Helsingin seudun kauppakamari

Viiden tähden asiakaskokemus – tee asiakkaistasi faneja

Jaa
Millainen asiakaskokemus on kilpailuetu? Tiedätkö, mihin sinun tulee tähdätä pysyäksesi mukana kilpailussa? Millä luot luottamusta asiakkaisiin, ja millä keinoin pidät heidät asiakkaina jatkossakin? Osaatko niin sanotusti silittää asiakkaidesi sydäntä?

Viiden tähden asiakaskokemus -kirja kertoo, miksi, miten ja millä tuotetaan asiakkaille ainutlaatuisia asiakaskokemuksia, joilla herätetään asiakkaiden kiinnostus ja voitetaan luottamuksen verkko kiristyvässä kilpailussa.

Digitaalisella aikakaudella asiakkaan ollessa ohjaksissa ja kilpailun globaalia asiakas valitsee yhä useammin tahon, joka tarjoaa parasta asiakaskokemusta juuri heille sopivassa ajassa ja paikassa. Mikäli et pysty vastaamaan asiakkaan nouseviin odotuksiin tarjoamalla jotain merkityksellistä, asiakkaasi valitsevat vaihtoehdoista sen, joka ymmärtää vastata tarpeisiin ja tunteisiin. Peli on tältä osin simppeliä ja samalla armotonta. Vähemmän yksinkertaista on kehitellä keinot, joilla työt jatkuvat tulevaisuudessakin.

Kirjassa kerrotaan yli 30 tarinaa siitä, kuinka elämyksellinen asiakaskokemus synnytetään erilaisissa ympäristöissä yhdistämällä tunneälykkäät kohtaamiset tehokkaisiin teknologisiin ratkaisuihin.

Kirjan kirjoittajat Perttu Ahvenainen, Janne Gylling ja Sani Leino ovat digitalisen myynnin ja markkinoinnin asiantuntijoita. Jokaisella on oman taustansa ja kokemuksen myötä muodostunut näkökulma nykyaikaista asiakaskokemusta käsittelevään aiheeseen. Kirjassa he yhdistävät näkemyksensä modernilla ja vuorovaikutteisella tavalla. Tällä hetkellä Ahvenainen on osakkaana Taitori Oy:ssä, Gylling on osakkaana ja suunnittelijana Moretag Oy:ssä ja Leino työskentelee ThinkLinkin Europan myyntijohtajana. 

Kirjalla on oma nettisivu osoitteessa www.5tahdenasiakaskokemus.fi .

Kauppakamarin kirja Viiden tähden asiakaskokemus ilmestyy ti 8.8.

Tervetuloa julkistustilaisuuteen ti 8.8. klo 8.00–11.00 Tapahtumahotelli Huoneeseen (osoite Länsisatamankatu 16, Helsinki).

Lisätiedot ja ilmoittautuminen:

https://www.kauppakamarikauppa.fi/viiden-tahden-asiakaskokemus-kirjan-julkistustilaisuus-8-8-2017.html

Lisätietoa:

Katariina Suominen, myyntipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari

Hilkka Vainio, markkinointipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari

Puh.: 045 7733 2978

markkinointi@helsinki.chamber.fi

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Katariina Suominen, myyntipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
Puh.: 09 2286 0259
markkinointi@helsinki.chamber.fi

Kuvat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Helsingin seudun kauppakamari
Helsingin seudun kauppakamari
Kalevankatu 12
00100 Helsinki

http://helsinki.chamber.fi/fi/

Kauppakamari on arvostettu ammattikirjallisuuden kustantaja, joka julkaisee vuosittain kymmeniä ajankohtaisia teoksia mm. juridiikan, johtamisen ja työsuhteen, taloushallinnon ja verotuksen aihealueilta. Muita suosittuja tuotteita ovat mm. www.kauppakamaritieto.fi, ammattilaisen ajantasainen verkkopalvelu, sekä säännöllisesti päivitettävät kansiot.

www.kauppakamarikauppa.fi.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Helsingin seudun kauppakamari

Ennakointikamari selvitti: yritykset pitävät henkilökunnan jatkuvaa oppimista tärkeänä laajalti27.5.2025 08:30:00 EEST | Tiedote

Yritykset pitävät henkilöstön jatkuvaa oppimista merkittävänä – riippumatta siitä, onko yrityksen liiketoiminnan tavoitteena esimerkiksi kasvu, kannattavuus tai liiketoimintamallin muuttaminen, käy ilmi Ennakointikamarin tilaamasta laadullisesta tutkimuksesta. Yritykset kokevat, että osaamisen kehittämisen hyötyjä yrityksille ovat muun muassa yrityksen toiminnan tehostaminen, regulaatioon vastaaminen ja potentiaalisten työntekijöiden houkuttelu.

Osaajien löytäminen yhä ongelma Uudenmaan yrityksissä29.4.2025 07:00:00 EEST | Tiedote

Helsingin seudun yrityksistä 35 prosenttia kokee pulaa osaavasta työvoimasta, käy ilmi Helsingin seudun kauppakamarin jäsenyrityksilleen tekemästä kyselystä. 46 prosenttia yrityksistä kokee, että työvoiman saatavuus on tasapainossa ja 20 prosenttia, että osaavasta työvoimasta on ylitarjontaa. ”Vaikka työttömyys on todella korkealla, on osaavista tekijöistä pulaa kokevien yritysten osuus silti yllättävän suuri. Kohtaanto-ongelma vaatii välittömiä ratkaisuja”, sanoo Helsingin seudun kauppakamarin johtava asiantuntija Riikka Vataja. Uudenmaan työttömyysprosentti on jo yli 10 ja se on korkeimmillaan yli kymmeneen vuoteen. Kyselyyn vastanneista yrityksistä 30 prosenttia kertoo rekrytointitarpeensa kasvavan seuraavan puolen vuoden aikana. 57 prosentilla rekrytointitarve pysyy samalla tasolla kuin nyt ja 12 prosentilla vähenee.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye