
Messukeskus valitsi Vizeumin kumppanikseen

- Olemme uudistamassa Messukeskuksen markkinointia kokonaisuudessaan. Satsaamme oman median kehittämiseen sekä innovatiiviseen ja tulokselliseen markkinointiin. Valitsimme kumppaniksemme Vizeumin, koska halusimme ketterän ja uudistuvan kumppanin, joka auttaa meitä saavuttamaan yhä parempia tuloksia meille ja asiakkaillemme, kertoo Messukeskuksen markkinointi- ja viestintäjohtaja Maria Mroue.
Vizeumille Suomen Messut tarkoittaa uutta aluevaltausta.
- Olemme erittäin ylpeitä, että Messukeskus valitsi meidät kumppanikseen. Yhdessä teemme tulevista messuista entistä houkuttelevampia kokonaisuuksia, sekä suurelle yleisölle, että näytteilleasettajille. Messukeskus liikuttaa valtavaa määrää suomalaisia vuosittain ja tuo monipuolisen messutarjoamansa kautta uuden aluevaltauksen asiakasportfolioomme. Tämä tekee meidän yhteistyöstämme erittäin mielenkiintoisen, iloitsee Vizeumin toimitusjohtaja Jarkko Jokinen.
Vizeum on osa globaalia markkinointiviestintäorganisaatiota Dentsu Aegis Networkia, johon kuuluu Vizeumin lisäksi mediatoimisto Carat, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, datayksikkö DDS, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, sekä ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Jarkko Jokinen
Toimitusjohtaja
Vizeum Oy
Puh.: 050 340 6085
S-posti: jarkko.jokinen@vizeum.com
Maria Mroue
Markkinointi- ja viestintäjohtaja
Suomen Messut
Puh.: 050 393 4974
S-posti: maria.mroue@messukeskus.com
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Vizeum on kansainvälinen mediatoimistoketju, joka koostuu 77 toimistosta 55 eri maassa. Vizeum toimii osana markkinointialan konserni Dentsu Aegis Networkia.
Dentsu Aegis Network on globaali markkinointialan konserni, joka toimii 145 maassa yli 40 000 asiantuntijan voimin. Suomessa Dentsu Aegis Network koostuu Suomen monipuolisimmasta ja analyyttisimmästä markkinointiviestinnän toimistoperheestä. Laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen yli 200 osaajaa yhdeksässä eri toimistossa, joita ovat, Vizeumin lisäksi, mediatoimisto Carat, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet sekä asiakasymmärrykseen, dataan ja analytiikkaan erikoistunut Dentsu Data Services.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Vizeum
Oras valitsi Vizeumin mediatoimistokseen: ”Näkyvyys päämarkkinoilla kasvanut”14.8.2018 07:02:29 EEST | Tiedote
Oras on valinnut mediatoimisto Vizeumin markkinointiviestinnän kumppanikseen. Oras etsi mediatoimistoa, jolla on laaja kansainvälinen ja vahva paikallinen verkosto, korkeatasoinen media- ja kohderyhmäosaaminen, laaja palvelutarjoama, laadukas palvelu ja hyvä maine.
Lindex valitsi Vizeumin18.1.2018 07:10:00 EET | Tiedote
Lindex vahvistaa kevään aikana brändi-ilmettään ja vaihtoi samalla mediatoimistoa valiten kumppaniksi Vizeumin. Lindex halusi parikseen kumppanin, joka omaa selkeän ymmärryksen Lindexin liiketoiminnasta ja jolla on vahva digitaalinen kyvykkyys ja resurssit edelleen kehittää ja vahvistaa Lindex-brändiä markkinointiviestinnän keinoin.
Eckes-Granini aloitti yhteistyön mediatoimisto Vizeumin kanssa14.2.2017 07:00:00 EET | Tiedote
Suomen suurin mehutalo Eckes-Granini Finland Oy Ab on valinnut mediatoimisto Vizeumin kumppanikseen. Eckes-Graninin tunnetuimpiin tuotemerkkeihin kuuluvat muun muassa Marli, Mehukatti ja God Morgon.