

Mikael Castrén nimitetty kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG:n toimitusjohtajaksi
Castrén on aikaisemmin toiminut muun muassa MKTG:n Business Development Directorina ja SMT:n myynti- ja markkinointijohtajana.Roolissaan MKTG:llä hän on vastannut myynnistä ja liiketoiminnan kehittämisestä sekä toiminut myynnistä ja asiakkuuksista vastaavan tiimin esimiehenä.
- Yrittäjähenkinen ja ketterä toimintakulttuuri on ollut keskeisessä roolissa MKTG:n nousussa toimialansa parhaimmistoon ja halutuksi kumppaniksi. Aion hyödyntää tätä voimavarana myös rakentaessamme yrityksen tulevaisuutta. Kirkkaana tavoitteenamme on olla Pohjoismaiden paras kokemuksellisen markkinoinnin toimisto, Castrén kertoo.
Tiina Veijosen perustama Irokeesi on kymmenessä vuodessa kasvanut yhden naisen yrityksestä monipuoliseksi kokemuksellisen markkinoinnin toimistoksi. Osa Dentsu Aegis Networkia Irokeesi on ollut syksystä 2012. Keväällä 2016 Veijonen luotsasi Irokeesin, ja muut Dentsu Aegis Networkin pohjoismaiset kokemuksellisen markkinoinnin toimistot uuden kattobrändin, MKTG:n, alle.
- Kymmenen vuotta on pitkä aika johtaa yritystä menestyksekkäästi tällä alalla. Mikaelin rekrytointi antoi minulle mahdollisuuden miettiä elämää MKTG:n jälkeen ja päätös hypätä vauhdista oli pitkän itsetutkiskelun tulos. Uskon täysin MKTG-tiimiin: henkilöstö on maailmanluokkaa ja Mikael paras mahdollinen kapteeni viemään yritystä eteenpäin, Veijonen kommentoi päätöstään.
MKTG työllistää yli 40 kokemuksellisen markkinoinnin ammattilaista ja 2015 liikevaihto oli 9,3 miljoonaa euroa.
MKTG:n kasvutarinaa on ollut fantastista seurata. Haluan kiittää Tiinaa mainiosta panostuksesta: yritys on vahvassa kunnossa ja Suomen kannattavimpia kokemuksellisen markkinoinnin alalla. Olemme koko johtoryhmän voimin vakuuttuneita Mikaelin kyvystä jatkaa MKTG:n positiivista kasvutarinaa, päättää Kenneth Blomster, Dentsu Aegis Networkin operatiivinen johtaja.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Mikael Castrén
Toimitusjohtaja, MKTG Finland
Puh: 050 358 1818
Email: mikael.castren@mktg.com
Kenneth Blomster
COO, Dentsu Aegis Network
Puh: 050 564 1828
Email: kenneth.blomster@dentsuaegis.com
Cecilia Strömman
PR & Communications Specialist, Dentsu Aegis Network
Puh: 044 352 2175
Email: cecilia.stromman@dentsuaegis.com
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Dentsu Aegis Network
Dentsu Aegis Network on globaali markkinointialan konserni. Yhtiö toimii 145 maassa yli 32 000 asiantuntijan voimin. Suomessa Dentsu Aegis Network koostuu Suomen monipuolisimmasta ja analyyttisimmästä markkinointiviestinnän toimistoperheestä. Laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen yli 160 osaajaa seitsemässä eri toimistossa, joita ovat mediatoimistot Carat ja Vizeum, luova digitoimisto Isobar, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Dentsu Aegis Network Oy
Luovan sisällön ja maksetun mainonnan yhdistäminen on somen kultasuoni – Dentsu Aegis Network vahvistaa someosaamistaan11.4.2019 08:30:00 EEST | Tiedote
Asiakkaiden investoinnit sosiaalisen mediaan ja vaikuttajamarkkinointiin ovat kasvaneet merkittävästi markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Networkissa viime vuosina. Kasvuvauhtiin on vaikuttanut muun muassa kuluttajien somepalveluihin käytetyn ajan lisääntyminen – +50% kasvu kahdessa viime vuodessa – ja jatkuvasti kehittyneet ja ketterät mainonnan mahdollisuudet.
Dentsu Aegis Networkin tutkimus: Suomalaisyritysten tulisi valjastaa ihmisten digitaidot käyttöön9.4.2019 07:00:00 EEST | Tiedote
Markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Network on julkaissut Digital Society Index 2019 -tutkimuksen. Tutkimuksesta selviää, että suomalaiset eivät usko omien digitaalisten taitojensa olevan työnantajien käytössä täysimääräisesti.
”Nuoria ei kiinnosta ahdas uraputki” – Haaga-Helia valitsi Isobar Finlandin28.3.2019 08:00:00 EET | Uutinen
Ammattikorkeakoulu Haaga-Helia on valinnut mainostoimistokumppanikseen Isobar Finlandin. Kevään 2019 suurin panostus on yhteishakukampanja, joka on kattavasti esillä digitaalisissa ulkomainospinnoissa sekä verkossa. Luo itsesi -hakukampanja kuvaa oppimisen tuomaa muutosta.
John Brown lanseeraa Pohjoismaihin – Helsingin kansainvälinen tiimi hakee kasvua12.2.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Kansainvälinen sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media hakee kasvua Suomessa. Helsingin-toimisto tekee moninkertaisesti palkittua strategista sisältömarkkinointia kansainvälisen tiimin voimin.
KUTSU: Tapaa kansainvälisiä sisältömarkkinointiasiantuntijoita Marmoripihassa 12.2.24.1.2019 07:05:00 EET | Kutsu
Tervetuloa ennakoimaan kanssamme tulevaisuuden markkinointitrendejä ja lanseeraamaan kansainvälinen sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media Suomeen.