Energiajuomien markkinoille uusia brändejä ja tekijöitä

– Suomessa on ollut terveellisempien energiajuomien markkinarako. Tuohon tarpeeseen päätimme vastata tuomalla markkinoille uudenlaiset juomat, jotka tehdään luonnollisemmista aineksista, sanoo Pivox Oy:n toimitusjohtaja Lauri Lempinen.
Uudet Belief- ja State-energiajuomat on suunnattu yhtälailla huippu-urheilijoille, tavallisille kuntoilijoille kuin näyttöpäätteen edessä huhkiville.
Beliefin voimaan uskoo esimerkiksi Siim Liivik, musiikkiyhteyksissä Märkä-Simona tunnettu jääkiekkoilija, joka nähdäänkin jatkossa juoman brändilähettiläänä.
-Beliefin viestin voin helposti allekirjoittaa. Brändin arvot tuntuvat omilta ja itse tuotekin on hyvä, maultaan ja virkitysominaisuuksiltaan "soiva peli", sanoo Siim Liivik.
Uskoa ja näkemystä
Belief on perinteisiä energiajuomia luonnollisempi piristymisen lähde, jonka kofeiini on peräisin vihreistä kahvipavuista. Virossa kehitetyssä juomassa ei ole tauriinia tai mitään keinotekoisia aineosia. Juoma on kaloriton eikä se seisällä sokereita tai makeutusaineita, eli kyseessä on virkistysjuoma aikuisempaan makuun.
Tanskalainen State puolestaan on asiantuntijoiden ja huippu-urheilijoiden kanssa kehitetty uudenlainen energiavesi. Se antaa pitkävaikutteista lisäenergiaa isomaltuloosista ja fruktoosista. Staten lähettiläinä maailmalla toimii mm. Valioliigajoukkue Tottenhamin tähtipelaaja Christian Eriksen.
Uusi firma, vanhat tekijät
Pivox Oy perustettiin vuosi sitten Saloon. Yritys tuo maahan hyvinvointijuomien lisäksi myös mehuja ja muita FMCG-tuotteita. Tuotevalikoima laajentuu lähitulevaisuudessa sekä tuontibrändeillä, että omilla juomilla.
Maahantuonnin lisäksi Pivox huolehtii tuotteiden myynnistä ja markkinoinnista. Markkinointitoimistokumppanina Suomessa toimii Zeroten Oy.
Yrityksen perustajilla on useamman vuoden kokemus elintarvikkeiden myynti- ja markkinointitehtävistä Suomessa ja ulkomailla.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lisätietoja:
Lauri Lempinen
Toimitusjohtaja Pivox Oy
Puh. 044 0709 896
S-posti: lauri.lempinen@pivox.fi
Kuvat







Tietoja julkaisijasta
The Satama Oy on suomalainen, henkilökuntansa omistama yritys, joka yhdistää konsultoinnin, markkinoinnin ja yritystapahtumat asiakkaan tavoitetilaan ohjaavaksi palvelukokonaisuudeksi. Yritys työllistää noin 18 henkilöä. Vuonna 2024 liikevaihto oli noin 3,2 miljoonaa euroa, ja vuodelle 2025 tavoitteena on noin 4 miljoonaa euroa.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta The Satama Oy
62-vuotias kestävyyslegenda haastaa "hirveän" maailmanennätyksen Helsingissä – Jari Lampi tavoittelee 411 toiston rajaa sotilasmaastavedossa LOL Expossa10.4.2025 08:15:00 EEST | Tiedote
Helsingin Wanhassa Satamassa 12.4. järjestettävässä liikunta- ja hyvinvointitapahtumassa lanseerataan myös kaksi hyvinvointialan innovaatiota.
Liiketoimintakaupalla syntynyt uudentyyppinen kokonaisuus sai nimekseen The Satama6.2.2025 10:25:42 EET | Tiedote
Wanha Satama Interactive Oy:n ja Zeroten Oy:n liiketoimintakaupan myötä syntyi The Satama Oy, joka auttaa asiakkaitaan menestymään Suomen laajimpiin kuuluvalla uudella palveluportfoliolla.
Tutkimus: Tapahtumia järjestetään nyt enemmän asiakkaiden kuin oman henkilökunnan vuoksi20.11.2024 11:10:59 EET | Tiedote
Yhdistynyt tapahtumatila Wanha Satama ja mainostoimisto Zeroten (WS Zeroten Oy) selvitti tapahtumien ostajien näkemyksiä hankintojen tavoitteista ja kumppanin valinnasta oman brändityönsä yhteydessä lokakuun lopussa 2024. Tapahtumilla tavoitellaan nyt erityisesti asiakaskunnan sitouttamista, ja tapahtumatilan toivotaan mukautuvan tarpeeseen.
Wanha Satama Interactive ja Zeroten menivät yhteen19.8.2024 12:15:00 EEST | Tiedote
Wanha Satama Interactive Oy sekä Zeroten Oy ovat tehneet liiketoimintakaupan, jonka myötä Wanhan Sataman tapahtumatoiminta on siirtynyt Zerotenille. Yhdistyminen synnyttää monipuolisen tapahtuma- ja markkinointipalveluja tarjoavan WS ZeroTenin, jonka tavoitteena on paitsi kasvattaa osapuolten nykyisiä liiketoimintoja, myös lanseerata uusia.
Indoor Camping – Wanha Satama tarjoaa majoitusta myös Pori Jazzeilla3.6.2024 13:40:51 EEST | Tiedote
Indoor Camping Wanha Satama vastaa Pori Jazzien aikaiseen majoituspulaan tarjoamalla edullisen, silti laadukkaan majoitusvaihtoehdon festivaalien ajaksi.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme