MTL ry - Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto

Kultasulkaan etsitään markkinointiviestintäalan kirjallisia helmiä

Jaa
Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL ry etsii Kultasulka-kilpailuun kirjoituksia, jotka ovat kehittäneet markkinointi- ja viestintäalaa. Kilpailuun voi ehdottaa ansiokkaita ja innostavia blogeja, kirjoja, kolumneja, artikkeleita tai puheita.

Töiden julkaisutapaa tai laajuutta ei ole rajoitettu, mutta tekstien tulee olla julkaistu vuonna 2011. Osallistumisaika päättyy perjantaina 2.3.2012. Voittaja julkistetaan huhtikuun lopussa Helsingissä.

Kultasulka-kilpailun raatiin kuuluvat viestintäjohtaja Merja Haverinen (Kesko-konserni), toimitusjohtaja Hannu Laakso (Pool Media International PMI Oy), toimittaja Irmeli Salo (Talentum Oyj), toimitusjohtaja Heikki Veijola (Adsek Oy) sekä tiedottaja Stiina Laaksonen (MTL ry).

Vuoden 2011 Kultasulan voitti Antti Isokankaan ja Riku Vassisen kirja Digitaalinen jalanjälki. Hopeasulat jaettiin kolmelle teokselle: Marco Mäkisen, Anja Kahrin ja Tuomas Kahrin kirjalle Brändi kulmahuoneeseen!, Elina Koivumäen ja Petteri Häkkäsen kirjalle Markkinointijuridiikka 2010 ja Marco Mäkisen Kauppalehdessä julkaisemalle blogille Markkinointi Kulmahuoneessa.


Kultasulka-kilpailusta

MTL on palkinnut toimialan parhaita kirjoituksia vuodesta 1978 lähtien. Tunnustusta on jaettu niin kirjoille, esitelmille, puheille, kolumneille kuin blogeille. Kilpailun tarkoituksena on rohkaista ja kannustaa markkinointiviestinnän ammattilaisia jakamaan tietoaan ja osaamistaan.

Hyvät kirjoitukset tuovat esille markkinoinnin ja viestinnän merkityksen yritysten ja yhteisöjen kilpailukyvyn rakentamisessa sekä lisäävät alan arvostusta liiketoiminnan johdon ja vaikuttajien keskuudessa.


Ilmoittautumisohjeet löytyvät MTL:n verkkosivuilta osoitteesta: http://www.mtl.fi/kultasulka

MARKKINOINTIVIESTINNÄN TOIMISTOJEN LIITTO MTL RY


Lisätiedot:

MTL ry, tiedottaja Stiina Laaksonen, (09) 6877 9562, 040 832 7261, stiina.laaksonen@mtl.fi

Kuvapankki medialle: http://www.mtl.fi/mtln-kuvapankki-lehdistolle


MTL on markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijayritysten etujärjestö. MTL kokoaa yhteen yritykset, jotka parantavat markkinointiviestinnällä asiakkaidensa kilpailukykyä, luovat kasvua ja tekevät liiketoiminnalla tulosta. MTL:ään kuuluvien mainos-, media-, viestintä-, digi- ja tapahtumatoimistojen yhteenlaskettu myyntikate on noin puolet Suomen markkinointiviestinnän koko myyntikatteesta.

Tietoja julkaisijasta

MTL ry - Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto
MTL ry - Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto
Eteläranta 10
00130 HELSINKI

info(a)mtl.fihttp://www.mtl.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta MTL ry - Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto

Kurion Zero Exclusionista vuoden viestintätyö ja Kuriosta vuoden viestintätoimisto29.10.2020 22:29:33 EET | Tiedote

Kurion Mantsiselle ja Nesteelle toteuttama Zero Exclusion valittiin Vuoden viestintätyöksi Finnish Comms Awards 2020 -kilpailussa. Vuoden viestintätoimistona palkittiin sosiaalisen median toimisto Kurio, Vuoden ajatusjohtajana Kuntarahoituksen pääekonomisti Timo Vesala sekä parhaana pitchaajana Vilja Vehkaoja ja Vuoden viestintäkonsulttina Susanna Isohanni Viestintätoimisto Drumista.

VILLIVISION ANNA LEHTISALO MTL:N HALLITUKSEN JOHTOON28.11.2019 15:00:00 EET | Uutinen

Villivision toimitusjohtaja ja partner Anna Lehtisalo on valittu Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL ry:n hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi. Lehtisalo on toiminut MTL:n hallituksen jäsenenä viimeisen vuoden ajan ja aloittaa puheenjohtajan tehtävässä ensi vuoden alussa. Lehtisalo jatkaa viime kaudet hallitusta ansiokkaasti luotsanneen viestintätoimisto Kreabin toimitusjohtaja Mikael Jungnerin työtä.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye