Kaakko135⁰ - brändistä käytännön tekemiseksi

Jaa
Kotkan-Haminan seudulla toteutettiin keväällä 2011 vuonna strategiatyö, jonka taustalla oli ajatus seudun keskitetystä matkailumarkkinoinnista. Alueelle luotu yhteinen matkailun- ja tapahtumatuotannon strategia siirtyy nyt seuravaan vaiheeseen, jossa matkailumarkkinoinnin uudet toimintatavat sekä Kaakko135⁰ - Hyvä tuulen rannikko -brändi viedään käytännön tasolle.

Alueen uunituore matkailumarkkinointistrategia ja brändi-ilme lanseerataan valtakunnallisesti Helsingin Matkamessuilla 19.-22.2012. Messujen myötä avataan muun muassa alueen uusi matkailusivusto www.kaakko135.fi , joka kokoaa olennaisen hyväntuulisista kohteista, palveluista ja tapahtumista niin, että  tulevaisuudessa matkailijoiden ei tarvitse enää etsiä tietoa alueesta monelta sivustolta. Sivustolla on oma kehitysohjelmansa ja uudistuksia tullaan tekemään pitkin talvea. Alueella panostetaan nyt muutenkin siihen, että yhtenäinen matkailuilme näkyy.

-    Matkamessuilla julkaistaan Kaakon imagoesite ja kevättalven mittaan uudet palveluesitteet sekä venäläiselle kohderyhmälle oma esite ja kampanjat. Lisäksi Kaakko135⁰ -mainontaa tulee näkymään laajasti muun muassa iltapäivälehdissä, radiossa ja netissä. Uusista tuulista kerrotaan tulevaisuudessa aina myös Facebookissa osoitteessa www.facebook.com/kaakko135 - kannattaa siis käydä tykkäämässä, innostaa ohjelmapäällikkö Birthe Suni Kotkan-Haminan seudun kehittämisyhtiö Cursorista.

Uusia matkailijoita Kaakkoon houkuttelee myynnin yhteistyökumppani Matkatoimisto Kymenmatkat. Alueen yrittäjät ovat olleet hankkeessa vahvasti mukana alusta asti, onhan uudistetun matkailumarkkinoinnin yhtenä tärkeimpänä tavoitteena edesauttaa yritysyhteistyötä ja saada siten lisää matkailutuloja alueelle.

-    Aikataulu strategiatyön ja uusien toimintatapojen läpiviemiseksi on ollut erittäin tiukka, eikä toteuttaminen olisi ollut mahdollista ilman kaikkien osapuolten vahvaa tahtotilaa. Muutostyön yhtenä tärkeimpänä tavoitteena onkin palvella elinkeinon kehittymistä ja siten vastata rakennemuutokseen, joka on meneillään seudulla, kertoo Suni.

Kaakko135° -alueen matkailuväki on tavattavissa Matkamessuilla Helsingin Messukeskuksessa 19.-22.1.2012  osastolla 6 H 109.

Lisätietoja:
Birthe Suni, ohjelmapäällikkö, Cursor Oy, puh. 040- 190 2549, birthe.suni@cursor.fi

Tietoja julkaisijasta

Zeeland Family Oyj
Konepajankuja 1
00510 Helsinki

+358 10 231 9000http://www.zeelandfamily.fi

Avidly (ent. Zeeland Family) on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää lähes 250 henkilön voimin 15 toimipisteessä. Liikevaihtomme vuonna 2017 oli noin 16 miljoonaa euroa ja liikevoitto miljoona euroa. www.zeelandfamily.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Zeeland Family Oyj

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye