Restamax OyjRestamax Oyj

Katuruoan klassikot saapuivat Ravintola.fi-ravintoloihin – Street food -viikot 14.8.–30.9.

Jaa
Street food -viikot ovat startanneet Restamaxin Ravintola.fi-ravintoloissa. Monen ravintolan menuun virkistävän lisän tuovat neljä suosittua katuruokaklassikkoa eri puolilta maailmaa. Teemaviikkoja vietetään Tampereella, Kuopiossa, Oulussa, Lappeenrannassa ja Lempäälässä 30.9.2016 saakka.
Street food -kampanjassa ovat mukana Ideaparkin Daddy’s Diner ja Coyote, Kuopion Daddy’s Diner, Tampereen ja Oulun Sticky Wingers sekä Lappeenrannan Daddy’s Diner ja Gringos Locos.
Street food -kampanjassa ovat mukana Ideaparkin Daddy’s Diner ja Coyote, Kuopion Daddy’s Diner, Tampereen ja Oulun Sticky Wingers sekä Lappeenrannan Daddy’s Diner ja Gringos Locos.

Katumyynnistä maailmanlaajuiseen kansansuosioon nousseet herkut on tuotu suosikkiravintoloiden listoille. Lempäälän Ideaparkin Daddy’s Diner ja Coyote Bar & Grill, Kuopion Matkuksen Daddy’s Diner, Tampereen ja Oulun Sticky Wingers sekä Lappeenrannan Daddy’s Diner ja Gringos Locos tarjoilevat poikkeuksellisen mehevän katuruokakattauksen kampanjaviikkojen myötä.

- Helposti, joko sormin tai haarukalla, syötävä streed food eli moderni katuruoka on kovassa nosteessa oleva ruokatrendi paitsi maailmalla, myös meillä Suomessa. Eikä sen suosiolle näy hiipumisen merkkejä. Haluamme tarjota asiakkaillemme sitä, mikä on nyt pinnalla ja viedä ruokakokemuksen aina askelta pidemmälle. Versiomme neljästä katukeittiöiden kestosuosikista on suunniteltu huippulaadukkaista raaka-aineista, ajatuksella ja ammattitaidolla, kertoo Restamaxin linjajohtaja Eero Aho.

Katumyyntihitit iskevät koko perheen ravintoloihin

Kampanjan aikana voi herkutella neljällä erilaisella katuruoka-annoksella. Phone Booth Chicken Pita on täytetty revityllä kanalla, tsatzikilla sekä chiliketsupilla. Korean Style Beef Wrapissa pehmeäksi haudutettu nauta sekä kasvikset on kääritty wrapiin, jonka makua tuudittaa Korean BBQ -kastike ja ranskankerma. Astetta tulisemman vaihtoehdon saa valitsemalla Market Square Pork Sandwichin, jonka tuhdissa chilisämpylässä on ylikypsää porsaankylkeä, jalapenoa, rapeaa pekonia ja baconnaise-majoneesia. Katuruokien kuningas, 3rd Street Dog Platter, tarjotaan kolmen hodarin valikoimana eri makkaravaihtoehdoilla ja tietenkin sopivasti maustettuna.

- Yksinkertaista, mutta huolella ja erityisellä pieteetillä tehtyä ruokaa kaikille. Vaikka street food perustuukin sen nopeaan ja vaivattomaan nauttimiseen, ruoan esivalmistaminen on pitkän linjan prosessi. Uskon, että katuruoka on tullut suomalaiseen ruokakulttuuriin jäädäkseen, ja tätä ilmiötä on ilo olla tukemassa, Aho toteaa.

Street food -viikkojen aikana 14.8.–30.9. kaikissa kampanjaravintoloissa on tarjolla sama katuruokamenu normaalin ruokalistan lisäksi. Menu tiedotteen liitteenä.

Lisätiedot:
Eero Aho, linjajohtaja, Restamax Oyj, puh. +358 40 823 6888, eero.aho@ravintola.fi

Jakelu:
STT Info
Keskeiset tiedotusvälineet
www.restamax.fi
www.ravintola.fi

Restamax Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ OMX Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu yli 100 seurustelu- ja ruokaravintolaa, yökerhoa sekä viihdekeskusta eri puolilla Suomea. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Stefan’s Steakhouse, Viihdemaailma Ilona ja Classic American Diner. Restamax Oyj:n vuoden 2015 liikevaihto oli 113,7 miljoonaa euroa ja käyttökate 16,5 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa työskentelee sesongista riippuen noin 1000 henkilöä. Restamaxin tytäryhtiö Smile Henkilöstöpalvelut Oy:n henkilöstöpankissa on noin 3000 työntekijää.

Restamax-yrityssivut: www.restamax.fi, Restamax-kuluttajasivut: www.ravintola.fi, Smile Henkilöstöpalvelut: www.smilepalvelut.fi

Avainsanat

Kuvat

Street food -kampanjassa ovat mukana Ideaparkin Daddy’s Diner ja Coyote, Kuopion Daddy’s Diner, Tampereen ja Oulun Sticky Wingers sekä Lappeenrannan Daddy’s Diner ja Gringos Locos.
Street food -kampanjassa ovat mukana Ideaparkin Daddy’s Diner ja Coyote, Kuopion Daddy’s Diner, Tampereen ja Oulun Sticky Wingers sekä Lappeenrannan Daddy’s Diner ja Gringos Locos.
Lataa
Street food -viikkoja vietetään useissa Ravintola.fi-ravintoloissa aina 30.9. saakka.
Street food -viikkoja vietetään useissa Ravintola.fi-ravintoloissa aina 30.9. saakka.
Lataa
Street food -kampanjamenu.
Street food -kampanjamenu.
Lataa
Logo: Daddy's Diner
Logo: Daddy's Diner
Lataa
Logo: Sticky Wingers
Logo: Sticky Wingers
Lataa
Logo: Gringos Locos
Logo: Gringos Locos
Lataa
Logo: Coyote Bar & Grill
Logo: Coyote Bar & Grill
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Restamax Oyj
Postiosoite: Hatanpään valtatie 1 B (Käyntiosoite: Verkatehtaankatu 2)
33100 TAMPERE

Restamax Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 220 seurustelu- ja ruokaravintolaa, yökerhoa sekä viihdekeskusta eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on ravintolatoimintaa myös Tanskassa. Kesäkuussa 2018 yhtiö osti Royal Ravintolat. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Stefan's Steakhouse, Viihdemaailma Ilona, Classic American Diner, Hanko Sushi, Sandro, Savoy ja Teatteri. Restamax Oyj:n vuoden 2017 liikevaihto oli 185,9 miljoonaa euroa ja käyttökate 22,4 miljoonaa euroa. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 4 000 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. Restamaxin tytäryhtiö Smile Henkilöstöpalvelut Oyj työllistää tilikauden 2018 aikana noin 10 000 työntekijää. Restamax muuttaa nimensä NoHo Partners Oyj:ksi vastaamaan tulevaisuuden tavoitteitaan ja mahdollisuuksiaan entistä paremmin. Nimenmuutos astuu voimaan joulukuussa 2018.

Restamax-yrityssivut:
www.noho.fi

Restamax-kuluttajasivut:
www.ravintola.fi

Royl Ravintoloiden sivut:
www.royalravintolat.com

Smile Henkilöstöpalvelut:
www.smilepalvelut.fi

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Restamax Oyj

Restamaxista NoHo Partners – Uusia avauksia Pohjois-Eurooppaan ja tavoitteena yli 600 miljoonan euron liikevaihto27.11.2018 08:00:00 EET | Tiedote

Restamax Oyj muuttaa nimensä NoHo Partners Oyj:ksi. NoHo Partners syntyy sanoista Nordic Hospitality Partners, jotka viestivät yhtiön vahvuuksista ja identiteetistä entistä paremmin. Yhtiö on samalla päivittänyt strategiansa ja keskipitkän aikavälin tavoitteensa ja tavoittelee yli 600 miljoonan euron liikevaihtoa vuoden 2021 loppuun mennessä.

Raumalla ravintola Sinisoihtu lopettaa toimintansa osana Restamaxin kannattavuusohjelmaa9.11.2018 14:00:00 EET | Tiedote

Restamax Oyj:llä on parhaillaan käynnissä lyhyen aikavälin kannattavuusohjelma, joka keskittyy yhtiön yksikköportfolion saneeraukseen. Ravintolat, joiden kannattavuus ei täytä yhtiön tavoitetasoa ja joilla ei nähdä riittävän hyviä olosuhteita vuokrasopimuksen ja konseptin näkökulmasta, on myyty tai lopetettu. Yksi saneeratuista ravintoloista on raumalainen Sinisoihtu, jonka liiketoiminnan Restamaxin tytäryhtiö Bistromax Oy osti keväällä 2017. Sinisoihtu lopettaa toimintansa 22.12.2018. Vuokranantajan kanssa tehdyn sopimuksen mukaan Sinisoihdun liiketilat poistetaan kokonaan ravintolakäytöstä ja tilalle etsitään muuta liiketoimintaa. Restamax aloitti ravintolaportfolion saneerauksen vuoden kolmannella kvartaalilla ja se saatetaan loppuun vuoden 2018 loppuun mennessä. Jakelu: STT Info Keskeiset tiedotusvälineet www.restamax.fi

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye