Nuorten naisten vaatemerkki Boy Meets Girl® tuo kantaaottavaa ja tyylikästä särmää Prismoihin
Boy meets Girl on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia. Sen faneina tunnetaan esimerkiksi huippumalli Kendall Jenner ja näyttelijät Rosario Dawson ja Rachel Bilson. Suomessa Boy Meets Girl esiteltiin 12.−13.8. kuluttajille Tubecon-tapahtumassa Helsingin Hartwall Arenalla. Lehdistö tutustui merkkiin 17.8. Helsingin Korjaamolla tilaisuudessa, jonka juonsi Maryam Razavi ja jota tähditti brändin kanssa yhteistyössä toimiva laulaja Diandra. Jälkimmäisessä tapahtumassa Stacy Igel oli itse kertomassa merkkinsä filosofiasta.
”Boy meets Girl ammentaa ideoita New Yorkin jatkuvasti muuttuvasta katutaiteesta ja musiikista. Haluan luoda hauskoja, mutta myös tärkeitä sanomia ja ajatuksia sisältäviä vaatteita tiedostaville nuorille naisille, joilla riittää positiivista asennetta ja uskallusta näyttää se”, Igel määrittelee.
Vaatemerkki tulee Suomen markkinoille trendikkäillä ja käytännöllisillä vaatteilla kuten t-paidoilla, topeilla, huppareilla, takeilla, housuilla ja sortseilla, joiden kokovalikoima on laaja. Prisman valikoimiin tulee myös Boy Meets Girl -brändin lifestyle-tuotteita kuten vuodevaatteita, pyyhkeitä ja sisustustyynyjä, sekä valikoima opiskelumateriaaleja. Brändin tunnuspainokuvio on ikoninen siluettikuva toisiaan katsovista tytöstä ja pojasta.
Uskottavaa katumuotia kautta maan
Vaatebrändin tie Suomeen oli luonteva, sillä Stacy Igeliä puhutteli Prisman filosofia muodin kuulumisesta kaikille. Myös Prismalle merkki on sopiva yhteistyökumppani, joka tukee hypermarketketjun asemaa koko perheen vaatettajana.
”Muoti kuuluu sinne, missä suomalaiset haluavat sitä kuluttaa. Prisma on kauppa, jossa muoti kuuluu kaikille ja jossa jokaisella on oikeus pukeutua omalla tyylillään. Me tarjoamme vaatteet, jalkineet, reput ja laukut sekä asusteet koko perheelle, arkeen ja juhlaan hintatasolla, johon kaikilla on varaa”, pukeutumisen valikoimajohtaja Päivi Hole S-ryhmän vähittäiskaupasta sanoo.
Prisma on tutkitusti suomalaisten mieluisin vaatteiden ostopaikka. Boy meets girl-merkin lanseeraus vie kauppaketjun taas askeleen lähemmäs tavoitteen täyttymistä: Muoti kuuluu Prismalle.
”Olemme erittäin ylpeitä, että toteutamme nyt lupauksemme myös kaikista muotitietoisimman kohderyhmän, eli nuorten naisten kohdalta”, Hole summaa.
Tyyliä ja itsetuntoa, mahdollisuuksia toteuttaa unelmansa
Boy meets Girlin viestittämä maailmankatsomus on puhutellut nuoria naisia merkin perustamisesta lähtien. Vaatemerkki on puuttunut rohkeasti tärkeisiin asioihin, kuten esimerkiksi kaikenlaisen kiusaamisen vastustamiseen. Uusimmassa mallistossa on mukana myös printtejä, jotka kannustavat kaikkia kouluista työpaikoille puuttumaan kiusaamiseen rohkeasti sivusta katsomisen sijaan.
”Tyylin ja hyvän itsetunnon tulee olla kaikkien oikeus ja juuri siksi uskon merkin menestyvän tasa-arvoisuudestaan tunnetussa Suomessa. Jokaisella tulee olla mahdollisuus olla oma itsensä ja uskoa rohkeasti omiin unelmiinsa”, Stacy Igel painottaa lisäten, että häneen teki vaikutuksen Prisman suoraselkäinen rohkeus tuoda esiin myös selkeät, rohkeasti kaikenlaiseen kiusaamiseen puuttumiseen kannustavat viestit: ”Näin laajan asiakaskunnan omaavalta kaupalta se on harvinaista ja myös siksi olen innoissani yhteistyöstä Prisman kanssa.”
Merkkiä myydään myös New Yorkin maineikkaissa Macy’s- ja Nordstrom-tavarataloissa sekä Pariisin legendaarisessa Colette-konseptiliikkeessä, jota suosivat trendien edelläkävijät.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Päivi Hole, pukeutumisen valikoimajohtaja
S-ryhmän vähittäiskauppa, p. 010 76 80711, paivi.hole@sok.fi
Samuel Sorainen, viestintätoimisto Wolfcom Oy
+358 400 5798653, samuel.sorainen@wolfcom.fi
Kuvat







Liitteet
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Wolfcom PR Boutique, Helsinki, Finland
Korkeavuorenkatu 1 B 11, 00140 Helsinki
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Wolfcom
Viron kesä tarjoaa unohtumattomia elämyksiä ja tapahtumia jokaiseen makuun2.7.2025 10:38:30 EEST | Tiedote
Suomalaisten suosituimman matkakohteen Viron alkanut kesä on täynnä elämyksiä: taidetta, suloisia maatilan eläimiä, keskiajan tunnelmaa, merenkulun juhlia, urheilua, herkullisia ruokafestivaaleja sekä musiikkia laidasta laitaan – kansantanssista hevimetalliin ja elektroniseen musiikkiin.
Viron Michelin-oppaaseen kahdeksan uutta ravintolaa19.6.2025 11:49:09 EEST | Tiedote
Michelin Guide on julkaissut Viron vuoden 2025 ravintolasuositukset. Neljänteen Estonia-oppaaseen on valittu yhteensä 43 ravintolaa eri puolilta maata. Mukana on kaksi tähtiravintolaa, seitsemän Bib Gourmand -tunnustuksen saanutta sekä kolme kestävän gastronomian edistämisestä palkittua Green Star -ravintolaa.
Myös Viro juhlistaa saunan päivää 14.6.12.6.2025 11:01:28 EEST | Tiedote
Suomalaista saunaa on juhlistettu kesäkuun toisena lauantaina jo vuosikymmenten ajan. Perinteisen löylysaunan suosio on kasvussa myös kansainvälisesti, mutta Suomen rinnalla aito saunaperinne on säilynyt keskeisenä osana ihmisten arkea ja elämää myös Virossa. Saunan päivän odotetaan vakiintuvan myös etelänaapurissa osaksi joukkoa juhlapäivistä, joilla kunnioitetaan kansallista kulttuuriperintöä.
Suomen paras hampurilaisravintola on Grill Room Hankasalmi – jo toistamiseen!10.6.2025 10:00:44 EEST | Tiedote
Burger Lovers -yhteisön ja McCainin järjestämässä äänestyksessä valittiin vuoden 2025 Suomen parhaaksi hampurilaisravintolaksi Hankasalmen Niemisjärvellä sijaitseva Grill Room. Grill Room sai yli kymmenen prosenttia kaikista avoimessa yleisöäänestyksessä annetuista 20 581 äänestä. Toiseksi sijoittui viime vuoden kolmonen Bursalad Hyvinkäältä ja kolmanneksi äänestettiin toissavuoden ykkönen The Van Kotkasta.
Suomen paras hampurilaisravintola -äänestys alkoi2.6.2025 12:35:55 EEST | Tiedote
Burger Lovers Finland -ruokayhteisö ja McCain etsivät Suomen parasta hampurilaisravintolaa. Yleisöäänestyksen pohjaksi on listattu yli kolmesataa laadukkaita burgereita tarjoavaa ravintolaa ympäri Suomen. Yleisöäänestys alkoi tänään maanantaina 2. kesäkuuta osoitteessa burgerlovers.fi. Äänestysaikaa on sunnuntain loppuun 8.6. saakka. Suomen paras hampurilaisravintola 2025 julkistetaan Burger Lovers -festivaalin aattona 10.6.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme