

Mikko Hovi siirtyi Caratin strategiajohtajaksi Bob The Robotista

- Siirrymme tekemisessämme yhä vahvemmin kohti markkinoinnin kokonaisvaltaista konsultointia ja Mikon monipuolinen kokemus tuo tähän kokonaisuuteen tärkeää vahvistusta. Hienoa saada Mikon kaltainen ammattilainen mukaan innokkaaseen tiimiimme, kommentoi Carat Finlandin toimitusjohtaja Heidi Björklöf.
Aiemmin Hovi, KTM, on työskennellyt muun muassa Bob The Robotin varatoimitusjohtajana.
- Bobilla menee hyvin ja nyt oli hyvä vaihe etsiä uusia haasteita. Tuloksellisen markkinoinnin suunnittelu on ollut fokuksessa koko urani aikana ja tuntui, että Carat tarjoaa sekä asiakkuuksien että henkilöstön myötä tähän loistavat mahdollisuudet, kertoo Hovi.
Konsernitasolla, Caratin emoyhtiössä Dentsu Aegis Networkissa, Hovi tulee kehittämään tuotteistamista ja ristiinmyyntiä sekä osallistumaan konsernitason hankkeisiin.
Mediatoimisto Caratin lisäksi Dentsu Aegis Networkiin kuuluu tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet sekä mediatoimisto Vizeum.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Heidi Björklöf
Toimitusjohtaja, Carat
Puh: +358 50 591 5808
Email: heidi.bjorklof@carat.com
Mikko Hovi
Strategiajohtaja, Carat
Email: mikko.hovi@carat.com
Kuvat

Tietoja julkaisijasta
Carat Finland Oy Carat on johtava digitaalisten ja monipuolisten mediaviestinnän ratkaisujen tarjoaja joka toimii 150 maassa yli 9 000 asiantuntija voimin. Carat suunnittelee innovatiivisia mediakampanjoita, jotka hyödyntävät tarkoituksenmukaisimpia alustoja ja tuovat mitattavia liiketoimintahyötyjä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Dentsu Aegis Network Oy
Luovan sisällön ja maksetun mainonnan yhdistäminen on somen kultasuoni – Dentsu Aegis Network vahvistaa someosaamistaan11.4.2019 08:30:00 EEST | Tiedote
Asiakkaiden investoinnit sosiaalisen mediaan ja vaikuttajamarkkinointiin ovat kasvaneet merkittävästi markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Networkissa viime vuosina. Kasvuvauhtiin on vaikuttanut muun muassa kuluttajien somepalveluihin käytetyn ajan lisääntyminen – +50% kasvu kahdessa viime vuodessa – ja jatkuvasti kehittyneet ja ketterät mainonnan mahdollisuudet.
Dentsu Aegis Networkin tutkimus: Suomalaisyritysten tulisi valjastaa ihmisten digitaidot käyttöön9.4.2019 07:00:00 EEST | Tiedote
Markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Network on julkaissut Digital Society Index 2019 -tutkimuksen. Tutkimuksesta selviää, että suomalaiset eivät usko omien digitaalisten taitojensa olevan työnantajien käytössä täysimääräisesti.
”Nuoria ei kiinnosta ahdas uraputki” – Haaga-Helia valitsi Isobar Finlandin28.3.2019 08:00:00 EET | Uutinen
Ammattikorkeakoulu Haaga-Helia on valinnut mainostoimistokumppanikseen Isobar Finlandin. Kevään 2019 suurin panostus on yhteishakukampanja, joka on kattavasti esillä digitaalisissa ulkomainospinnoissa sekä verkossa. Luo itsesi -hakukampanja kuvaa oppimisen tuomaa muutosta.
John Brown lanseeraa Pohjoismaihin – Helsingin kansainvälinen tiimi hakee kasvua12.2.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Kansainvälinen sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media hakee kasvua Suomessa. Helsingin-toimisto tekee moninkertaisesti palkittua strategista sisältömarkkinointia kansainvälisen tiimin voimin.
KUTSU: Tapaa kansainvälisiä sisältömarkkinointiasiantuntijoita Marmoripihassa 12.2.24.1.2019 07:05:00 EET | Kutsu
Tervetuloa ennakoimaan kanssamme tulevaisuuden markkinointitrendejä ja lanseeraamaan kansainvälinen sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media Suomeen.