
Henri Alénista Mutti-kastikkeen lähettiläs Suomessa

Kotikokkaajat muistavat hyvin parin vuoden takaisen Mutti-huuman, joka sai alkunsa Henri Alénin Twitter-tililtä ja tyhjensi ruokakauppojen hyllyt italialaisesta Mutti-tomaattikastikkeesta. Kaikki lähti yhdestä twiitistä, jossa Alén jakoi yksinkertaisen tomaattikastikkeen reseptin.
Tomaattiteema sai jatkoa viime syksynä, kun Mutti käynnisti Isobar Finlandin ja Vizeumin kanssa Soosi 2.0 -kampanjan, jonka päätähtenä oli Alén apunaan monet eturivin suomalaiset ruokabloggaajat. Blogien lisäksi kampanja pyöri Instagramissa ja Twitterissä.
Mainiosti sujuneen syksyn jälkeen yhteistyötä päätettiin syventää ja 28.2.2017 käynnistyi kampanjan seuraava osa, jossa Henri testaa bloggaajien uusia reseptejä.
- Kuka uskoisi, että yhdestä twiitistä alkaa tämän tason yhteistyö, kommentoi Alén
Alén on alkanut jo suunnitella uusia Mutti-reseptejä.
- Pää pursuaa jo ideoita. Esimerkiksi näin talvella Mutti on huomattavasti kasvihuonetomaatteja parempi ratkaisu useiden kastikkeiden ja soosien pohjaksi.
Muttille tämän kaltainen yhteistyö huippukokin kanssa Suomessa on uusi aluevaltaus.
- Meille oli tärkeää, että Henri oli aidosti Muttin tuotteiden fani ja käyttää niitä omassa arjessaan jatkuvasti. Se myös todistaa tuotteemme laadusta, toteaa Muttin markkinoinnista Suomessa vastaava tuotepäällikkö Zsuzsa Gosztola.
Myös Isobarissa ollaan tyytyväisiä yhteistyöhön.
- On ollut poikkeuksellisen helppoa ideoida ja tehdä sisältöjä ketterästi suoraan kansainvälisen asiakkaan ja erittäin ammattitaitoisen vaikuttajan eli Henrin kanssa. Mutti ja Henri innostuivat helposti toisistaan, Isobarin Head of Content Team Niku Hooli kertoo.
Isobar ja Vizeum ovat osa globaalia markkinointialan konsernia Dentsu Aegis Networkia. Suomessa konserniin kuuluvat myös tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG ja mediatoimisto Carat.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Kati Riikonen
Managing Director, Isobar
kati.riikonen@isobar.com
+358 40 688 5466
Jarmo Juhala
Producer, Isobar
jarmo.juhala@isobar.com
+358 40 757 8523
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Isobar on luova digitoimisto joka toimii globaalisti yli 4 500 asiantuntijan voimin 45 maassa.
Isobar on osa markkinointialan konsernia Dentsu Aegis Networkia. Yhtiö oimii 145 maassa yli 35 000 asiantuntijan voimin. Suomessa laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen yli 175 osaajaa seitsemässä eri toimistossa, joita ovat Isobarin lisäksi mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Isobar
Subway valitsi Isobarin20.3.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Isobar Finland ja Subway Suomi ovat alkuvuodesta 2019 käynnistäneet mainonnan suunnittelun ja tuotannon yhteistyön, joka kattaa kaiken Suomessa näkyvän Subwayn mainonnan sekä myyntipaikkamateriaalit.
Jaakko Koskinen Isobar Finlandin luovaksi johtajaksi6.3.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Luova toimisto Isobar Finland on nimittänyt Jaakko Koskisen luovaksi johtajaksi 1.3.2019 alkaen. Koskinen on työskennellyt Dentsu Aegis Networkiin kuuluvassa Isobarissa Senior Creativena 1.1.2017 lähtien.
Biltema valitsi Isobar Finlandin mainostoimistokumppanikseen – ensimmäiset tuotannot jo ulkona8.2.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Bilteman markkinointiviestinnän suunnittelusta ja tuotannosta vastaa jatkossa Isobar Finland, kun Biltema Suomi valitsi media- ja mainostoimistokumppanikseen Dentsu Aegis Network Finlandin. Yhteistyö alkoi vauhdikkaasti alkuvuonna 2019, sillä ensimmäiset valmiit tuotannot julkaistiin mediaan jo tammikuun puolivälissä.
STUKin valvova silmä -logo uudistui7.9.2018 13:08:12 EEST | Tiedote
Säteilyturvakeskus STUK on uudistanut ilmeensä yhteistyössä Isobar Finlandin kanssa. Suunnittelu vietiin läpi niin, että STUKin henkilöstö osallistui työhön alusta alkaen.
Fiskars panee pannut kiertoon – uusi mainosfilmi hyödyntää mutkikasta ”Goldbergin kone” -tekniikkaa13.2.2018 10:48:32 EET | Tiedote
Fiskars haluaa vauhdittaa tuotteidensa kierrätystä aloittamalla TV-kampanjan, jossa symboloidaan yksittäisten ihmisten kierrätyspäätösten dominomaista vaikutusta.