
Finnpanel kutsuu TV-vuositilaisuuteen 2016
Aika: torstai 21.1.2016 klo 9.00 - 11.00
Paikka: Tennispalatsi, Sali 2, Salomonkatu 15, Helsinki
Aamiaistarjoilu alkaa jo klo 8.30.
OHJELMA
Avauspuheenvuoro
TV-mittaritutkimuksen ohjausryhmän puheenjohtaja Eija Moisala, Yleisradio
TV-katselu Suomessa vuonna 2015
Toimitusjohtaja Lena Sandell, Finnpanel
What TV is?
Paul Lee, Global Head of Research for Technology, Media and Telecommunications Industry, Deloitte
Vaikuttava TV - Screenforce Finland
Hans Edin, Nelonen Media
Ilmoittautuminen 18.1.2016 mennessä osoitteeseen jarmo.holopainen(a)zeelandfamily.fi.
Median edustajilla on mahdollisuus haastatella Ylen Eija Moisalaa, Finnpanelin Lena Sandellia, Deloitten Paul Leeta ja Nelosen Median Hans Edinia tilaisuuden jälkeen. Jos mahdollista, kerro tästä jo ilmoittautumisen yhteydessä.
Keskustele tilaisuudesta Twitterissä tunnisteella #TVvuosi2016
Tervetuloa!
Avainsanat
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Finnpanel_
Radio hallitsee median kulutusta aktiiviseen päiväsaikaan5.2.2019 08:00:00 EET | Tiedote
Radion äärellä on joka aamu klo 8 keskimäärin 1,2 miljoonaa suomalaista. Radiota kuuntelee viikoittain 92 prosenttia ja päivittäin 71 prosenttia suomalaisista. Perinteisen radion ohella netin radiopalvelut, kuten Radiot.fi, Yle Areena, Supla ja RadioPlay, lisäävät kuuntelijan valinnanvaraa.
Televisiovuosi 2018 oli erityisesti suoran lähetyksen juhlaa22.1.2019 08:00:00 EET | Tiedote
Finnpanelin tv-mittaritutkimuksen mukaan suomalaiset katsoivat televisiota viime vuonna 2 tuntia 45 minuuttia vuorokaudessa. Tv-ruudun äärellä vietetty kokonaisaika on kasvanut viime vuosina. Suurimmat katsojaluvut keräsivät kulttuuri- ja urheilutapahtumat sekä television kestosuosikit. Erityisesti nuoret ovat löytäneet televisiosisällöt myös muilta päätelaitteilta.
Finnpanel: Kuumana kesänä miehet viihtyivät tv:n ja jalkapallon MM-kisojen parissa25.9.2018 09:00:00 EEST | Tiedote
Kesä–heinäkuussa erityisesti miehet ja 25–44-vuotiaat katsoivat paljon tv:tä, 2 tuntia ja 26 minuuttia päivässä. Tähän oli syynä mm. jalkapallon MM-kisat. Tilastot kertovat myös, että Suomessa on jo lähes miljoonassa taloudessa äly-tv, ja sen on kytkenyt internetiin melkein kolmasosa talouksista. Ilmaista netti-tv:tä katselee 1,2 miljoonaa taloutta vähintään kerran viikossa.
Total-TV-mittaus kertoo, mitä kansa oikeasti katsoo17.4.2018 06:00:00 EEST | Tiedote
Finnpanel laajentaa TV-mittaritutkimusta koskemaan myös Areenan, Katsomon ja Ruudun katselua aiempaa yksityiskohtaisemmin. TV-mittaritutkimus tulee ensimmäisten maiden joukossa kattamaan myös tutkimuksessa mukana olevien mediatalojen videopalveluita.
Radiota kuuntelee aamuisin yli 2,5 miljoonaa suomalaista7.2.2018 06:00:00 EET | Tiedote
Suomalaisten audion kulutus monipuolistuu vuosi vuodelta – erityisesti nuorissa ikäryhmissä. Radio oli edelleen suosituin audiolähde ikäryhmästä riippumatta. Suomessa on tarjolla yli 100 FM-radiota, joista viidennes valtakunnallisia ja loput paikallisia. Monet kaupalliset kanavat ovat profiloituneet joko naisten tai miesten kanaviksi.