Nosto nosti 15 miljoonan jättirahoituksen ja julkisti yhteistyön Facebookin kanssa
Lokakuussa 2013 ensimmäisen tuotteensa julkaissut SaaS-palveluntarjoaja Nosto kehittää pilvipalveluna tarjottavaa markkinointiautomaation ratkaisua verkkokaupoille. Alallaan maailman nopeimmin kasvava palvelu analysoi kävijöiden käyttäytymistä verkkokaupassa ja tarjoaa kullekin vierailijalle henkilökohtaisen ostokokemuksen. Nosto tarjoaa kauppiaille kokonaisvaltaiset työkalut verkkokaupan personointiin. Palvelun avulla kauppiaat parantavat konversiota, asiakasuskollisuutta ja verkkokaupan tuottoa tarjoamalla entistä paremman ostokokemuksen asiakkailleen. Noston ominaisuuksiin kuuluu mm. personoidut tuotesuositukset, sähköpostit ja mainokset sosiaalisissa medioissa kuten Facebook ja Instagram.
Tämä Smart News -julkaisu sisältää multimediaa. Katso koko julkaisu täällä: http://www.businesswire.com/news/home/20170713005380/fi/
Nosto nosti 15 miljoonan jättirahoituksen ja julkisti yhteistyön Facebookin kanssa (Photo: Business Wire)
Nostolla on jo yli 25.000 asiakasta yli 100 maasta ja asiakaskuntaan kuuluu tänä päivänä useita globaaleja brändejä kuten Twinings, Jack Daniels, Everlast ja Volcom. Nostosta tuli tänä vuonna yksi harvoista teknologiajätti Facebookin globaaleista teknologiapartnereista. Yritykset työskentelevät yhteistyössä tarjoten personoituja ostoskokemuksia Facebookin ja Instagramin käyttäjille. Lisäksi Nosto on vauhdittanut globaalia kasvuaan mm. Magento Premier ja Shopify Plus kumppanuuksilla.
”Kuluttajat odottavat entistä personoidumpaa ostokokemusta monikanavaisessa ympäristössä ja olemme kehittäneet ainutlaatuisen SaaS-palvelun jonka avulla mikä tahansa verkkokauppa voi tarjota entistä osuvampia tuotesuosituksia asiakkailleen. Tämän rahoituksen avulla pystymme vauhdittamaan panostuksia tuotekehitykseen ja tutkimukseen sekä palkata lisää maailman parhaita kehittäjiä ja suunnittelijoita auttamaan missiossamme. Tulemme tuomaan uusia innovaatioita markkinoille jotka auttavat entisestään yhdistämään ihmiset oikeiden tuotteiden kanssa”, kertoo Juha Valvanne, yksi Noston perustajista.
EIP:n rahoituksella nopeutetaan Noston käynnissä olevia tuoteinnovaatio- ja tutkimusohjelmia sekä tuetaan yrityksen nopeaa laajentamista Yhdysvaltojen ja Euroopan markkinoilla. Yritys on kasvanut muutamassa vuodessa lähes sataan työntekijään maailmanlaajuisesti.
Euroopan komission varapuheenjohtaja Jyrki Katainen, jolla on vastuualueinaan työllisyys, kasvu, investoinnit ja kilpailukyky, sanoi: “Laajentuminen kansainvälisille markkinoille ja innovatiivisten tuotteiden kehittäminen edellyttää investointeja. Tutkimusinvestoinnit ovat olennaisessa osassa siinä, että Noston kaltaiset eurooppalaiset yritykset pystyvät pitämään kiinni asemastaan innovaation edelläkävijöinä verkkokaupassa kilpaillessaan maailmanlaajuisilla markkinoilla. Olen erittäin tyytyväinen siitä, että Euroopan strategisten investointien rahasto on tarkeässä osassa mahdollistamassa tällaisia investointeja.”
Rahoitus on peräisin Euroopan strategisten investointien rahastosta (ESIR). Yrityksen saamaa lainamuotoista rahoitusta tarjotaan vain kaikista lupaavimmille eurooppalaisille nuorille kasvuyrityksille. EIP:n lisäksi yrityksessä on useita pääomasijoittajia, kuten Wellington Partners ja Open Ocean Capital.
"Rahoitus auttaa meitä laajentamaan toimintaamme ja mahdollistaa Noston patentoidun teknologian viennin uusille markkinoille. Tulemme jatkamaan huippuluokan kykyjen rekrytointia ja investointeja sekä henkilöstöömme että tuotteemme kehitykseen. Tämä mahdollistaa jo äärimmäisen nopeasti kasvavan globaalin liiketoimintaamme kasvattamisen entistä nopeammin. Tavoitteenamme on olla maailman suurin toimija personointiteknologian alalla ", kertoo Noston toimitusjohtaja Matti Rönkkö.
Yhtiö tulee palkkaamaan lisää ohjelmistokehittäjiä Helsingissä sijaitsevan pääkonttoriinsa ja kasvattamaan myynti- ja markkinointitiimiään New Yorkissa, Lontoossa, Tukholmassa ja Berliinissä. Lisäksi Nosto avaa syksyn aikana uuden toimiston Los Angelesiin varmistaakseen yritykselle entistä tukevamman jalansijan USA:n markkinoilla.
Nosto
Nosto Solutions Oy on ohjelmistoyhtiö joka kehittää verkkokaupoille SaaS-palvelua joka muuttaa verkkokaupan asiointikokemusta dynaamisemmaksi ja personoiduksi. Palvelu analysoi kävijöiden käyttäytymistä verkkokaupassa ja tarjoaa kullekin vierailijalle henkilökohtaisen ostokokemuksen. Mihin tahansa verkkokauppaan lisättävä Nosto tarjoaa kauppiaille kokonaisvaltaiset työkalut verkkokaupan personointiin. Nosto on tällä hetkellä käytössä kansainvälisesti jo yli 25.000:ssa verkkokaupassa ja yli sadassa maassa. Toimipisteitä Nostolla on Helsingin päätoimiston lisäksi New Yorkissa, Lontoossa, Berliinissä ja Tukholmassa.
Nähdäksesi tämän sisällön lähteestä cts.businesswire.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.
Katso lähdeversio osoitteessa businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20170713005380/fi/
Contact information
Nosto
Johanna Ruuskanen
johanna.ruuskanen@nosto.com
+358
408 24 44 51
Tietoja julkaisijasta
For more than 50 years, Business Wire has been the global leader in press release distribution and regulatory disclosure.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Business Wire
60 Million Drivers Now Insured Through Telematics, PTOLEMUS Finds - UBI Market Set to Reach €200 Billion by 203511.9.2025 09:00:00 EEST | Press release
The Usage-Based Insurance (UBI) market has now reached over 60 million customers across 450 active programmes – a sixfold increase in just ten years. PTOLEMUS Consulting Group, which predicted the “uberisation” of insurance in 2015, highlights this transformation in its new report. UBI is now a truly global phenomenon that reaches 59 countries and generates more than €50 billion in premiums, finds the consulting firm in its new report. This growth reflects the growing smartphonisation of the business. Insurers increasingly embed UBI into their corporate apps, making it a central part of the customer experience. At the same time, UBI has evolved beyond simple Pay-As-You-Drive (PAYD) or Pay-How-You-Drive (PHYD) models. It is now a proven tool for reducing the frequency and severity of claims, delivering measurable savings to both insurers and policyholders. Frederic Bruneteau, Managing Director, said: “Whenever insurers propose attractive UBI programmes, customers prefer these to traditi
EADV 2025: Galderma Reinforces Leadership in Dermatology With Latest Advances in Sensitive Skin and Itch11.9.2025 08:00:00 EEST | Press release
Galderma (SIX: GALD), the dermatology category leader, today announced it will unveil updates from its portfolio at the 34th European Academy of Dermatology and Venereology (EADV) congress, taking place in Paris, September 17-20, 2025. Highlighting its commitment to addressing skin conditions across the dermatology spectrum, Galderma will present 12 abstracts, including data on sensitive skin, prurigo nodularis, and atopic dermatitis, and host a variety of events – from industry hubs on sensitive skin and acne,to a symposium on itch. Unveiling the global landscape of sensitive skin Galderma will present data from its robust research into sensitive skin, a growing global issue which now affects up to 70% of people worldwide – a 68% increase over the last 20 years.6,7 Data from a first-of-its-kind real-world clinical study conducted in China by Galderma’s Global Sensitive Skin Faculty (GSSF) – a global network of dermatology experts dedicated to advancing sensitive skin research and educ
Riyadh to Host the First Edition of BIO Middle East10.9.2025 21:01:00 EEST | Press release
The Saudi Ministry of Health has announced the launch of the first edition of BIO Middle East, the region’s pioneering event dedicated entirely to biotechnology. The event will take place from May 11 to 13, 2026, co-locating with CPHI Middle East at the Riyadh Exhibition and Convention Centre. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20250910348484/en/ Riyadh to Host the First Edition of BIO Middle East (Graphic: AETOSWire) A first of its kind for the region, the event reinforces the Kingdom’s leadership in this fast-growing sector and underscores its commitment to becoming a regional and global hub for pharmaceuticals and life sciences. As part of a global series of landmark BIO gatherings that bring together leaders, innovators, and investors from across the world, BIO Middle East will extend this world-class platform for partnership and innovation to the region for the very first time. The BIO Middle East exhibition a
SingleStore Announces Growth Buyout Led by Vector Capital10.9.2025 20:00:00 EEST | Press release
SingleStore, Inc. (“SingleStore” or the “Company”), the leading data platform for enterprise AI, today announced it has entered into an agreement with Vector Capital Management, L.P. (“Vector”), a private equity firm with a nearly three decade track record leading transformational investments in established technology businesses, in which Vector will lead a growth buyout of SingleStore. Raj Verma, SingleStore’s Chief Executive Officer, and the Company’s established management team, who together have decades of experience in leading fast-growth, AI-first enterprise technology companies, will continue to lead the business. Long-term SingleStore shareholders including Google Ventures, Dell Technologies Capital, IBM, and REV Venture Partners will remain as investors in SingleStore. Several Vector Capital limited partners such as Adams Street Partners, J.P. Morgan Asset Management, the External Investing Group (XIG) at Goldman Sachs Asset Management, Angeles Investments, Lexington Partners,
FIA President Mohammed Ben Sulayem Leads Fight Against Online Abuse, Bringing Global Leaders Together in Stockholm10.9.2025 19:22:00 EEST | Press release
The Fédération Internationale de l'Automobile (FIA), the global governing body for motorsport and the federation for mobility organisations worldwide, has welcomed industry experts and thought leaders to Stockholm, Sweden, for the second global United Against Online Abuse (UAOA) conference. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20250910299906/en/ FIA President and UAOA Founder, Mohammed Ben Sulayem, speaking at the second global United Against Online Abuse (UAOA) conference. Bringing together voices from the world of sport, politics, and social media, the coalition reaffirmed their collective commitment to combatting online abuse, welcoming new members and sharing knowledge, innovation, and tools to accelerate progress in tackling this digital threat. Joined by high-profile attendees united in UAOA’s mission of eradicating online hate and creating a safer digital environment, FIA President and UAOA Founder, Mohammed B
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme