

Carat vahvistaa data- ja analytiikkaosaamistaan – Jukka Veteläinen strategiajohtajaksi

Strategiajohtajan roolissa Veteläinen näkee palaavansa takaisin kotiin strategioiden pariin. Häntä motivoi uudessa tehtävässä mahdollisuus päästä vaikuttamaan kokonaisvaltaisesti asiakkaiden menestymiseen. Ei peräpeiliin katsomalla tai vain brändinrakennusmalleja rakentamalla, vaan tuomalla kattavasti asiakkaan tekemiseen esimerkiksi niin ansaitun median, elämysmarkkinoinnin ja vaikuttajaviestinnän näkökulmia perinteisen mediaosaamisen lisäksi.
- Missioni on tuottaa brändeille entistä merkityksellisempiä kohtaamisia heidän asiakkaidensa kanssa. Tämä ei enää nykyään tarkoita vain mediaa, jakelua, vaan holistista markkinointiviestinnän strategiaa. Tämän vuoksi brändi- ja markkinointistrategioiden kehittäminen on yksi pääfokusalueistani uudessa työssäni, Veteläinen kuvailee.
Carat on osa globaalia Dentsu Aegis Network -markkinointiviestintäkonsernia, joka tuo Veteläisen mukaan asiakkaille uskomattomia etuja.
- Voimme aidosti yhdistää Suomen ja maailman parhaan kuluttajaymmärryksen tehokkaaseen mediaostamiseen, luoviin kommunikaatiostrategioihin sekä data- ja markkinointiteknologioiden hallintaan. Olemme Caratina yhdessä Dentsun eri yksiköiden kanssa enemmän kuin osiemme summa. Me tunnemme brändien asiakkaiden motivaatiot ja medioiden vaikuttavuuden parhaiten.
Veteläinen uskoo, että markkinointiviestinnän alalla menestyvät yritykset ovat jatkossa entistä ketterämpiä sekä työskentelytavoissaan että hinnoitteluissaan. Carat on muun muassa tästä syystä jo pitkään kasvattanut strategiatiiminsä kokoa ja monipuolista osaamista.
- Caratin strategisen huipputiimin kanssa on aina ollut ilo tehdä töissä kaikissa rooleissa, ja omalta osaltani haluan auttaa heidän kehittymisessään entisestään. Aion panostaa erityisesti ketterien työtapojen syvempään käyttöön Caratin työssä.
Carat Finlandin toimitusjohtaja Heidi Björklöf kertoo Veteläisen nimityksen tuovan toimiston strategiseen suunnitteluun lisää muun muassa markkinointiteknologioiden sekä datan ja analytiikan syvää osaamista. Nopea oppimis- ja hahmottamiskyky sekä uuden osaamisen soveltamisen kyvykkyys markkinoinnin tekemiseen ovat Björklöfin mukaan Veteläisen henkilökohtaisia vahvuuksia.
- Nimityksellä varmistamme Caratin asiakkaiden menestymisen mahdollisuudet alati muuttuvalla markkinointiviestinnän pelikentällä ja vahvistamme strategisen osaamisemme kasvattamisella ykkösasemaamme markkinan monipuolisimpana mediatoimistona.
- Jukka on persoonana asiakkaidemme joukossa ja esimiehenä tiimilleen arvostettu ja pidetty. Tiedän että uuden roolinsa myötä hän saa koko upean tiimimme viritettyä vielä entistäkin parempiin suorituksiin, Björklöf kommentoi.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Strategiajohtaja Jukka Veteläinen
jukka.vetelainen@carat.com
+358 44 588 6888
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Dentsu Aegis Network on globaali markkinointialan konserni. Yhtiö toimii 145 maassa yli 40 000 asiantuntijan voimin. Suomessa Dentsu Aegis Network koostuu Suomen monipuolisimmasta ja analyyttisimmästä markkinointiviestinnän toimistoperheestä. Laajasta palvelutarjonnasta pitävät huolen yli 200 osaajaa yhdeksässä eri toimistossa, joita ovat mediatoimistot Carat ja Vizeum, tulospohjaisen markkinoinnin toimisto iProspect, luova digitoimisto Isobar, sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media, kokemuksellisen markkinoinnin toimisto MKTG, ulkomainontaan erikoistunut Posterscope, ohjelmallisen ostamisen yhtiö Amnet sekä data- ja analytiikkayksikkö DDS
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Dentsu Aegis Network Oy
Luovan sisällön ja maksetun mainonnan yhdistäminen on somen kultasuoni – Dentsu Aegis Network vahvistaa someosaamistaan11.4.2019 08:30:00 EEST | Tiedote
Asiakkaiden investoinnit sosiaalisen mediaan ja vaikuttajamarkkinointiin ovat kasvaneet merkittävästi markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Networkissa viime vuosina. Kasvuvauhtiin on vaikuttanut muun muassa kuluttajien somepalveluihin käytetyn ajan lisääntyminen – +50% kasvu kahdessa viime vuodessa – ja jatkuvasti kehittyneet ja ketterät mainonnan mahdollisuudet.
Dentsu Aegis Networkin tutkimus: Suomalaisyritysten tulisi valjastaa ihmisten digitaidot käyttöön9.4.2019 07:00:00 EEST | Tiedote
Markkinointiviestinnän konserni Dentsu Aegis Network on julkaissut Digital Society Index 2019 -tutkimuksen. Tutkimuksesta selviää, että suomalaiset eivät usko omien digitaalisten taitojensa olevan työnantajien käytössä täysimääräisesti.
”Nuoria ei kiinnosta ahdas uraputki” – Haaga-Helia valitsi Isobar Finlandin28.3.2019 08:00:00 EET | Uutinen
Ammattikorkeakoulu Haaga-Helia on valinnut mainostoimistokumppanikseen Isobar Finlandin. Kevään 2019 suurin panostus on yhteishakukampanja, joka on kattavasti esillä digitaalisissa ulkomainospinnoissa sekä verkossa. Luo itsesi -hakukampanja kuvaa oppimisen tuomaa muutosta.
John Brown lanseeraa Pohjoismaihin – Helsingin kansainvälinen tiimi hakee kasvua12.2.2019 07:05:00 EET | Tiedote
Kansainvälinen sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media hakee kasvua Suomessa. Helsingin-toimisto tekee moninkertaisesti palkittua strategista sisältömarkkinointia kansainvälisen tiimin voimin.
KUTSU: Tapaa kansainvälisiä sisältömarkkinointiasiantuntijoita Marmoripihassa 12.2.24.1.2019 07:05:00 EET | Kutsu
Tervetuloa ennakoimaan kanssamme tulevaisuuden markkinointitrendejä ja lanseeraamaan kansainvälinen sisältömarkkinointitoimisto John Brown Media Suomeen.