä öljyä käytetään uusiutuvien tuotteiden valmistuksessa kuten Neste MY Uusiutuva Diesel™ -polttoaineessa, jonka voimalla valtaosa Hesburgerin kuljetuksista kulkee tien päällä.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme