Markkinointi-, mainos- ja viestintäväki kokoontuu Helsingissä - Markkinointiviestinnän viikon ammattilaistapahtuma alkaa tiistaina
Media, trendit, markkinointi ja viestintä kiinnostavat laajalti - tapahtumaan on ilmoittautunut yli 5000 alan ammattilaista. Ammattilaispäivät on kävijöille maksuton tapahtuma. Halukkaat voivat tulla paikan päälle osoitteeseen Pikku Satamakatu 3-5, vaikkeivät olisikaan ilmoittautuneet etukäteen. Ovet avataan kumpanakin aamuna puoli yhdeksältä, ja ohjelma jatkuu kello 17.00 asti. Tapahtuman järjestää MTL yhteistyössä Wanhan Sataman kanssa.
Tapahtuman kumpanakin päivänä ohjelmassa on kolme rinnakkaista seminaaria. Kävijän ei kuitenkaan tarvitse osallistua vain yhteen kolmesta, vaan ohjelman voi koostaa itse kaikkien seminaarien tarjonnasta. Paikalle voi tulla koko kahdeksi päiväksi tai vain pistäytymään. Tapahtuman täydellisen ohjelman löydät Markkinointiviestinnän viikon internetsivuilta osoitteesta www.markkinointiviestinnanviikko.fi , mutta seuraavassa joitakin tärppejä:
Tiistaina 27.10. seminaaripuheenvuoron pitävät muun muassa Yleisradion toimitusjohtaja Mikael Jungner aiheesta "Digitaalisen median trendit ja julkisen palvelun rooli" ja Innovaatiojournalismin seuran puheenjohtaja Jyrki Alkio otsikolla "Innovaatiojournalismi - journalismin uusi suunta". Urban View'n toimitusjohtaja Antti Rimminen tarjoilee harvinaista herkkua: "Carlin International ja OvN: Talven 2010-2011 muotoilu-, sisustus ja muotitrendit". Mediaseminaarissa tiistai-iltapäivä on omistettu kaupalle ja sen uusille ilmiöille. Tiistain lisäohjelmana on Cannes Lions 2009 -kilpailun parhaiden mainoselokuvien näytös alkaen kello 11.
Keskiviikon 28.10. seminaariohjelmassa on muun muassa Rafal Ohmen (PhD, President & Founder of LAB) puheenvuoro "Biometrics Lead to 3D Advertising - The Role of Unconscious Cues in Driving Purchase Behavior", Petri Kokon (maajohtaja, Google) esitelmä "Google brandinrakentajan työkaluna", Florian Klagesin (Chief of Staff, Axel Springer, BILD division and magazines) esitys "BILD - a Superbrand Goes Multimedia" ja Tom Carpelanin (tuottaja, Filmkompaniet) puheenvuoro "Musiikki rakentaa elokuvabrändiä: Muumipeikko ja punainen pyrstötähti". Lisäksi keskiviikkona ovat esittelyssä tuoreet Effie Awards Finland -kilpailun voittajakampanjat kello 13.
Markkinointiviestinnän viikon Helsingin ammattilaispäivät on alan suurin vuotuinen tapahtuma. Se järjestetään nyt kolmatta kertaa. Tapahtumassa yhdistyvät kaksi aiempien vuosien teematapahtumaa: MTL:n aiemmin järjestämä Mainonnan viikko ja Wanhassa Satamassa järjestetty Communications Management.
Lisätietoja: Osoitteessa www.markkinointiviestinnanviikko.fi voi tutustua täydelliseen seminaariohjelmaan.
Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto (MTL) ry, tiedottaja Tuomas Kärkkäinen, 044 024 4576
MTL on markkinointiviestinnän asiantuntijapalveluyritysten keskusjärjestö. Sen 124 jäsenyritystä koostuu mm. mainos-, media- ja viestintätoimistoista, joiden yhteenlaskettu myyntikate on yli 200 miljoonaa euroa ja henkilökunta yli 2000 henkeä.
Wanha Satama on johtava yritysmarkkinoinnin ja verkostotapahtumien tuottaja. Toimintaa ohjaa ISO 9001 laatu- ja toiminnan kehittämisjärjestelmä. Omien tapahtumien lisäksi yhtiö myös vuokraa Helsingin Katajanokan Wanhaa Satamaa muille tapahtuma- ja yhteisötilaisuuksien järjestäjille. Wanha Satama kuuluu Suomen Messut -konserniin.
Tietoja julkaisijasta

Eteläranta 10
00130 HELSINKI
info(a)mtl.fihttp://www.mtl.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta MTL ry - Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto
Kurion Zero Exclusionista vuoden viestintätyö ja Kuriosta vuoden viestintätoimisto29.10.2020 22:29:33 EET | Tiedote
Kurion Mantsiselle ja Nesteelle toteuttama Zero Exclusion valittiin Vuoden viestintätyöksi Finnish Comms Awards 2020 -kilpailussa. Vuoden viestintätoimistona palkittiin sosiaalisen median toimisto Kurio, Vuoden ajatusjohtajana Kuntarahoituksen pääekonomisti Timo Vesala sekä parhaana pitchaajana Vilja Vehkaoja ja Vuoden viestintäkonsulttina Susanna Isohanni Viestintätoimisto Drumista.
MTL ja Marketing Finland yhdistyvät entistä vahvemmaksi markkinoinnin ja viestinnän yhteisöksi22.10.2020 17:09:55 EEST | Tiedote
Marketing Finlandin ja Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL:n liittokokoukset ovat päättäneet toimintojen yhdistämisestä. Yhteenliittymässä syntyy entistä vahvempi markkinoinnin ja viestinnän yhteisö, joka toimii aktiivisesti myös kansainvälisesti. Toiminta jatkuu nimellä Marketing Finland ry.
Effie 2019 -shortlistalla 21 markkinointityötä18.12.2019 12:32:06 EET | Tiedote
Vuoden 2019 Effie Awards Finland -kilpailun tuomaristo nosti shortlistalle 21 markkinointityötä, joista kaksi oli kolmessa kategoriassa.
VILLIVISION ANNA LEHTISALO MTL:N HALLITUKSEN JOHTOON28.11.2019 15:00:00 EET | Uutinen
Villivision toimitusjohtaja ja partner Anna Lehtisalo on valittu Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL ry:n hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi. Lehtisalo on toiminut MTL:n hallituksen jäsenenä viimeisen vuoden ajan ja aloittaa puheenjohtajan tehtävässä ensi vuoden alussa. Lehtisalo jatkaa viime kaudet hallitusta ansiokkaasti luotsanneen viestintätoimisto Kreabin toimitusjohtaja Mikael Jungnerin työtä.
Finnish Comms Awardsin finalisteissa uusia nimiä6.5.2019 15:55:32 EEST | Tiedote
Mediatiedote 6.5.2019. Finnish Comms Awards -kilpailun loppusuoralle valittiin 41 viestintäkonsultoinnin asiakastyötä 17 eri toimistosta. Kilpailun kasvusta kertoo suuri kokonaan uusien osallistuneiden toimistojen määrä. Voittajat julkistetaan Finnish Comms Awards -gaalassa tiistaina 28. toukokuuta.