DNA has industry’s most satisfied business customers in mobile phone services
In the B2B sector, customers gave DNA's mobile phone services top ratings in all the research areas. Furthermore, DNA was the only operator able to increase its customer satisfaction from the previous year's survey. Customer service and customer loyalty have improved, among others.
“Our strong focus on customer satisfaction has long been the cornerstone of our strategy. I'm delighted to see it so clearly visible in our results. We have expanded our customer base in recent years through business acquisitions and we are strongly motivated to improve even further,” says Hannu Rokka, Senior Vice President, DNA Business.
In the B2C field, DNA’s scores in customer satisfaction and customer loyalty have improved. Customers’ willingness to change operators has also decreased from the previous last year.
Further information for the media:
Further information on the survey: www.epsi-finland.org
Hannu Rokka, Senior Vice President, Corporate Business, DNA Ltd, tel. +358 (0)44 044 8888, hannu.rokka@dna.fi
Pekka Väisänen, Senior Vice President, Consumer Business, DNA Ltd, tel. +358 44 040 0168, pekka.vaisanen@dna.fi
DNA Corporate Communications, tel. +358 44 044 8000, viestinta@dna.fi
About DNA Oyj
Subscribe to releases from DNA Oyj
Subscribe to all the latest releases from DNA Oyj by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.
Latest releases from DNA Oyj
Päijät-Hämeen hyvinvointialue valitsi DNA:n tietoliikennepalvelujensa toimittajaksi7.5.2025 08:30:00 EEST | Tiedote
DNA toimittaa Päijät-Hämeen hyvinvointialueelle suljetun tietoliikenneverkon, internetyhteydet sekä lähiverkon palvelut. DNA voitti palvelukokonaisuuden kilpailutuksen kattavalla palvelunhallinnallaan ja laadukkaalla ja laajamittaisella verkollaan.
The Päijät-Häme wellbeing services county has selected DNA as its telecommunication service provider7.5.2025 08:30:00 EEST | Press release
DNA will provide the Päijät-Häme wellbeing services county with a closed telecommunications network, internet connections and LAN services. DNA won the tender for this service package thanks to its comprehensive service management and high-quality, extensive network.
DNA Oyj:n tammi–maaliskuun 2025 liiketoimintakatsaus: Liikevaihto ja kannattavuus kehittyivät suotuisasti6.5.2025 08:30:00 EEST | Tiedote
DNA:n liiketoimintavuosi 2025 on alkanut myönteisesti. Tammi–maaliskuussa niin liikevaihto, palveluliikevaihto kuin käyttökatekin kasvoivat, kuten myös matkaviestinverkon sekä kiinteän laajakaistan liittymämäärätkin.
DNA Plc’s Business Review for January–March 2025: Favourable developments in both total revenues and profitability6.5.2025 08:30:00 EEST | Press release
DNA's business year 2025 started favourably. Total revenues, service revenue and EBITDA increased in January–March, as did mobile network and fixed broadband subscription volumes.
DNA:n huhtikuun 2025 myydyimmät puhelimet ja älykellot2.5.2025 08:00:00 EEST | Tiedote
Applen iPhone 13 5G nappasi ensimmäisen sijan sekä kuluttajien että yritysasiakkaiden myydyimpien puhelinten listalla huhtikuussa. Apple piti kärkipaikkaa myös käytettyjen puhelinten listalla iPhone 12 5G -mallillaan. Huhtikuun myydyin älykello oli OnePlus Watch 3, ja Xploran mallit olivat puolestaan suosituimpia kellopuhelimia huhtikuussa.
In our pressroom you can read all our latest releases, find our press contacts, images, documents and other relevant information about us.
Visit our pressroom