STT Viestintäpalvelut julkaisee toimittajien ammattislangisanakirjan

STT Viestintäpalvelut julkaisee toimitus-suomi-toimitus -sanakirjan, jonka tavoitteena on auttaa viestinnän ammattilaisia ymmärtämään toimittajia ja toimituksien työtä.

Toimituksissa käytetään runsaasti ammattislangiin kuuluvia termejä, joiden merkitys ei välttämättä maallikolle aukea. Toimittajat ovat myös ammattikuntana vaikutusvaltainen joukko, johon monet yritys- ja yhteisöviestinnän ammattilaiset pyrkivät ottamaan yhteyttä. STT Viestintäpalvelut haluaa parantaa viestinnän ammattilaisten ja toimittajien yhteistyötä tuottamalla toimittajien ammattislangisanakirjan. Sanakirjaa jaetaan Markkinointiviestinnän viikko -tapahtumassa 28.-29.9.2011 Helsingissä STT Viestintäpalveluiden ständillä.

STT Viestintäpalvelut on STT-Lehtikuva -konsernin yritys- ja yhteisöviestinnän palveluita tarjoava yksikkö. Palveluihin kuuluvat mm. STT:n Päivälista, tiedotejakelu STT Info sekä sosiaalisen ja toimitetun median seurantapalvelu STT Amon. Palveluista lisätietoa löytyy osoitteesta www.viestintapalvelut.fi

Lisätietoja:
Liiketoimintapäällikkö Mika Roman, 0400 393155 tai mika.roman@stt-lehtikuva.fi