
SUOMEN JOHTAVA RAUDOITUSYRITYS KASVAA ULKOMAISELLA TYÖVOIMALLA

NJ Rebar on erikoistunut kaikkein vaativimpiin ja suurimpiin raudoituskohteisiin, joissa työn laadulla ja aikataulun pitävyydellä on kriittinen merkitys. Kotimainen raudoitusosaaminen on huolestuttavasti hiipumassa muun muassa sen myötä, että alan koulutusta Suomessa on karsittu. Tämän vuoksi NJ Rebar rekrytoi osaavaa työvoimaa Puolasta, jossa alan perinteinen ammattitaito on yhä arvossaan.
Uudistuneen brändin myötä NJ Rebar pystyy puhuttelemaan vahvemmin uusia potentiaalisia työntekijöitä sekä tarjoamaan palvelujaan myös Suomen rajojen ulkopuolella.
Yhdessä nimen ja ilmeen kera täsmentyi myös yrityksen asiakaslupaus.
- Uusi sloganimme, The Hearts of Steel, viestii siitä tinkimättömästä työasenteesta ja ammattitaidosta, jonka haluamme asiakkaillemme tarjota, muotoilee NJ Rebarin toimitusjohtaja ja omistaja Tanja Karonen. - Samalla se kertoo kunnioituksestamme työntekijöitämme kohtaan, ovathan he yrityksemme ehdottomasti tärkein voimavara.
NJ Rebarin brändistrategian ja ilmeen on suunnitellut markkinointitoimisto Touch Worldwide Oy.
Yhteyshenkilöt
Toimitusjohtaja
Tanja Karonen
050 572 4752
tanja.karonen@njrebar.com
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Vuonna 2010 perustettu NJ Rebar on nykyisin jo yksi Suomen suurimmista raudoitusalan yrityksistä. Alan perinteisiä toimintatapoja asiakaslähtöisemmiksi uudistava yritys on erikoistunut erityisesti vaativiin, tarkkaa projektinhallintaa vaativiin kohteisiin. NJ Rebarin liikevaihto päättyneellä tilikaudella oli 9 Me. Arvioitu liikevaihto kuluvalle tilikaudelle on 12 Me, jossa kasvu tapahtuu kokonaan orgaanisesti. Yritys työllistää lähes sata raudoitusalan ammattilaista.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.