
Kultasulkaan etsitään markkinointiviestintäalan kirjallisia helmiä
Töiden julkaisutapaa tai laajuutta ei ole rajoitettu, mutta tekstien tulee olla julkaistu vuonna 2011. Osallistumisaika päättyy perjantaina 2.3.2012. Voittaja julkistetaan huhtikuun lopussa Helsingissä.
Kultasulka-kilpailun raatiin kuuluvat viestintäjohtaja Merja Haverinen (Kesko-konserni), toimitusjohtaja Hannu Laakso (Pool Media International PMI Oy), toimittaja Irmeli Salo (Talentum Oyj), toimitusjohtaja Heikki Veijola (Adsek Oy) sekä tiedottaja Stiina Laaksonen (MTL ry).
Vuoden 2011 Kultasulan voitti Antti Isokankaan ja Riku Vassisen kirja Digitaalinen jalanjälki. Hopeasulat jaettiin kolmelle teokselle: Marco Mäkisen, Anja Kahrin ja Tuomas Kahrin kirjalle Brändi kulmahuoneeseen!, Elina Koivumäen ja Petteri Häkkäsen kirjalle Markkinointijuridiikka 2010 ja Marco Mäkisen Kauppalehdessä julkaisemalle blogille Markkinointi Kulmahuoneessa.
Kultasulka-kilpailusta
MTL on palkinnut toimialan parhaita kirjoituksia vuodesta 1978 lähtien. Tunnustusta on jaettu niin kirjoille, esitelmille, puheille, kolumneille kuin blogeille. Kilpailun tarkoituksena on rohkaista ja kannustaa markkinointiviestinnän ammattilaisia jakamaan tietoaan ja osaamistaan.
Hyvät kirjoitukset tuovat esille markkinoinnin ja viestinnän merkityksen yritysten ja yhteisöjen kilpailukyvyn rakentamisessa sekä lisäävät alan arvostusta liiketoiminnan johdon ja vaikuttajien keskuudessa.
Ilmoittautumisohjeet löytyvät MTL:n verkkosivuilta osoitteesta: http://www.mtl.fi/kultasulka
MARKKINOINTIVIESTINNÄN TOIMISTOJEN LIITTO MTL RY
Lisätiedot:
MTL ry, tiedottaja Stiina Laaksonen, (09) 6877 9562, 040 832 7261, stiina.laaksonen@mtl.fi
Kuvapankki medialle: http://www.mtl.fi/mtln-kuvapankki-lehdistolle
MTL on markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijayritysten etujärjestö. MTL kokoaa yhteen yritykset, jotka parantavat markkinointiviestinnällä asiakkaidensa kilpailukykyä, luovat kasvua ja tekevät liiketoiminnalla tulosta. MTL:ään kuuluvien mainos-, media-, viestintä-, digi- ja tapahtumatoimistojen yhteenlaskettu myyntikate on noin puolet Suomen markkinointiviestinnän koko myyntikatteesta.
Tietoja julkaisijasta

Eteläranta 10
00130 HELSINKI
info(a)mtl.fihttp://www.mtl.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta MTL ry - Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto
Kurion Zero Exclusionista vuoden viestintätyö ja Kuriosta vuoden viestintätoimisto29.10.2020 22:29:33 EET | Tiedote
Kurion Mantsiselle ja Nesteelle toteuttama Zero Exclusion valittiin Vuoden viestintätyöksi Finnish Comms Awards 2020 -kilpailussa. Vuoden viestintätoimistona palkittiin sosiaalisen median toimisto Kurio, Vuoden ajatusjohtajana Kuntarahoituksen pääekonomisti Timo Vesala sekä parhaana pitchaajana Vilja Vehkaoja ja Vuoden viestintäkonsulttina Susanna Isohanni Viestintätoimisto Drumista.
MTL ja Marketing Finland yhdistyvät entistä vahvemmaksi markkinoinnin ja viestinnän yhteisöksi22.10.2020 17:09:55 EEST | Tiedote
Marketing Finlandin ja Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL:n liittokokoukset ovat päättäneet toimintojen yhdistämisestä. Yhteenliittymässä syntyy entistä vahvempi markkinoinnin ja viestinnän yhteisö, joka toimii aktiivisesti myös kansainvälisesti. Toiminta jatkuu nimellä Marketing Finland ry.
Effie 2019 -shortlistalla 21 markkinointityötä18.12.2019 12:32:06 EET | Tiedote
Vuoden 2019 Effie Awards Finland -kilpailun tuomaristo nosti shortlistalle 21 markkinointityötä, joista kaksi oli kolmessa kategoriassa.
VILLIVISION ANNA LEHTISALO MTL:N HALLITUKSEN JOHTOON28.11.2019 15:00:00 EET | Uutinen
Villivision toimitusjohtaja ja partner Anna Lehtisalo on valittu Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL ry:n hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi. Lehtisalo on toiminut MTL:n hallituksen jäsenenä viimeisen vuoden ajan ja aloittaa puheenjohtajan tehtävässä ensi vuoden alussa. Lehtisalo jatkaa viime kaudet hallitusta ansiokkaasti luotsanneen viestintätoimisto Kreabin toimitusjohtaja Mikael Jungnerin työtä.
Finnish Comms Awardsin finalisteissa uusia nimiä6.5.2019 15:55:32 EEST | Tiedote
Mediatiedote 6.5.2019. Finnish Comms Awards -kilpailun loppusuoralle valittiin 41 viestintäkonsultoinnin asiakastyötä 17 eri toimistosta. Kilpailun kasvusta kertoo suuri kokonaan uusien osallistuneiden toimistojen määrä. Voittajat julkistetaan Finnish Comms Awards -gaalassa tiistaina 28. toukokuuta.