
Clarion hotels esittää: maailman ensimmäinen baggage lounge avattu helsinki-vantaan lentokentällä

”…Lentokoneen laskeutuminen oli ollut pehmeä, toisaalta ilmastoidussa tilassa penkkiin ahtautuneena vietetyt tunnit tuntuivat koko kropassa kuin jokin selviytymiskoe. Nyt nilkutin lentokentän käytäviä, tuijotin kuivin silmin opasteita, anteeksipyydellen ja väistellen. Väsymyksen ja janon tunnetta ei helpottanut edessä oleva matkalaukkujen odottelu, jet-lagissa toisiinsa törmäilevän väkijoukon seassa. Kaikki kärkkyivät omaisuuttaan. Autonominen hermosto halusi kaiken aikaa vajota 'taistele tai pakene' -tasolle. Jokainen vastaantulija oli potentiaalinen etuilija...”
Hienoimmatkin matkat vaativat joskus hermoja, kun seisoo matkalaukkuhihnan vieressä ja odottaa sen käynnistymistä, satojen muiden ihmisten kärkkyessä juuri sinun paikkaasi. Todellinen matka alkaa vasta, kun tästä kaikesta on selvitty.
Clarionin mielestä näin ei tarvitse olla: matka voi alkaa nautinnollisesti jo lentokentälle laskeuduttua. Clarion on Helsinki Design Weekin pääyhteistyökumppanina avannut design-viikon ajaksi saapuville lentomatkustajille uudenlaisen Design Baggage Loungen, jossa väkijoukossa odottamisen sijasta voi siirtyä viettämään virkistävän hetken Loungeen ja nauttia Clarion-hotelleista tuttujen design-huonekalujen mukavuudesta. Loungessa voi myös esimerkiksi ladata puhelimen ja muiden laitteiden akkuja ja nautiskella suklaata odotellessa. Jotta matkustaja pääsee rentoutumaan, läsnä oleva Clarionin henkilöstö auttaa tarvittaessa myös oman laukkuhihnan seuraamisessa.
– Muotoilu on osa arjen hotellielämää Clarioneissa. Haluamme, että ihmiset voivat nauttia designista myös yllättävissä hetkissä ja paikoissa – kuten vaikka saapuvien matkatavaroiden aulassa, hymyilee Clarionin Marketing Coordinator Tuulia Hyvärinen.
– Maailman ensimmäisen Baggage Loungen luominen Helsinki-Vantaan lentoasemalle on mainio esimerkki Clarionin tavoitteesta tuoda design lähelle ihmistä. Se on samalla Suomeen matkustavien matkailijoiden ensimmäinen kosketus Helsinki Design Weekiin ja Clarion-hotelleihin”, jatkaa Clarion Hotel Helsinki Airportin General Manager Jaana Matikainen.
Design Baggage Lounge löytyy Helsinki-Vantaan terminaali 2:n matkalaukkuhihnojen välittömästä läheisyydestä. Se on ilmainen ja avoin 7.–13.9. kaikille matkustajille. Paikalla olevat Clarionin työntekijät jakavat halukkaille myös tietoa Helsinki Design Weekin tapahtumista.
Clarionin Design Baggage Loungen konseptisuunnittelusta vastasi luova digitoimisto Isobar Finland ja toteutuksesta kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG.
Yhteyshenkilöt
Tuulia Hyvärinen
Marketing Coordinator
Clarion Hotel Helsinki
Sähköposti: tuulia.hyvarinen@choice.fi
Puh: +358 40 146 3800
www.choice.fi
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Clarion Hotel -brändin hotellit ovat energisiä kohtaamispaikkoja, jotka sijaitsevat keskeisellä paikalla ja sopivat konferenssien, tapahtumien ja liiketapaamisten järjestämiseen. Clarion Hotel on valittu seitsemän kertaa peräkkäin Ruotsin parhaaksi hotelliketjuksi Grand Travel Awards -kilpailussa. 1 200 alan myyntiedustajaa äänestävät kilpailun voittajasta. Clarion Hotel on osa Nordic Choice Hotels -ryhmää. Lisätietoja: www.nordicchoicehotels.com/clarion
Nordic Choice Hotels on yksi Pohjoismaiden ja Baltian suurimmista hotellitoimijoista 186 hotellin ja 13 000 työntekijän kokonaisuudellaan. Nordic Choice Hotels muodostuu Comfort, Quality ja Clarion Hotel -tuotemerkeistä sekä 15 itsenäisestä hotellista. Kaikilla ketjun hotelleilla on ISO 14001 -ympäristösertifikaatti.
Dentsu Aegis Network on globaali markkinointialan konserni. Yhtiö toimii 145 maassa yli 38 000 asiantuntijan voimin. Suomessa Dentsu Aegis Network koostuu Suomen monipuolisimmasta ja analyyttisimmästä markkinointiviestinnän toimistoperheestä. Laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen yli 180 osaajaa kahdeksassa eri toimistossa, joita ovat mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet. dentsuaegisnetwork.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Dentsu Aegis Network Oy
Luovan sisällön ja maksetun mainonnan yhdistäminen on somen kultasuoni – Dentsu Aegis Network vahvistaa someosaamistaan11.4.2019 08:30:00 EEST | Tiedote
Asiakkaiden investoinnit sosiaalisen mediaan ja vaikuttajamarkkinointiin ovat kasvaneet merkittävästi markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Networkissa viime vuosina. Kasvuvauhtiin on vaikuttanut muun muassa kuluttajien somepalveluihin käytetyn ajan lisääntyminen – +50% kasvu kahdessa viime vuodessa – ja jatkuvasti kehittyneet ja ketterät mainonnan mahdollisuudet.
Dentsu Aegis Networkin tutkimus: Suomalaisyritysten tulisi valjastaa ihmisten digitaidot käyttöön9.4.2019 07:00:00 EEST | Tiedote
Markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Network on julkaissut Digital Society Index 2019 -tutkimuksen. Tutkimuksesta selviää, että suomalaiset eivät usko omien digitaalisten taitojensa olevan työnantajien käytössä täysimääräisesti.
”Nuoria ei kiinnosta ahdas uraputki” – Haaga-Helia valitsi Isobar Finlandin28.3.2019 08:00:00 EET | Uutinen
Ammattikorkeakoulu Haaga-Helia on valinnut mainostoimistokumppanikseen Isobar Finlandin. Kevään 2019 suurin panostus on yhteishakukampanja, joka on kattavasti esillä digitaalisissa ulkomainospinnoissa sekä verkossa. Luo itsesi -hakukampanja kuvaa oppimisen tuomaa muutosta.
John Brown lanseeraa Pohjoismaihin – Helsingin kansainvälinen tiimi hakee kasvua12.2.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Kansainvälinen sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media hakee kasvua Suomessa. Helsingin-toimisto tekee moninkertaisesti palkittua strategista sisältömarkkinointia kansainvälisen tiimin voimin.
KUTSU: Tapaa kansainvälisiä sisältömarkkinointiasiantuntijoita Marmoripihassa 12.2.24.1.2019 07:05:00 EET | Kutsu
Tervetuloa ennakoimaan kanssamme tulevaisuuden markkinointitrendejä ja lanseeraamaan kansainvälinen sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media Suomeen.