Nuorten naisten vaatemerkki Boy Meets Girl® tuo kantaaottavaa ja tyylikästä särmää Prismoihin
Boy meets Girl on yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin 16 vuotta sitten luoma brändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia. Sen faneina tunnetaan esimerkiksi huippumalli Kendall Jenner ja näyttelijät Rosario Dawson ja Rachel Bilson. Suomessa Boy Meets Girl esiteltiin 12.−13.8. kuluttajille Tubecon-tapahtumassa Helsingin Hartwall Arenalla. Lehdistö tutustui merkkiin 17.8. Helsingin Korjaamolla tilaisuudessa, jonka juonsi Maryam Razavi ja jota tähditti brändin kanssa yhteistyössä toimiva laulaja Diandra. Jälkimmäisessä tapahtumassa Stacy Igel oli itse kertomassa merkkinsä filosofiasta.
”Boy meets Girl ammentaa ideoita New Yorkin jatkuvasti muuttuvasta katutaiteesta ja musiikista. Haluan luoda hauskoja, mutta myös tärkeitä sanomia ja ajatuksia sisältäviä vaatteita tiedostaville nuorille naisille, joilla riittää positiivista asennetta ja uskallusta näyttää se”, Igel määrittelee.
Vaatemerkki tulee Suomen markkinoille trendikkäillä ja käytännöllisillä vaatteilla kuten t-paidoilla, topeilla, huppareilla, takeilla, housuilla ja sortseilla, joiden kokovalikoima on laaja. Prisman valikoimiin tulee myös Boy Meets Girl -brändin lifestyle-tuotteita kuten vuodevaatteita, pyyhkeitä ja sisustustyynyjä, sekä valikoima opiskelumateriaaleja. Brändin tunnuspainokuvio on ikoninen siluettikuva toisiaan katsovista tytöstä ja pojasta.
Uskottavaa katumuotia kautta maan
Vaatebrändin tie Suomeen oli luonteva, sillä Stacy Igeliä puhutteli Prisman filosofia muodin kuulumisesta kaikille. Myös Prismalle merkki on sopiva yhteistyökumppani, joka tukee hypermarketketjun asemaa koko perheen vaatettajana.
”Muoti kuuluu sinne, missä suomalaiset haluavat sitä kuluttaa. Prisma on kauppa, jossa muoti kuuluu kaikille ja jossa jokaisella on oikeus pukeutua omalla tyylillään. Me tarjoamme vaatteet, jalkineet, reput ja laukut sekä asusteet koko perheelle, arkeen ja juhlaan hintatasolla, johon kaikilla on varaa”, pukeutumisen valikoimajohtaja Päivi Hole S-ryhmän vähittäiskaupasta sanoo.
Prisma on tutkitusti suomalaisten mieluisin vaatteiden ostopaikka. Boy meets girl-merkin lanseeraus vie kauppaketjun taas askeleen lähemmäs tavoitteen täyttymistä: Muoti kuuluu Prismalle.
”Olemme erittäin ylpeitä, että toteutamme nyt lupauksemme myös kaikista muotitietoisimman kohderyhmän, eli nuorten naisten kohdalta”, Hole summaa.
Tyyliä ja itsetuntoa, mahdollisuuksia toteuttaa unelmansa
Boy meets Girlin viestittämä maailmankatsomus on puhutellut nuoria naisia merkin perustamisesta lähtien. Vaatemerkki on puuttunut rohkeasti tärkeisiin asioihin, kuten esimerkiksi kaikenlaisen kiusaamisen vastustamiseen. Uusimmassa mallistossa on mukana myös printtejä, jotka kannustavat kaikkia kouluista työpaikoille puuttumaan kiusaamiseen rohkeasti sivusta katsomisen sijaan.
”Tyylin ja hyvän itsetunnon tulee olla kaikkien oikeus ja juuri siksi uskon merkin menestyvän tasa-arvoisuudestaan tunnetussa Suomessa. Jokaisella tulee olla mahdollisuus olla oma itsensä ja uskoa rohkeasti omiin unelmiinsa”, Stacy Igel painottaa lisäten, että häneen teki vaikutuksen Prisman suoraselkäinen rohkeus tuoda esiin myös selkeät, rohkeasti kaikenlaiseen kiusaamiseen puuttumiseen kannustavat viestit: ”Näin laajan asiakaskunnan omaavalta kaupalta se on harvinaista ja myös siksi olen innoissani yhteistyöstä Prisman kanssa.”
Merkkiä myydään myös New Yorkin maineikkaissa Macy’s- ja Nordstrom-tavarataloissa sekä Pariisin legendaarisessa Colette-konseptiliikkeessä, jota suosivat trendien edelläkävijät.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Päivi Hole, pukeutumisen valikoimajohtaja
S-ryhmän vähittäiskauppa, p. 010 76 80711, paivi.hole@sok.fi
Samuel Sorainen, viestintätoimisto Wolfcom Oy
+358 400 5798653, samuel.sorainen@wolfcom.fi
Kuvat







Liitteet
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Wolfcom PR Boutique, Helsinki, Finland
Korkeavuorenkatu 1 B 11, 00140 Helsinki
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Wolfcom
Burgerifestivaali täyttää taas Rautatientorin 11.-14. kesäkuuta23.5.2025 13:50:04 EEST | Tiedote
Jo perinteeksi muodostunut vuotuinen Burger Lovers -festivaali valtaa Rautatientorin keskiviikosta lauantaihin 11.–14. kesäkuuta. Pohjoismaiden suurin hampurilaisfestivaali järjestetään nyt viidennen kerran. Tänä vuonna festivaalilla esittäytyy ennätysmäärä ravintoloita pääkaupunkiseudun ulkopuolelta ja mukana on myös useita maakuntien pienempiä helmiä. Festivaalilla palkitaan jälleen Suomen paras burgeriravintola, jonka yleisöäänestys alkaa 2. kesäkuuta.
Kartano- ja puutarhakierrokselle Viroon30.4.2025 09:00:00 EEST | Tiedote
Viron maaseudulla matkaava voi joutua hieraisemaan silmiä, kun yhtäkkiä keskellä metsää ja peltoa kohoaa tornein ja kaari-ikkunoin koristeltu linna, joka vetää vertoja mille tahansa satuprinsessan asumukselle. Näky ei kuitenkaan ole harvinainen, sillä Virossa on maan pinta-alaan ja väestötiheyteen suhteutettuna maailman eniten kartanoita. Viron reilusti yli tuhannella kartanolla on ollut suuri vaikutus paitsi maan arkkitehtuuriin ja sisustustyyleihin, myös puutarha- ja maisemasuunnitteluun, kulttuuriin ja designiin.
Suomen parhaaksi äänestetty hampurilaisravintola Helsingin Tislaamolle29.4.2025 10:41:23 EEST | Tiedote
Suomen parhaaksi hampurilaisravintolaksi* vuonna 2024 äänestetty hankasalmelainen Grill Room saapuu kesäksi ilahduttamaan The Helsinki Distilling Companyn ravintola-asiakkaita. Grill Room X Tislaamo Distillery Bar avautuu vappuaattona ja palvelee tislaamoravintolan terassilla elokuun loppuun asti.
Finnjävel tuo röpörieskan Helsingin parhaalle aamiaiselle15.4.2025 12:07:44 EEST | Tiedote
Ainutlaatuisista hotelleistaan tunnettu NH Collection juhlistaa 10-vuotista taivaltaan maailman metropoleissa. Suomeen korkeatasoinen hotelliketju saapui 2024, kun Seurahuoneen ja Uuden ylioppilastalon historiallisiin kiinteistöihin avautui NH Collection Helsinki Grand Hansa. Kymmenen NH Collection -hotellia Euroopassa ja Latinalaisessa Amerikassa tuo juhlavuoden kunniaksi aamiaiselleen paikallisen huippuravintolan luoman annoksen. Helsingissä juhla-annoksesta vastaa maailman ainoa suomalaisesta ruokaperinteestä ammentava Michelin-tähtiravintola Finnjävel.
Kupoli on Suomen paras uusi cocktailbaari – tähtää maailman huipulle1.4.2025 15:06:46 EEST | Tiedote
NH Collection Helsinki Grand Hansa -hotellin kupolitornissa sijaitseva, pohjoisesta luonnosta ja sesongeista ammentava Kupoli on nopeasti noussut ilmiöksi cocktail-piireissä. Tunnustuksena erottuvasta konseptista, uniikista ympäristöstä sekä taidokkaista cocktaileista on Kupoli nimetty Suomen parhaaksi uudeksi cocktailbaariksi pohjoismaisessa Bartenders’ Choice Awards -kilpailussa.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme