Heidi Ekdahl STT Viestintäpalveluiden liiketoimintapäälliköksi

YTM Heidi Ekdahl on nimitetty STT Viestintäpalveluiden liiketoimintapäälliköksi 1.11.2016 alkaen.
Heidi Ekdahl STT Viestintäpalvelut

Ekdahl on monipuolinen mediaviestinnän osaaja, joka on aiemmin toiminut STT:ssä mm. media-analyytikkona, tuottajana ja uutistoimittajana. Tällä hetkellä Ekdahl viimeistelee MBA-tutkintoaan Aalto EE:ssä.

Tiedotejakelupalvelustaan tunnettu STT Viestintäpalvelut tulee Ekdahlin johdolla jatkossa keskittymään entistä vahvemmin viestinnän suunnittelun ja ennakoinnin asiantuntijapalveluihin.

”Tarjoamme yrityksille ja organisaatiolle näkemystä viestinnän tueksi viestinnän ennakoinnissa, suunnittelussa ja näkyvyyden lisäämisessä. Tuomme lähiaikoina markkinoille palvelun, joka auttaa viestinnän oikeassa ajoituksessa”, Ekdahl sanoo.

Ekdahl luottaa tiedotejakelun asemaan osana tehokasta mediaviestintää.

”Hyvin tehdyllä ja oikein ajoitetulla tiedotteella on entistä paremmat mahdollisuudet ylittää uutiskynnys. Me autamme asiakkaitamme tunnistamaan ne seikat, jotka näkyvyyden saavuttamiseksi ovat keskeisiä”.

Ekdahlin edeltäjä Mika Roman siirtyi Retriever Suomi Oy:n toimitusjohtajaksi.

Heidi Ekdahl, liiketoimintapäällikkö,
STT Viestintäpalvelut, 050 354 0088, heidi.ekdahl@stt.fi

Mika Pettersson, vastaava päätoimittaja,
toimitusjohtaja, STT, 040 507 8803, mika.pettersson@stt.fi

Heidi Ekdahl STT Viestintäpalvelut

Porkkalankatu 20 A

STT Viestintäpalvelut tarjoaa viestinnän ammattilaisille mediaviestinnän palveluita kuten eri kohderyhmät tavoittavaa tiedotejakelua, tiedoteseurantaa ja -analytiikkaa sekä uutishuoneratkaisuja.