Elgood Oy

ELGOOD Oy on ostanut Fintronic Oy:n liiketoiminnan

Elgood Oy ja Fintronic Oy ovat sopineet liiketoimintakaupasta, jossa kaikki yrityksen Fintronic Oy vastuut siirtyvät Elgood Oy:lle 1.12.2017.

Tämä kasvattaa Elgood Oy:n laajaa valikoimaa entisestään. Kaupan myötä Elgood Oy jatkaa mm. Murata Electronics Europe B.V edustajana Suomessa.

Uskomme laajemman tuotevalikoiman ja asiantuntemuksemme palvelevan nykyisiä ja tulevia asiakkaitamme entistä tehokkaammin ja monipuolisemmin.

Yhteydenotot:
Elgood Oy / Timo Niinimäki
Puhelin: +358 207 981 136

Elgood Oy
Malminkaari 10

0207 981 140, info@elgood.fihttp://www.elgood.fi

Elgood Oy on toiminut johtavien elektroniikkavalmistajien edustajana vuodesta 1997. Nykyisin toiminta on suuntautunut yhä enemmän asiakaskeskeisten ratkaisujen etsimiseen ja tarjoamiseen. Tarjonta kattaa ratkaisut lähes kaikkiin elektronisten koneiden ja laitteiden kustannustehokkaisiin tarpeisiin lämmönhallinnassa, liittimissä, kaapelistoissa, näytöissä, piirilevyissä ja osakokoonpanoissa. Elgood Oy:ssä on jokaiselle osa-alueelle oma tekninen asiantuntija suunnittelijoiden tukena. Yritys on osa kansainvälistä Addtech-konsernia ja kuuluu yrityksen Components -yksikköön.

Addtech on tekniikan alan kauppakonserni, joka kehittää ja myy korkeateknologisia komponentteja ja järjestelmiä teollisuusyrityksille ja palveluelinkeinoalalle. Konsernin vuotuinen liikevaihto on noin EUR 700 miljoonaa ja työntekijöitä on noin 2200.

Addtech koostuu noin 140 liikeyrityksestä, jotka kaikki pyrkivät olemaan markkinajohtajia tiukasti rajatuilla alueilla. Yhtiöitä yhdistää yrityskulttuuri, jossa painotetaan erityisesti liikeosaamista ja teknistä asiantuntemusta.