
Dentsu Aegis Network vahvistaa dataosaamistaan – Tuomas Autiosta uusi Nordic Chief Data Officer

Autio on aiemmin toiminut IT- ja liikkeenjohdon konsultoinnissa muun muassa Accenturella ja Bilotilla. Hänellä on yli 20 vuoden kokemus IT-alalta ja 13 vuoden kokemus analytiikasta, isoista tietovarastohankkeista sekä liiketoiminnan ja prosessien kehityksestä. Viime vuosina vahva keskittyminen on ollut big data -teknologioissa.
- Olen todella innoissani tulemaan toimialalle, jossa datan merkityksellisyys, sekä omalle liiketoiminnalle että asiakkaillemme, on valtava. Datan hyödyntämisessä on mielikuvitus rajana ja uskon, että Dentsun luovuus yhdistettynä data-teknologiakyvykkyyksiin on voittava kombinaatio. Uskon, että voimme olla Pohjoismaissa datankäytössä suunnannäyttäjiä markkinointialalla, Autio kommentoi.
Datan merkitys digitalisoitumisessa on korostunut ja Aution rekrytointi on strateginen valinta vahvistaa organisaation datakyvykkyyttä.
- Dentsu fokusoi yhä vahvemmin teknologian sekä luovuuden yhdistämiseen. Datan hyödyntäminen korostuu tässä yhä enemmän ja Tuomas hyppää kiihtyvään junaan otollisena hetkenä. Olen tyytyväinen, että Pohjoismaiden paras dataosaaminen löytyy meiltä Suomesta, kommentoi Dentsu Aegis Networkin operatiivinen johtaja Kenneth Blomster.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Tuomas Autio
Nordic Chief Data Officer
Puh: +358 40 801 8192
Email: tuomas.autio@dentsuaegis.com
Kenneth Blomster
COO
Puh: +358 50 564 1828
Email: Kenneth.blomster@dentsuaegis.com
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Dentsu Aegis Network
Dentsu Aegis Network on globaali markkinointialan konserni. Yhtiö toimii 145 maassa yli 32 000 asiantuntijan voimin. Suomessa Dentsu Aegis Network koostuu Suomen monipuolisimmasta ja analyyttisimmästä markkinointiviestinnän toimistoperheestä. Laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen yli 160 osaajaa seitsemässä eri toimistossa, joita ovat mediatoimistot Carat ja Vizeum, luova digitoimisto Isobar, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Dentsu Aegis Network Oy
Luovan sisällön ja maksetun mainonnan yhdistäminen on somen kultasuoni – Dentsu Aegis Network vahvistaa someosaamistaan11.4.2019 08:30:00 EEST | Tiedote
Asiakkaiden investoinnit sosiaalisen mediaan ja vaikuttajamarkkinointiin ovat kasvaneet merkittävästi markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Networkissa viime vuosina. Kasvuvauhtiin on vaikuttanut muun muassa kuluttajien somepalveluihin käytetyn ajan lisääntyminen – +50% kasvu kahdessa viime vuodessa – ja jatkuvasti kehittyneet ja ketterät mainonnan mahdollisuudet.
Dentsu Aegis Networkin tutkimus: Suomalaisyritysten tulisi valjastaa ihmisten digitaidot käyttöön9.4.2019 07:00:00 EEST | Tiedote
Markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Network on julkaissut Digital Society Index 2019 -tutkimuksen. Tutkimuksesta selviää, että suomalaiset eivät usko omien digitaalisten taitojensa olevan työnantajien käytössä täysimääräisesti.
”Nuoria ei kiinnosta ahdas uraputki” – Haaga-Helia valitsi Isobar Finlandin28.3.2019 08:00:00 EET | Uutinen
Ammattikorkeakoulu Haaga-Helia on valinnut mainostoimistokumppanikseen Isobar Finlandin. Kevään 2019 suurin panostus on yhteishakukampanja, joka on kattavasti esillä digitaalisissa ulkomainospinnoissa sekä verkossa. Luo itsesi -hakukampanja kuvaa oppimisen tuomaa muutosta.
John Brown lanseeraa Pohjoismaihin – Helsingin kansainvälinen tiimi hakee kasvua12.2.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Kansainvälinen sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media hakee kasvua Suomessa. Helsingin-toimisto tekee moninkertaisesti palkittua strategista sisältömarkkinointia kansainvälisen tiimin voimin.
KUTSU: Tapaa kansainvälisiä sisältömarkkinointiasiantuntijoita Marmoripihassa 12.2.24.1.2019 07:05:00 EET | Kutsu
Tervetuloa ennakoimaan kanssamme tulevaisuuden markkinointitrendejä ja lanseeraamaan kansainvälinen sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media Suomeen.