Night People Group Oy

Uusi aikakausi alkaa Helsingin yöelämässä

Uusi aikakausi alkaa Helsingin yöelämässä kun NPG avaa perjantaina 30.3. ensimmäisen kokonaan yhtiön itse uudistaman yökerhon. Uudistuksen myötä sistuksen lisäksi Baarikärpäsen markkinointi, arvot ja bileet paranevat. Lisäksi paikka muuttuu ns. EIP-paikaksi.

Yksi Helsingin vanhimmista yökerhoista, Baarikärpänen, on kokenut 10-vuotisjuhlan kunniaksi perusteellisen muodonmuutoksen. Vaikka kaikki pinnat ovatkin uusittu, niin tässä uudistuksessa on keskitytty myös yökerhon toimivuuteen. "Muutokset ja parannukset ovat remontissa toteutettu NPG:n arvojen mukaisesti asiakkaita kuuntelemalla. Olemme mm. rakentaneet asiakkaiden toivoman tupakointikopin; laajentaneet suosittua tanssilattiaamme; remontoineet wc-tilamme ja lisäksi tuoneet mukavat loossit asiakkaidemme käyttöön", kommentoi Baarikärpäsen uudistumisesta vastannut ravintolatoimenjohtaja Mira Ritasmäki.

"Sain NPG::n johtoryhmältämme tehtäväkseni suunnitella NPG:n näköisen yökerhon, joka eroaa tyylillisesti maamme muista paikoista. Olin erittäin innostunut haasteesta ja vapaista käsistä, jotka minulle annettiin. Päätin tehdä sisustuksesta mahdollisimman viihtyisän, mikä on parhaillaan maailmalla trendinä johtavissa yökerhoissa ja jopa muodissa. Itse olen tyytyväinen lopputulokseen, mutta asiakkaathan sen ratkaisevat olemmeko onnistuneet tehtävässä.," kommentoi jännittyneenä NPG:n sisustussuunnittelija Jaana Ekman.

Myös Baarikärpäsen markkinoinnissa on käytetty uusia keinoja. Markkinointi ei rakennu avajaisissa pyörivien julkkiksien varaan, vaan viestintään sosiaalisessa mediassa ja mm. flash mob -tapahtumaan. "Haluamme olla myös markkinoinnissa edelläkävijä. Julkkikset ovat ehdottomasti Baarikärpäseen lämpimästi tervetulleita, kuten muutkin asiakkaamme. Haluamme kuitenkin paikan olevan suurelle yleisölle tunnettu kaupungin parhaista bileistä ja siitä, että olemme EIP (everybody is important) -paikka. Toki hinnoittelumme tulee olemaan edelleen kilpailukykyinen ja samaan aikaan tulemme lisäämään laatua. Uusi iskulause kaupungin halvimmasta voisikin olla Baarikärpäsen osalta kaupungin paras hinta-laatusuhde", Mira kommentoi muuttunutta markkinointistrategiaa.

Baarikärpänen jatkaa asiakkaiden palvelemista kuutena päivänä viikossa. "Olemme olleet erittäin suosittu paikka varsinkin maanantaisin ja tiistaisin jo lähes 7 vuotta. Remontin ansiosta uskon noiden päivien ainoastaan vahvistuvan, jonka lisäksi näen Baarikärpäsellä olevan loistavat mahdollisuudet nousta markkinajohtajaksi omassa segmentissään myös kaikkina muinakin aukiolopäivinä. Tämä luonnollisesti vaatii meiltä sitä, että pystymme ylittämään palvelussamme asiakkaidemme odotukset. Siihen Baarikärpäsen ammattitaitoisella tiimillä on kaikki mahdollisuudet", kehuu Mira henkilökuntaansa. Luonnollisesti kesäaikaan Baarikärpäsen kestosuosion saavuttama terassi palvelee asiakkaita seitsemänä päivänä viikossa.

Night People Group tarjoaa asiakkaille elämyksiä ja kohtaamisia. Yhtiömme 35 yökerhoa ja ravintolaa työllistävät suoraan ja alihankkijoidemme kautta lähes 1 000 ravintola-, musiikki- ja turvallisuusalan ammattilaista. Yhtiön omistajina ovat operatiivisen johdon lisäksi joukko yksityisiä sijoittajia. Omistajat ja päärahoittajat ovat sitoutuneet yhtiön kehittämiseen pitkällä aikavälillä. Konsernin brändejä ovat mm. Onnela, Tivoli, The Tiger, Colorado ja Apollo.

LISÄTIETOJA:

Mira Ritasmäki, ravintolatoimenjohtaja, Night People Group Oy
0400 910 833, mira@npg.fi

Antti Raunio, toimitusjohtaja, Night People Group Oy
040 563 9969, antti@npg.fi

Night People Group Oy
Iso Puistotie 1

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Night People Group Oy

Night People Group Oy lanseeraa maailmalta tutun palvelun Jääkiekon MM-kisavieraille, helsinkinightlife.fi -portaalin4.5.2012 13:07:02 EEST | Tiedote

LEHDISTÖTIEDOTE 04.05.2012. Night People Group on avannut uuden helsinkinightlife.fi -verkkosivuston, josta turistit, yritysasiakkaat ja muutkin yöelämän juhlijat voivat ostaa VIP-passeja jääkiekon MM kisojen ajaksi Helsingin yöelämän parhaimpiin bileisiin. Passit ovat voimassa koko kisojen ajan ja tarjoavat haltijoilleen lukuisia etuja helsinkiläisissä yökerhoissa. Helsinki Nightlife järjestää päivittäin erikoisbileitä joka lähtöön.