Dentsu Aegis Network  OyDentsu Aegis Network  Oy

Mikael Castrén nimitetty kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG:n toimitusjohtajaksi

Jaa
Mikael Castrén, 36, on 9.9.2016 nimitetty kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG:n (entinen Irokeesi) toimitusjohtajaksi. Castrén toimii myös emoyhtiö Dentsu Aegis Networkin johtoryhmän jäsenenä.
MKTG:n toimitusjohtaja Mikael Castrén
MKTG:n toimitusjohtaja Mikael Castrén

Castrén on aikaisemmin toiminut muun muassa MKTG:n Business Development Directorina ja SMT:n myynti- ja markkinointijohtajana.Roolissaan MKTG:llä hän on vastannut myynnistä ja liiketoiminnan kehittämisestä sekä toiminut myynnistä ja asiakkuuksista vastaavan tiimin esimiehenä.

- Yrittäjähenkinen ja ketterä toimintakulttuuri on ollut keskeisessä roolissa MKTG:n nousussa toimialansa parhaimmistoon ja halutuksi kumppaniksi. Aion hyödyntää tätä voimavarana myös rakentaessamme yrityksen tulevaisuutta. Kirkkaana tavoitteenamme on olla Pohjoismaiden paras kokemuksellisen markkinoinnin toimisto, Castrén kertoo.

Tiina Veijosen perustama Irokeesi on kymmenessä vuodessa kasvanut yhden naisen yrityksestä monipuoliseksi kokemuksellisen markkinoinnin toimistoksi. Osa Dentsu Aegis Networkia Irokeesi on ollut syksystä 2012. Keväällä 2016 Veijonen luotsasi Irokeesin, ja muut Dentsu Aegis Networkin pohjoismaiset kokemuksellisen markkinoinnin toimistot uuden kattobrändin, MKTG:n, alle.

- Kymmenen vuotta on pitkä aika johtaa yritystä menestyksekkäästi tällä alalla. Mikaelin rekrytointi antoi minulle mahdollisuuden miettiä elämää MKTG:n jälkeen ja päätös hypätä vauhdista oli pitkän itsetutkiskelun tulos. Uskon täysin MKTG-tiimiin: henkilöstö on maailmanluokkaa ja Mikael paras mahdollinen kapteeni viemään yritystä eteenpäin, Veijonen kommentoi päätöstään.

MKTG työllistää yli 40 kokemuksellisen markkinoinnin ammattilaista ja 2015 liikevaihto oli 9,3 miljoonaa euroa.

MKTG:n kasvutarinaa on ollut fantastista seurata. Haluan kiittää Tiinaa mainiosta panostuksesta: yritys on vahvassa kunnossa ja Suomen kannattavimpia kokemuksellisen markkinoinnin alalla. Olemme koko johtoryhmän voimin vakuuttuneita Mikaelin kyvystä jatkaa MKTG:n positiivista kasvutarinaa, päättää Kenneth Blomster, Dentsu Aegis Networkin operatiivinen johtaja.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Mikael Castrén
Toimitusjohtaja, MKTG Finland
Puh: 050 358 1818
Email: mikael.castren@mktg.com


Kenneth Blomster
COO, Dentsu Aegis Network
Puh: 050 564 1828
Email: kenneth.blomster@dentsuaegis.com


Cecilia Strömman
PR & Communications Specialist, Dentsu Aegis Network
Puh: 044 352 2175
Email: cecilia.stromman@dentsuaegis.com

Kuvat

MKTG:n toimitusjohtaja Mikael Castrén
MKTG:n toimitusjohtaja Mikael Castrén
Lataa

Tietoja julkaisijasta

Dentsu Aegis Network  Oy
Dentsu Aegis Network Oy
Eteläesplanadi 2
00130 Helsinki

+358443522175http://www.dentsuaegisnetwork.fi

Dentsu Aegis Network

Dentsu Aegis Network on globaali markkinointialan konserni. Yhtiö toimii 145 maassa yli 32 000 asiantuntijan voimin. Suomessa Dentsu Aegis Network koostuu Suomen monipuolisimmasta ja analyyttisimmästä markkinointiviestinnän toimistoperheestä. Laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen yli 160 osaajaa seitsemässä eri toimistossa, joita ovat mediatoimistot Carat ja Vizeum, luova digitoimisto Isobar, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Dentsu Aegis Network Oy

Luovan sisällön ja maksetun mainonnan yhdistäminen on somen kultasuoni – Dentsu Aegis Network vahvistaa someosaamistaan11.4.2019 08:30:00 EEST | Tiedote

Asiakkaiden investoinnit sosiaalisen mediaan ja vaikuttajamarkkinointiin ovat kasvaneet merkittävästi markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Networkissa viime vuosina. Kasvuvauhtiin on vaikuttanut muun muassa kuluttajien somepalveluihin käytetyn ajan lisääntyminen – +50% kasvu kahdessa viime vuodessa – ja jatkuvasti kehittyneet ja ketterät mainonnan mahdollisuudet.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye